十年後....

August 1 (Friday)

    在加拿大中學生時期

littlepeople6-5.gif image by vickyngkiki
, 我會在每個星期五夜晚, 都去夜校做義工, 當時,我年記少!! 做義工多數都係做影印工作,...影印完之後, 就分配不同班房, 簡唔中都會幫夜校啲office, 計下數, 數下學費, 當時做義工就是做依啲簡單工作.....就係做義工裡頭, 我識了一位朋友. 她是chinese, 香港人, 大家年記也差不多, 所以,  好自然便投契 ,相熟起來!!! 還記得, 我哋當時做完義工, 也要一齊出街食啲野, 傾一陣計, 先捨得返屋企!  但到中學畢業之後, 大家方向不同!! 便沒有太多時間聯絡, 我還在這個時候, 搬離父母家, 自己出外讀書, 過着獨立生活!!

        
edge-cloth-4.gif image by vickyngkiki
edge-cloth-4.gif image by vickyngkiki
edge-cloth-4.gif image by vickyngkiki


     十年之後嘅今日, 我哋係網上看到大家!! 還講起電話來
!! 不經不覺, 我個義工朋友, 返香港生活已經十年了!! 雖然, 大家十年之後,再聽返大家把聲, 但完全沒有陌生, 感覺好親切, 仲周不時講返以前中學時啲傻野...係度"話當年", 笑聲不段, ...也講大家依十年近況!!!  雖然,大家係唔同地方生活, 但原來我哋大家過着相當近似的生活, 而且, 思想也相當近似, 哈哈!!!   真的後悔無和依位義工朋友早點交談!  雖然, 依十年都是用電腦的msn 有聯絡, 但點可以好似講電話...你一句,我一句, 這樣直接呢!!!

         
edge-cloth-4.gif image by vickyngkiki
edge-cloth-4.gif image by vickyngkiki
edge-cloth-4.gif image by vickyngkiki


    我哋十年無見面, 十年無直接傾談, 到今日我哋係電話傾返計(是香港義工朋友打長途電話比我)...一傾....就唔經唔覺已經傾了好兩幾個小時, 真係傾到電話也無電...才肯收線!!哈哈!!  我真係好開心
...可以同識咗咁耐嘅朋友再次傾計, 我同依個朋友傾完計, 真係開心到瞓唔係好着! 哈哈!! 而且, 我依個朋友不流都有留意我寫的blog.....原來寫blog 便拉近我哋對大家的了解!! 我依位朋友話我, 睇咗我個blog 咁耐都唔見我煲湯...第二日上msn, 她已經send 咗個教人煲湯嘅網頁比我!! 真係好窩心!!

         
edge-cloth-4.gif image by vickyngkiki
edge-cloth-4.gif image by vickyngkiki
edge-cloth-4.gif image by vickyngkiki


    我覺得, 係朋友永遠都係朋友, 就算好耐唔見, 一傾返計就會有話題!! 說話好自然!!! 其實, 我自己好主重, 親情, 愛情, and友情架!! 所以, 我係用好多時間係屋企 and Brian 身上!!! 但就可能係咁少咗同朋友聯絡, 但如果係了解我嘅人都會明白...我唔應約原因!! 雖然, 年紀大大下, 同以前識啲朋友少聯絡...而且大家生活圈子都唔同, 但當我每日望日曆
read-calendar-icon.gif image by vickyngkiki
, 見到自己朋友生日的日子!! 我都會同自己講,....唔知我朋友生日點過呢!! 我會祝福她/他們永遠開開心心
heart-pink-1.gif image by vickyngkiki
咁生活!


** Brian 已經返咗黎喇!!! 好多謝咁多blog 友關心我! 我知你哋對我好好! 會每一日看住我近況! 我而家忙緊執野 and 開洗衣機...但我會盡快update blog and 話比大家知 Brian 去旅行啲情形,而且, 我會盡快去返你哋個樹留言架喇!!  等一等我呀!


16 comments:

  1. 掛住Brian 唔要我 我炸你
    [版主回覆08/11/2008 15:17:00]Kitty:   比你炸, 原來好肉酸架!! 間唔中炸下好喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 今日有人向aerie換左eye maskkkkkkkk
    [版主回覆08/11/2008 15:16:00]Kitty:   我可能黎緊個星期四先去攞eye mask!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  3. 我第一 你做咩唔上msn?我上你唔上,你上我唔上,玩野啊
    [版主回覆08/11/2008 15:15:00]Kitty:   時間配合唔到嗎!!! 哈哈!! 我有咩都會特價產品. 我會send offline message 比你架!!

    ReplyDelete
  4. 我仲差黑色o個只啊 我換唔到我死得架啦
    [版主回覆08/11/2008 15:19:00]Kitty:    你而家都換到黑色福娃杯喇!!! 阿比一定錫晒你!!!

    ReplyDelete
  5. 等唔到啊 叫Brian 自已洗衫
    [版主回覆08/11/2008 15:18:00]Kitty:   我自己都有野洗....順便洗埋喇!!!

    ReplyDelete
  6. 炸啊炸啊
    [版主回覆08/11/2008 15:34:00]Kitty:   炸到我個網誌好肉酸呀!!!  你一邊炸, 我部電話係咁閃燈, 因為,我yahoo一有人回應...個電話會通知我架!! 我部電話同yahoo mail 連接咗嗎!

    ReplyDelete
  7. 我幾日返工都上唔到網啊,今日上到
    [版主回覆08/11/2008 15:31:00]Kitty:  senior 返咗黎嗎!!! 邊有時間上網!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. 我..我.... 我尋日向no frills . Sunsilk shampoo 2 蚊,我有1蚊coupon = 1 蚊支
    [版主回覆08/11/2008 15:56:00]Kitty:   ~我屋企已經好多shampoo 存貨, 所以, 唔需要Sunsilk shampoo 喇!! 但多謝你話我知Sunsilk shampoo  有平!!   ~你成日都有coupon...可以買到平價貨, 我都要睇多啲flyer 先得!!!

    ReplyDelete
  9. 今日放工去唔去aerie 好呢
    [版主回覆08/11/2008 15:35:00]Kitty:   我依日放工無時間去aerie 喇!!! 下星期先去!!!有eye mask喎!! 哈

    ReplyDelete
  10. 你唔理我我炸
    [版主回覆08/11/2008 15:59:00]Kitty:   炸到我個blog...好似得你一個人睇...哈哈!!我其他blog 友見你咁炸法, 會唔會有樣學樣架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  11. 10個,炸完
    [版主回覆08/11/2008 16:00:00]Kitty:   雖然,你炸我....我都覆晒啲message!!! 勁嗎??哈哈!

    ReplyDelete
  12. Brian返左嚟你開心哂啦~~~
    [版主回覆08/11/2008 16:02:00]V&M:   依樣當然開心喇!!! 食野都唔會食得求其...哈哈!

    ReplyDelete
  13. 我都好同意好朋友幾耐冇見都好,見番就自然好快熟絡番。以前未番香港個陣,會奇怪香港D朋友點解成個幾兩個月先見一次,番到黎先發覺除左大家工作忙之外,仲大家各自有家庭呀,進修呀,兼職呀,好多野忙!
    [版主回覆08/11/2008 16:09:00]pal:   ~唔只係香港, 我依邊啲朋友都係好耐先見一次, 因為除咗考慮你講嘅因素, 而且, 時間又要配合, 地點又要各自都就腳, 又要考慮渣車方面, 所以, 約朋友見面真係唔容易架!!! 有時係網上見到, 傾談下,我已經好開心喇!!! 好彩依家internet 比較普遍....如果唔係真係要唔知幾時先同舊朋友傾到計!!!   ~但朋友此終係朋友架!!! 一見面就會好快有共同話題架!!! 而且, 講得好自然架!

    ReplyDelete
  14. brain 回歸, 你開心晒啦, 呵呵
    [版主回覆08/11/2008 16:11:00]通少:   當然開心喇!! 可以見返Brian...我食飯都唔洗太求其喇!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  15. 我都好耐無上嚟啦.......依排都好忙呀
    [版主回覆08/17/2008 13:24:00]細細粒:   我近排都少咗上blog 架!! 哈哈!! 有時我有懶, 睇完都無留言..哈哈!!

    ReplyDelete
  16. Vicky: ~我呢排忙於搵屋都好少上黎,今個week同下個week都要搬屋,所以忙到不得了! ~你有個識左咁耐而依家又可以聯絡上既朋友真係好呀,唔知係咪開始年紀大呢,每每一見番或者一同番無見好耐既朋友傾計,自己都會好感觸,以前成日睇戲見d老人家一講起舊時既野,就會好感概,以前真係唔知呢種feeling係點架,但依家,真係會有好大既領會呢!
    [版主回覆08/17/2008 13:36:00]陶陶夫人:   我首先要恭喜你...你揾到適合地點搬, 我知係美國揾地方住真係好有難度架!!! 而家你揾到地方真登你開心!! 你忙完搬屋啲野先喇!! 我都明搬屋會好多野要整理!!! 你慢慢喇!! 同埋你唔洗我篇篇blog 都留message 架喇!! 因為我知你實睇我個blog 架!! 我真係好想你快啲settle down 你新屋啲野, 到時你影新屋啲野比我睇喇!!
      我都唔知自己係咪隨着年紀增長...我真好掛住自己以前識啲朋友, 真係好想好似細個咁, 話出街飲野, 食野就好容易約到...應到約!! 但最安慰就係...我啲中學朋友, 到而家聯絡返, 大家都好好傾, 而且, 大家仲好關心大家, 只不過, 我哋大家生活地點or 其他因素令到大家唔可以見到面, 但一把聲or 一個message 已經好深深領會到朋友對我嘅關懷...好開心!!

    ReplyDelete