傷風之後咳+收信

August 14 (Thursday)
   今日,我啲喉嚨痛已經好返啲, 琴日就流咗成日鼻水, 我連瞓較都放盒紙巾係床頭...到今日開始咳....我成日聽人講"傷風咳"....真係傷風完, 就會咳架喇! 但我唔仲意咳...因為咳會滋擾到人, 我會覺好唔好意思架!!! 但忍住唔咳又好辛苦!! 總之, 咳就麻煩喇!!! 

    到放工時, 諗住同Brian 一齊去郵箱攞信, 點知大廈有六部電梯, 有三部唔知咩事唔着燈, 得其他三部會運行, 突然間少咗一半電梯...攪到成村人企係大堂等電梯返屋企!!! 我初頭都同Brian 講, 不如唔好去攞信喇!! 直接坐電梯返自己個層算喇!! 點知, Brian 話...啲電梯應該好快無事!! 照去郵箱個層攞完信件先返屋企......我又無所謂...還掂啲時間都唔趕...就去郵箱度先喇!!!  ....一去到郵箱, Brian 行先...Brian 話...有hello kitty 呀!!! 我就即刻走去郵箱...見到封Hello kitty信...好開心...我個朋友都係幾日同我講寄信比我...隔無一陣我就收到喇!! 真係快!! 當然, 一邊等電梯一邊睇信喇!!! 每次, 收到手寫信,  都要讀幾次先夠皮...哈哈!!! 好彩, Brian 話去郵箱咋!! 如果唔係...封Hello kitty 信要係我個郵箱過一晚夜.....我要遲一日先收到依個喜悅!!  (我收到你的信喇!! 我知你會知道我有幾喜悅!!)

我依個朋友好有心...親手寫信比我之餘, 仲買埋Hello Kitty 信紙黎寫信比我呀! 但我回得好慢架!!哈哈


下面依封信係前幾個月收到....又有hello kitty 信封...所以, Brian 去郵箱一見到我啲信, 都話"有Hello kitty 呀!!" 哈哈! Brian 唔講話: Vicky 你有信!!


    依日, 由於, 我咳, 唔想煮飯.....我叫Brian 去麥當當買野食做dinner..我知唔健康...但因為最近我屋企嘅fast food...係麥當當 and pizza 店...所以, 就食麥當當喇!! 算喇!! 一餐半餐無所謂喇!!

麥當當dinner!!



**我咳嗽已經好返喇!! 我而家已經無晒事! 多謝,你哋關心!! ("你哋"..你哋自己知邊個喇!! 唔洗我講!!)

9 comments:

  1. 1stttttttttttt
    [版主回覆08/22/2008 04:57:00]Kitty:    Yeah....又第一..今次送依個icon 比你獎下你!!

    ReplyDelete
  2. You wan me write u a letter too?
    [版主回覆08/22/2008 05:00:00]Kitty:    唔洗喇! 唔好比錢郵局earn 喇!!哈哈!! msn 仲快喇!! 而且, 我好懶寫字架!! 你等我回信, 一定等好耐都無..哈哈!! 但我依排msn 傻咗...唔知點解上咗一陣無咗影!!! 我要再download 過先!!好快...

    ReplyDelete
  3. 好返就好喇~~~咳真係好鬼辛苦架~~
    [版主回覆08/22/2008 05:02:00]V&M:   你有心喇!  我都係好怕咳架!! 我而家康復咗好多喇!!

    ReplyDelete
  4. 以毒攻毒... 越有病越食m記!~ 逼晒d病毒!~
    哈哈!~ 講笑!~
    Take care for you!~
    [版主回覆08/22/2008 05:03:00]小威威:   ~我知你講笑..哈哈!! 我都係食咗麥記個包, 其餘啲野, 都係Brian 食...食個麥記包都ok..唔會太熱氣!!! 哈哈!!!   ~多謝關心!!

    ReplyDelete
  5. 健康最緊要呀!
    [版主回覆08/22/2008 05:05:00]pal:   多謝關心, 我好返好多喇!! 咳都少咗好多喇!!

    ReplyDelete
  6. 你好返D味呀? 唔舒服真係唔好食McD窩
    [版主回覆08/22/2008 05:07:00]睛天娃娃:   你有心喇!! 我好返好多喇!! 我懶煮飯嗎!! 咪求其食個麥當當包算喇!! 其他啲薯條, 汽水比晒Brian 喇!!

    ReplyDelete
  7. 讀書時朋友要移民去美國 我哋都係keep 住用信聯繫
    但... 當我出嚟做野 懶啦... 無寫啦
    he
    哈哈哈
     
    [版主回覆08/23/2008 13:57:00]畫:   其實, 我初頭係依邊讀書, 都好多香港朋友都有同我通信, 但通通下就停咗...而且, 而家又有internet 實在太方便喇!! 所以, 寫信嘅人越黎越少!!! 但我到而家都感覺寫信好親切架!! 我每次收到都好開心架!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  8. Vicky: 你既朋友真係好有你心呀,總之依家做咩都會以Kitty之先,係咪呢? 而Brian亦知你性格,所以一叫Kitty,就等於係叫你架啦,睇怕你都就黎改名叫做Kitty,而唔再叫做Vicky架啦!哈哈....唔知如果等時你生個女.會唔會叫佢做Kitty呢?
    [版主回覆08/27/2008 03:55:00]陶陶夫人:   ~我依個朋友, 其實都係hello kitty fans...所以, 大家對hello kitty都情有獨鐘架!! 所以, 好多時,都係用kitty 信紙寫信比我....送乜比我都係kitty 行先!!! 其實, 唔知現今係咪越黎越少人寫信, 所以, 揾kitty 信紙有難度!!! 所以, 我依個朋友時時用kitty 信紙寫信比我, 我覺我依個朋友好有我心!!!    ~我都唔知點解,我喜歡粉紅色..and hello kitty 物品!! 所以, 送野比我好容易!!哈哈!!   ~Brian一同我一齊時, 都送hello kitty 產品比我, 我收到都唔知幾開心!哈哈!! 而且, 我好感謝Brian 唔介意比個廚房我"舞", "舞"到咩都粉紅色..哈哈!! 但Brian 第時生女..唔會叫kitty 架!! 因為, Brian 一早幫自己未來啲小朋友改定咗名喇!! 但我唔太想我將來個女叫Kitty 架!! 因為我成日出街都講kitty..如果我個女又叫Kitty 唔知個女應得我幾多次先得..哈哈!!

    ReplyDelete
  9. 一睇又知係邊個寄畀你咁.........唔知係咪都係嗰個呢~~~哈哈~~~
    [版主回覆08/30/2008 03:57:00]細細粒:   ~你真係好有心,我逐篇blog 你慢慢覆!! 哈!!   ~其實, 我唔洗講邊個係寄件人, 你都知係邊個喇!! 哈!

    ReplyDelete