回家....看妹妹

August 5 (tuesday)

     依個星期係長周末假期, 好多人星期一都唔洗返工!!! 但我就返咗媽咪屋企, 本應,媽咪去咗旅行, Daddy 又唔係加拿大, 返咗香港, 我係唔洗返媽咪屋企, 我有得啲阿妹自己出街玩...只要唔好太過份就得!!  而且, 依家放緊暑假, 我當然唔介意啲妹出街玩喇!! 但就係daddy and 媽咪唔係屋企嘅時候, 啲三, 四,五妹同二妹有argue!! 其實, 我知道她們argue嘅 "度火線" 係二妹男朋友!! 有時啲細妹(三, 四, 五妹)會倫住打電話黎同我數苦!!  而且, 我Daddy 都由香港打電話黎同我講屋企細妹啲野!!!  所以, 我襯自己長周末有時咪返媽咪屋企囉!!!
   
     唔知點解, 我返到屋企好似有種神奇力量...啲妹無再argue!!! 但二妹and 二妹男朋友就只係同我食咗餐lunch...之後, 就唔見人, 係食完即閃!!! 好似扮無事咁!! 有時, 我見到二妹and 二妹男朋友無嘈住啲細妹, 我都費事講太多野!! 費事我走咗返自己屋企時啲細妹更加難做!! 

↓同啲妹出街食咗餐粥粉麵飯 for lunch!



     今次, 返媽咪屋企, 我係坐地鐵再坐viva bus 返媽咪屋企, 其實viva bus 係新巴士線...我覺viva 都好方便...好多野都自動化!! 每個站都有廣播話...仲有幾多分鐘就到下一站!!! 真係好容易預到時間!! 同我以前細個係加拿大坐啲bus...差好遠!!! 加拿大終於有啲比較先進巴士喇!! 哈哈!! 

↓下面就係viva bus stop...啲巴士好舒服, 啲冷氣當然好喇! 而我最欣賞, 就係一上巴士, 就會指示下一個站會係幾時到達,  可以容易預時間!  但仍然要帶定散銀買票上車!!



    講返...今次, 返媽咪屋企先, 其實, 我都係同啲妹出街食下lunch and dinner...買下餸, 買完餸就行一陣商場就返屋企!!! 食完飯玩wii, 之後, 做下家務囉!! 就係咁簡單...但我出到去, 見到啲妹之間無講返啲argue野, 她們唔想講...定係扮乖又好, 定係點...我都唔理得太多喇!! 我prepare 好晒屋企啲食物, 洗好屋企啲衫褲,washroom...and 碗蝶!! 我要做都做晒!!!也分呼好晒, 三, 四,五妹她們的崗位!! 如果, 二妹and 二妹男朋友係要嘈我都無辦法!!

↓今次去行街, 四妹男朋友都有去, 他帶我去看金魚呀!! 哈哈!!! 其實, 四妹男朋友屋企有養魚, 我哋去一去買魚糧先行街!! 我見到賣魚哥哥話比影相, 我咪同啲魚影幾張相囉! 行街當然有收獲喇!!! 買咗個card reader (比Brian) and 自己買咗個Hello kitty mouse 比自己用!



↓三妹由香港返咗黎加拿大, 前排先開始執返好啲行李, 我三妹原來係香港買咗好多hello kitty 手信比我!!  我見到hello kitty 當然開心喇!!!三妹好有心, THANKS!!  我仲即刻用個hello kitty 模整椰汁糕, 哈哈!!


↓而dinner 就唔煮喇!! 我係街買咗啲壽司 and kfc 同啲綠茶...就當一餐!! 我買得太多喇!! 我同三, 四, 五妹 and 四妹男朋友一齊食, 但仲食剩好多!!!


↓食完飯運動,當然解玩wii...因為就黎奧運, 所以, 玩咗一倫奧運game...玩到好嘈 and 好攰, 但五妹讀緊summer course...要exam, 所以, 無得玩, 五妹曾經用自己個身遮住個電視!!! 但五妹都係玩下咋!! 我同其他妹繼續玩!! 哈!


↓我返自己屋企時, 係同五妹一齊坐車架!! 因為五妹話要早啲返學校溫書喎!! 我哋等viva bus 時, 三妹男朋友間便利店, 就在viva bus 站隔離, 三妹男朋友比咗支綠茶我飲...話啲綠茶係新上市, 比支我試!!  我仲在等巴士途中買咗成袋麵包, 叫車我去viva bus 站個三妹比啲麵包男朋友 and 攞啲麵包返屋企!!! 比二妹or 四妹返工做lunch! 我同五妹也一人食個包當早餐...係viva bus 坐完一倫要再轉車...等車時又係bus站玩影相!! 哈!!


   但今次返去媽咪度, 我覺啲細妹(三, 四,五妹)好乖, 好生性呀!!   而且, 四妹男朋友玩到打成一片!!!  雖然, 無咩特別地方去, 只係一齊食野, 一齊玩...一齊傾計, 我覺同啲細妹做埋啲簡單野, 我都覺好開心!! 依個長周末都幾有義意呀!!


20 comments:

  1. 中國奧運開始左喇...有無睇呀?
    [版主回覆08/11/2008 16:14:00]心樂:   我當然有睇奧運喇!! 四年一度...我好留意架!!而且, 今年仲係china 舉行! 感覺更加親切

    ReplyDelete
  2. 你o個日都有同我講佢地啊 你做咩返屋企都要著Business Casual 扮大家姐啊.. 我都想有個家姐
    [版主回覆08/11/2008 16:19:00]Kitty:   ~ 我星期二先坐車返自己屋企,....順便就返工...所以, 着到返工look...哈哈!!!   ~我着牛仔褲都似家姐架喇!!! 因為我啲細妹話我着牛仔褲都唔夠young 呀!! 哈哈!!   ~ 我都想有家姐...阿哥...可以有人old 過我嗎!!! 哈哈!

    ReplyDelete
  3. Monday the Manager will be back 我冇個去Dominion 買送啦
    [版主回覆08/11/2008 16:26:00]Kitty:   ~我個senior 都返咗黎, 一返黎...就多野做!! 我連食lunch..都一邊食一邊工作!!   ~但好似有日去咗Dominion 買Ontario 蕃茄煲湯!! 不如你煲埋比你manger 飲...一定比你去Dominion 喇!!

    ReplyDelete
  4. 對,我又要炸你
    [版主回覆08/11/2008 16:22:00]Kitty:   你又炸我!!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 你返去一日? 唔過夜?
    [版主回覆08/11/2008 16:21:00]Kitty:   我星期日夜晚返咗細妹屋企喇!! 過咗兩晚夜喇!! 我只係寫其中一日出黎..因為依日最多野寫!

    ReplyDelete
  6. 你做咩唔drive 啊?
    [版主回覆08/11/2008 16:27:00]Kitty:   我細妹屋企已經無地方迫車...唔drive 喇!! 而且, 我想試下坐viva bus!

    ReplyDelete
  7. Scotts Paper Towel 今個week 3.99, 我有一蚊coupon, 你要嗎?
    [版主回覆08/11/2008 16:32:00]Kitty:   多謝你先...我唔需要Scotts Paper towel 喇!!! 我有一大堆paper towel 仲未用晒!! 再買, 就無位放

    ReplyDelete
  8. 其實我覺得一間屋,大家有份住,一齊執會好d啦 所以而家我都會叫我細佬幫手
    [版主回覆08/11/2008 16:30:00]kitty:   一間屋,大家有份居住...當然要大家分工合作去執屋喇!! 我啲細妹都守規舉, 但有一個細妹就有啲唔乖囉!!! 唔合作!!

    ReplyDelete
  9. 我炸完啦,唔玩
    [版主回覆08/11/2008 16:34:00]Kitty:   哈哈!! 比你笑死

    ReplyDelete
  10. 我係公子家都養了兩條波子魚!
    [版主回覆08/11/2008 16:38:00]C&K:   ~我細個時,屋企有養魚, 移民咗無養喇! 但我四妹男朋友屋企就有養...講真,我對魚嘅認應馬馬...但唔會怕觀賞魚!   ~養波子魚, 我相信應該好得意, 因為波子魚個名稱已經非常特別了!! 哈

    ReplyDelete
  11. 你屋企好熱鬧呀!~..
    viva bus好得意呀!~...
    [版主回覆08/12/2008 04:53:00]小威威:   ~我屋企多人嗎!! 多人就自然熱鬧!!! 有時熱鬧到好嘈架!! 哈哈!!   ~Viva bus 係新巴士線...可以去到更遠嘅地方!!

    ReplyDelete
  12. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。10 August 2008 at 05:11

    我都有hello kitty mouse,但冇用到
    [版主回覆08/13/2008 03:41:00]Miss cheese cake:   ~你都有依個mouse呀!! 係咪唔捨得用hello kitty mouse 呀!! 我都係買咗未用, 我等遲啲先用...哈哈!!   ~我好耐無去你度喇!! 你近來點呀??我都要努力啲去返你度先得!

    ReplyDelete
  13. 希望你媽咪快些返嚟就好喇, 咁二妹同佢男友就唔會咁過份, 至少有個長輩係度係好d架.....我話你呀....長輩呀!
    你自己坐巴士小心呀, 我係香港睇報紙都有講早前加拿大係巴士度.......好恐怖呀, 你都叫d妹坐地鐵啦, 多人d呀.......夜晚真係要特別小心呀......
    我見到你三個妹知你返去都好開心呀, 個個都好鍾意你....就算佢地冇argue, 你都可以返去同佢地傾吓計呀, 我想熱鬧都冇呀!
    三妹真係買咗好多嘢俾你呀, 我仲諗住等你返香港先同你去行添, 而家呢幾樣嘢唔洗買俾你啦, 我真係諗住等你就返先買架, 唔係馬後炮架.......
    仲有三個月.........又好期待喇!
    [版主回覆08/13/2008 04:15:00]爆炸魔女:   ~我daddy 會係星期三(Aug 13)返加拿大, 而我媽咪會係星期五Aug 15返加拿大喇!! 到時會我啲細妹會好啲架喇!!  其實, 我有時都唔太明, 我哋五姐妹都係食同一樣米大, 但點解2妹就成日都唔顧屋企人感受, 我有時諗起依點都好傷心!! 我有時想同2妹傾下, 但2妹跟本就唔比時間我同佢傾, 好像逃避我......謂有分附啲細妹要做嘅工作, 咁樣會好一啲!!!
      ~其實, 新聞啲巴士, 唔係我坐緊啲巴士, 我以前係大學就係坐新聞啲巴士返媽咪屋企架!!新聞啲巴士係長途巴士,要坐幾個鐘先到目的地架!! 但我聽到新聞啲巴士事件, 我覺好驚, 依個世界真係咩人都有!!! 真係樣樣野都小心為上!!!  你真係好留意加拿大啲新聞...依單新聞你都留意到!!! 你對我加拿大嘅新聞幾着緊!! 我知道你對我咁好, 真係好touching!!
      ~其實,我返媽咪屋企,啲細妹都會抽時間比我, 同我食野or 玩架!! 講真, 啲細妹有咩問題都係同我講先...or 同Brian 講先架!! 我啲細妹算係喺加拿大長大, 有好多野, 我媽咪都跟唔到太多!! 所以, 啲妹會問定我idea先!!! 所以, 我同啲細妹會好好傾......我唔介意啲妹出街同朋友玩, 只要唔好太過份and 唔好影響學業就可以了!!  今次, 3妹返香港, 我都無叫她買野比我, 我仲叫3妹save 啲錢比自己, 我唔要香港手信, 但原來3妹買咗好多hello kitty 野比我!! 我真係好開心!!! 3妹其實係依次2妹argue 事件係中立, 叫全家人收聲果個係佢! 3妹做好屋企煮飯嘅本份...我知她做得好好!!!
      ~我都諗住3個月之後會同你一齊去火炭間店鋪買kitty 蛋糕用具架!! 哈哈!! 我都唔係馬後炮,哈哈!! 但3妹送比我個啲都係部分kitty 用具!! 我仲有好多Hello kitty 用具想買, 你到時帶我去買喇!! 我預咗你同我一齊買Hello kitty 用具架!! 有人陪我一齊觀賞hello kitty 我都唔知幾開心!!! 要有人共同一齊欣賞hello kitty ...買得仲開心! 時間真快, 仲有3個月, 倒數埋奧運之後, 而家我就倒數幾時見到你!! 哈哈! 不過, 我依家期待你的信件先....哈!

    ReplyDelete
  14. 你係大家姐嚟架嘛,佢哋一定聽你話~~~
    [版主回覆08/13/2008 04:17:00]V&M:   都係一時時架!! 但大部份時間啲妹都好乖!!! 唔洗話太多!

    ReplyDelete
  15. 做大家姐真係唔簡單,你一定係個好叻既談判專家!
    [版主回覆08/14/2008 13:17:00]Mui:   我其實談判方面都唔係太好!!因為我都好火爆架!! 我會鬧人架!! 但就因為依樣野,啲妹有時會驚架!! 哈哈!! 但鬧完聽唔聽話就另外一件事!!哈哈!

    ReplyDelete
  16. 哈哈,大家姐的確係大家姐!唔洗講野已經壓得住個場面!
    [版主回覆08/14/2008 14:03:00]pal:   你唔好笑我喇!! 我依個大家姐無咩權力架!! 我唔講, 都無人覺我似排行最大,...因為我而家仲喜歡玩, 同啲細妹玩到好顛架!! 但我見到唔岩, 我都會鬧架!!但有無聽就唔知喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  17. 一家人通常都冇隔夜仇! 而通常又總有個冇咁聽話,(我就係呢個,所以有D似你2妹咁),但如果唔係咁大件事就冇謂再糾纏落去,終有一日件事會自己解決!
     
    [版主回覆08/14/2008 14:25:00]高貓貓:   雖然, 話係一家人, 但有時就係因為一家人依幾隻字, 就會特別容易有介心...我覺依啲事, daddy and 媽咪返黎就會解決...多謝你開解!

    ReplyDelete
  18. P.S. 你話我留意加拿大嘅嘢,係呀,我認架.....好似奧運開幕咁,我都有留意加拿大出場...阿仔仲話:係喇,媽咪,加拿大出場喇,支旗有楓葉架.....
    [版主回覆08/14/2008 14:43:00]爆炸魔女:    ~ 加拿大係地圖嘅板圖好似好大咁, 但其實, 加拿大真係好少人會留意架!! 啲人係都留意美國喇!!    ~ 如果我唔係加拿大住,我都唔留意加拿大架!!! 哈哈!! 但我真係好開心, 你關心我,關心到連我依邊新聞都留意埋!!! 連仲言仔都同你一樣, 一齊留意加拿大依個國家! 我相信我哋應該係一齊睇奧運開募禮, 一齊望加拿大出場...因為我係公司都有睇...哈哈!!   ~ 時間好快, 我哋就見架喇!!  好期待...

    ReplyDelete
  19. 唔通你二妹男朋友都喺你媽咪屋企住? 佢咁大膽同你d妹鬧架都有既~~~不過我知道你哋一路都唔係咁鍾意佢, 我諗佢都係, 所以食完飯就立即閃~~~
    你其餘d妹真係好乖, 我相信佢哋唔會無緣無顧嘈...你只要好好吩咐佢哋要做乜, 我相信佢哋都會乖乖聽話既~
    你真係買咗好多嘢食呀....難怪食唔晒啦..........我都一定食唔晒唧, 不過我要食少d, 減肚腩呀.......哈哈~~~
    d kitty嘢真係好靚, 你呀妹真有心呢
    我都第一時間睇奧運呀...嘻嘻
    [版主回覆08/17/2008 17:06:00]細細粒:   ~ 唔洗講...你都知知哋答案喇!! 如果一個人有禮貌, 都知自己做客人身份會點喇!! 但連2妹都幫住他自己男朋友, 真係無辦法, 我啲細妹點講都到唔岩!!!  平時, 我parents 唔係屋企我都唔會返去parents 度, 我比一定自由比啲妹, 她們喜歡做什麼就做什麼!!! 只要唔過份就可以!!! 但今次, 有2妹比過份, 所以, 我要返去睇下!!!   ~ 不過, 今次返去, 我只係令到啲妹停咗一陣argue!!! 但都同唔到2妹傾, 因為她食完野又即閃, 跟本無空間比我見到2 妹!! 一直避我,...但而家我parents 返咗黎加拿大!!! 問題會好啲架喇!!   ~ 你要減肚腩, 我見你結婚啲相,都唔見有依個問題...你係咪要求高!!我仲想問你點keep 肚腩添!!哈哈!!因為,我哋嘅工作大部分時間都係坐...所以, 好容易有依個問題, 我都有肚腩, 有時都覺自己個肚腩好肉酸!! 有啲衫唔敢着添!!    ~ 我都估唔到3妹係香港時, 會買hello kitty 物品比我架!! 因我都無要求到要3妹係香港買手信比我, 我令願3妹save 返啲錢比自己算!! 所以, 收到hello kitty 手信, 真係好喜出望外!! 好開心, 3妹對我好有心!!!  

    ReplyDelete
  20. Vicky: ~你呢個長weekend真係好似做左好多野咁! ~你d妹都你二妹個男友有微言,點解唔拎出黎講,總好過大家有心病啦,你呢個做大既,可能係震得住腳,所以你返到去時,佢地都可以乖少少,亦可能費事你擔心佢地係度嘈呢~ ~呢個新既巴士又幾好喎,睇落又新又靚又舒服,我同你一樣,都係最鍾意佢有到達提示,咁起碼自己計到仲有幾耐落車丫,約朋友出街時就真係好岩呀! ~你三妹返左黎係咪唔走架啦?佢買左咁多kitty野俾你你一定係好開心架啦!你整左佢椰汁糕做咩唔倒埋模拎出黎影下相呀?我諗倒埋出黎影一定會係靚好多o者! ~你個妹既bf開便利店,其實最有便利既,係咪就係你同你d妹呢?哈哈 但都好有心,俾左咁多野你地食~ 你地人唔算多,但就買左咁多野食呀?唔怪得之你地食唔晒啦,就算有個男仔幫手都唔得啦
    [版主回覆08/17/2008 17:29:00]陶陶夫人:   ~我當然有攞出黎講喇!! 我已經好早之前同2妹講咗好多次, 但2妹都係幫住自己男朋友,有咩法止!!  不過, 2妹男朋友越黎越過份, 所以, 我依個周末先去揾啲細妹, 其實, 不流我parents 去咗旅行, 唔係加拿大, 我都少返去啲阿妹度!! 因為我比啲自由度啲妹, 她們想點就點!!! 但今次2妹有啲過份, 所以, 要返去揾啲阿妹講下!! 同分配啲工作...令到唔好再有太多argue!!     ~依個新巴士, 其實, 只係經營咗幾年, 相當新!!!由於,新...所以, 用好多新科技, 我企係巴士站裡面等巴士, 都有營摸顯示, 下架巴士幾時到, 但坐無幾個站就要轉坐, 無得一條龍就到目的地!!! 但坐依啲巴士約人就相當方便!!! 唔洗要人等嗎!!!
      ~我3妹今次返黎, 唔走喇!! 因為她想再讀書!!! 其實. 3妹係香港買野比我, 我都好意外架!! 因為, 我都無要求要啲咩野特別手信, 我真係令願3妹save 啲錢比自己仲好, 但估唔到3妹靜靜雞買咗kitty 物品比我!! 3妹有我心之餘, 仲好清楚我要嘅野!! 睇得出3妹好關心我!! 我收依啲kitty 物品份外開心!!
      ~我3妹男朋友係開便利店架!! 有時有新零食or 飲品上市,我哋都有機會試下!! 真係幾便利架!! 哈哈!! 但我哋唔會成日去3妹男朋友間便利店架!!! 因為, 3妹男朋友好客氣, 真係成日請我食野架!! 哈哈!! 令願叫啲朋友多啲幫襯仲好呀!!
      ~其實, 我買多啲野食, 就算食唔晒, 啲妹都可以帶返工做lunch 嗎!! 而且, 食物預多好過預少喇!!哈!!
        

    ReplyDelete