風和日麗

August 19 (Tuesday)

    Brian 放工打電話比我, 同我講天氣好好...有啲陽光, 但唔太熱, 仲有啲涼涼哋, 感覺好舒服!!  就係可以用--風和日麗--四個字去形容!!!!  就係天氣好, Brian 就約我去屋企附近啲pub 飲野...

    我依個慳錢婆...當時聽到Brian 無喇喇係閒日約我去飲野...我仲話Brian 幾句添..哈哈!!..但去到pub 坐係啲露天位(patio), 一邊食啲小食, 一邊飲啤酒...仲傾下計...而且, 享受陽光嘅微溫, 真係好舒服, 感覺好寫意,...突然間仲覺自己好識嘆添!! 如果今日我唔去飲野就真係唔知幾時再可以享受到咁舒服嘅天氣喇!!    所以, 好多野...真係要珍惜時機, 機會走咗就無架喇!!! 

    飲完野行唔夠兩分鐘就返到屋企..哈哈!! 見到屋企樓下有啲靚花,...學人同啲花影相...,哈!! 我相信依家啲花應該開得最燦爛了...九月都就黎喇!! 夏天又要遠離我了, 加拿大漫長嘅冬天又就黎到喇!! 到時連葉都無得睇...哈哈!!

一人一杯Beer.....我屋企正門...斜對面就有間pub..依間pub 都開咗好耐, 但什少幫襯..而依間pub比較斯文, 個個去飲野啲人, 都係放工啲人...有啲連自己公司張証, 都未除低...就坐咗係pub 同人傾計...哈哈!! 我同Brian 就坐係patio (綠色大傘下飲啤酒)



雖然, 係pub, Brian 不忘玩他嘅小玩意---電話...他又check 下email...上下網先!! 不過, Brian 可以一心幾用, 一邊玩電話, 都有聽我講野!!


仲叫咗Brachetta and poutine 食


飲完beer...係屋企樓下, 見啲花幾靚,咪影下相囉!! 我用cellphone 影相咋!!! 因為我無帶digital camera 係身, 自寫blog之後, 都會帶digital camera 係身, 咩都影一餐,但今日只係落屋企樓下間pub, 太衝忙...唔記得帶相機!!! 哈哈!

  


8 comments:

  1. 我第一
    [版主回覆09/01/2008 12:05:00]Kitty:
      yeah! 又第一喇!! 今次送依個icon 比你喇!!

    ReplyDelete
  2. 嘩..........呢個天氣真係好正呀~~~你哋果邊咁快又冬天喇~~~
    [版主回覆09/02/2008 03:30:00]V&M:   依日飲啤酒, 嘆陽光, 個感覺的確好舒服呀!!!  但夜晚(太陽落山之後)天氣就開始好涼, 要着長袖外套喇!!!

    ReplyDelete
  3. 咁既天氣好正呢
    [版主回覆09/02/2008 03:31:00]心樂:   依日天氣真係唔錯, 所以, 出去嘆啤酒,傾下計真係唔錯....

    ReplyDelete
  4. 真係要好好珍惜里幾日咁好既天氣,話唔定好快就會涼架啦!
    [版主回覆09/02/2008 04:32:00]Mui:   係呀!! 加拿大夏天實在太短...加拿大冬天真係好漫長呀!! 有太陽就真係要享受多啲!! 但而家出街要帶多件長袖衫先ok...因為夜晚就開始涼喇!!

    ReplyDelete
  5. 好relex呀!~
    [版主回覆09/02/2008 14:01:00]小威威:   依日確實好relax, 而且天氣好好添!!

    ReplyDelete
  6. Vicky:
    ~呢幾日我呢邊天氣都好好呀,而且開始無咁熱啦,死啦,學你話齋,慢長既冬天又開始黎啦,我越黎越覺得自己好似森林入面既動物咁,只愛風和日麗,唔愛嚴寒冬天!
    ~你同Brian都真係好鍾意出去飲野,仲係飲酒添,俾我就唔得啦,少少酒都屎呀!冬天睇黎都不遠架啦,好好同Brian enjoy呢個summer啦
    [版主回覆09/02/2008 15:00:00]陶陶夫人:   ~哈哈!! 依家天氣真係好啲, 無之前咁熱, 而且入夜要穿着長袖衫先出到街!! 因為開始涼喇!!! 你講得岩...冬天最好就學啲森林啲動物,冬眠就好喇!!哈!!   ~其實,依一日都無預料出去飲野架!! 但天氣實在太吸引喇!! 所以, 咪去啲pub仔飲野囉!! 我哋喜歡飲酒架!! 而且係pub 坐, 好似飲啤酒會岩feel 啲!!! 不過, 如果依日唔飲酒, 可能會飲咖啡...都係想嘆下0者!!   ~其實,飲唔飲到酒都無所謂架!! 覺得適合自己口味咪食or 飲囉!! 你自己開心就得...免強都無用架!! 所以, 你一啲都唔屎呀!! 因為你都懂得享受!!就得喇!!

    ReplyDelete
  7. 真係好閒情呢........但我唔鍾意飲beer架, 味道麻麻呢~~~
    [版主回覆09/02/2008 15:04:00]細細粒:   依日天氣太好了, 所以, 就出去飲野囉!! 過咗依個夏天, 我個漫長冬天又黎喇!! .......而我對啤酒唔講得話太好!! 我比較喜歡飲紅酒多一點!! 但依日坐係PUB 啲patio 飲野, 好似beer 比較襯啲!!! 但飲Beer 我比較喜歡飲Ale 啤酒, 重麥香味啲!!

    ReplyDelete
  8. 閒時兩個去飲野吹下水都幾好呀~~
    相機跟身係幾好架~~ 有時相影底啲野 好方便~~
    [版主回覆09/02/2008 15:11:00]畫:     ~我比較慳錢啲, (比較c9),所以, 我係閒日真係盡量唔出街食野架!! 但依日啲天氣實在太好, 所以, 同Brian 去pub 坐,順便飲下啤酒..嘆下喇!! 而且, 我依邊冬天又長又凍!! 個暖暖太陽, 好快會離開我, 要下年先見到暖暖太陽喇!!   ~我依日去pub 實在太近我屋企,所以, 唔記得帶相機!!所以, 好多相都係用手機影!! 哈哈!! 但我自寫blog 之後, 我開始一出街都帶相機, 咩都影一餐!! 有時, 影影埋埋好多相!!哈哈!! 成個電腦都係我啲相!!哈!

    ReplyDelete