The "12th" celebration

August 12 (Tuesday)

  每年每個月嘅12號, 我都會同Brian 食好啲慶祝我哋相識紀念日, 哈哈!! 雖然, 依個日子係我發起先, 但我就同Brian 慶祝到而家!! 有時我都唔記得依一日架!! 但Brian 會好失驚無神係11 號我瞓較時, 就同我講 "12 號快樂" ....!!! 咦....嚇親我喇!!!哈哈!!

依個月12號係閒日黎架!!!  都無打算出街食dinner, 但依日Brian 放咗工之後, 咁岩要出街做交易電話啲野,  所以, 就順便出街食囉!! 而且, Brian 近排好掛住食街外啲chinese 野!!! 所以, 今餐dinner 都係食chinese 野!!!   我哋去咗 "大有名糖" 食港式樽飯 and 港式甜品!!!    其實依日, 我已經開始喉嚨痛...仲流鼻水添...同Brian 係前幾日啲病態好相似, Brian 就痊癒咗啲病菌比我囉!! Brian 就精神喇!! 雖然, 我病病哋, 但出街食飯又唔係太辛苦!! 我喉嚨痛仲繼續同Brian 傾計添!! 係order 野食, 就食得正氣啲, 盡量少食炸野!! 但後尾都忍唔到口, 要食鹽酥雞...哈哈!!

我哋12 號就食咗以下啲食物做dinner....有梅菜蒸雞樽飯, 豬頸肉樽飯, 鹽酥雞



西瓜涼粉, 溜蓮芒果撈底


12 comments:

  1. 你好返未呀? 一定要食藥呀.....呢排你太辛苦喇, 抵抗力就會差咗, 好容易就會病架.......
    Brian都係等你好返先出去食啦, 如果佢要電話交易, 你唔好同佢去住喇, 自己返屋企休息先.....不過我知你都唔會聽架喇, 你一定聽佢話啦!
    記住要多多休息呀!
    [版主回覆08/21/2008 05:29:00]爆炸魔女:   ~ 時時都覺你好有我心....我"係咁二"講喉嚨痛...你就怕我辛苦, 問我食咗藥未!!! 我依家無事喇!! 我都有藥食...所以, 好快好返喇!! 唔洗擔心!! 我依日喉嚨痛,之後, 就流鼻水...好早就sleep 喇!! 我唔理Brian 就自己走咗去瞓喇!! 哈哈!!   ~ 真係多謝你咁關心我!!

    ReplyDelete
  2. 好屎week呀!12號快樂~~~
    [版主回覆08/21/2008 05:30:00]C&K:   多謝你祝福!!

    ReplyDelete
  3. 你喉嚨痛就唔好食熱氣野啦,希望你快d好番啦!
    [版主回覆08/21/2008 05:32:00]Mui:   我而家好返晒喇!! 多謝關心!! 雖然,依日喉嚨痛, 但我都係忍唔住食咗好熱氣嘅鹽酥雞..哈哈!! 但我食咗少少咋!! Brian 食最多!!

    ReplyDelete
  4. Take care~~~
    去左歐遊咁多日 緊係會掛住 中國菜啦~~
    [版主回覆08/21/2008 05:36:00]畫:   原來Brian 個胃都係chinese 胃, 無食一倫chinese 野..就好掛住chinese 食物!! 所以, 我依輪出街食, 都會諗去邊間chinese食店食好!! 盡量型合Brian 依排個chinese 胃口!哈哈!!

    ReplyDelete
  5. d飯好似cake pan 裝住咁既
    [版主回覆08/21/2008 05:38:00]Kitty:   係喎!! 你講完, 我望返..啲飯好似用cake pan 裝住!!哈哈!! 我係屋企都好多cake pan...我可以用黎裝飯都得!! 哈哈!!

    ReplyDelete
  6. 好sweet呀
    [版主回覆08/21/2008 05:40:00]心樂:  Thank you 呀!

    ReplyDelete
  7. 個個月12號都一定慶祝,真係sweet呀~~~
    [版主回覆08/21/2008 05:43:00]V&M:   ~初頭依個日子係我發起, 初初拍拖冷係sweet 嗎!! 但就估唔到慶祝到依家囉!!!    ~多謝你話我哋sweeet呀!!

    ReplyDelete
  8. Hahaha, yes, whenever we travel outside home for a while, we tend to have craving of Chinese food as soon as we come home. I always say "I have a Chinese stomach" and so no matter how good and  healthy a Western meal can be, I always want some hearty Chinese meal to warm my heart and stomach (soul food).
    [版主回覆08/21/2008 05:47:00]貓公館壹號:   ~  我都明...我哋食chinese food 大, 當然無食chinese food 一輪就會掛住chinese food喇!! 唔怪之得, 我間唔中都見你同毛毛會去食chinese food 喇!!   ~   我而家都專登型合Brian 想食chinese 食物嘅口味, 我出襯街都比一大堆chinese 食店比Brian 選擇...食到他覺滿足到他個chinese stomach 為止!!哈哈!

    ReplyDelete
  9. 溜蓮芒果撈底好似好味...不過我唔食 溜蓮連聞都唔鐘意~
    [版主回覆08/21/2008 05:50:00]睛天娃娃:   你唔食溜蓮架!! 好彩, Brian 同我都喜歡食, 見超市特價時, 可以毫不考慮地買返屋企..爭食!!哈哈!!

    ReplyDelete
  10. Vicky: 呢間"大有名糖"都幾好野食咁,起碼有 榴蓮芒果撈底啦,我過黎咁耐都無食過,你如果熱氣喉龍有少少痛,點解你唔整d花其參飲下呀?我呢兩日都係咁,即刻煲少少黎飲,加少少蜜糖,又潤又清熱氣架! 但煲時你要注意,要等d花其參水暖d先好架蜜糖呀,如果唔係飲左會便祕架!呢個方法係賣花其參俾我既阿姐教我架!
    [版主回覆08/27/2008 03:12:00]陶陶夫人:   ~我話你知丫!! 其實,我係香港未食過撈底啲甜品架!! 我都係依間"大有名糖"開咗, 我先品賞到撈底甜品嘅滋味!!因為我上一次係香港已經係九年前嘅事!! 當時都好像唔興甜品店..哈哈!! 你如果黎我依邊, 我帶你去食依間"大有明糖"喇!!   ~多謝關心, 我喉嚨痛已經康覆咗喇!! 原來花旗參加蜜糖係work 架!! 以前細個係媽咪度住, 我一考試媽咪會比花旗參我飲...但就無試過加蜜糖...而家, 我屋企有啲花旗參架!! 係秋天喉渴渴都用你個方法先...唔該你!!   ~乜參水唔暖加蜜糖...會便祕架!! 我明白喇!!! 唔怪之得我聽過啲朋友講, 飲花旗參會便祕喇!! 原來係因為咁!!! 多謝你教識我多一樣野!!

    ReplyDelete
  11. Vicky: 其實係花旗參水唔係以係好熱既情況下加蜜糖,一定要等佢暖左或凍少少先好加入蜜糖呀!我怕你誤會左個意思,千祈唔好熱辣辣就加蜜糖落去就得啦
    [版主回覆08/27/2008 11:20:00]陶陶夫人:   唔該你再一次提示我呀!!! 我對依啲聞間清熱方法, 我真係唔多清楚架!! 而家你教一教我, 我又識多樣喇!! 我會記住:等啲花旗參暖咗, or 凍少少先加蜜糖!!! 會緊記!! Thanks

    ReplyDelete
  12. sorry呀, 我咁耐都無上嚟.......呢排都好忙呀~~~
    我諗而家應該好番喇呵~~~係呀, 人哋病完就會到第二個病架, 你喉嚨痛就記得食喉糖, 我都覺得好辛苦架~~
    [版主回覆08/30/2008 03:51:00]細細粒:   ~唔緊要, 唔洗講sorry!! 你忙嗎!! 緊係做你自己啲野先喇!! 但你一忙完就留message 比我, 你對我個blog 好有心呀!!   ~我依家喉嚨痛已經好返喇!! 多數病就會一個轉一個...我自己而家好返咗, 都唔知全比邊個喇!! 我喉嚨痛反而少食喉糖!! 我飲多啲暖水and 早啲瞓就ok...Anyway, 多謝你關心 !!   

    ReplyDelete