荷媽效應+Hello kitty 餅盒

August 15 (Friday)
    Friday 除咗去出街食dinner之外, ...我仲同Brian 去咗chinese 超市買皮蛋酥 and 老婆餅食!! 無計喇!! 而家追緊 "家好月圓", 間唔中見荷媽教人整餅, 間唔中又見管家仔"碰"啲餅出黎.....搞到我好想食chinese 餅添!!! 見就黎中秋...chinese 超市一定有好多餅賣, 咪順便買啲黎止下癮囉!! 哈哈!! 

↓買咗皮蛋酥 and 老婆餅...但我覺馬馬哋好食...但算喇!! 止下癮!! 所以, 照食!! 哈哈!



    一去到chinese 超市,...已經有成個section 係賣月餅喇!! 從一堆月餅裡面, 我突然間, 見到Hello kitty 餅盒月餅...咪望兩眼囉!! 原來,係恒香...特別包裝嘅月餅....餅盒係hello kitty...而且, 個餅盒仲可以變身做音樂盒...但價錢, 我覺好貴囉!!  但Brian 毫不考慮就把依盒hello kitty 月餅, 放咗係個購物車裡面...我初頭都想stop Brian 依個行為架!! 因為我唔捨得用比較貴嘅價錢去買月餅!!  但Brian 話....個月餅盒,其實係一個hello kitty音樂盒, 可以比我玩一世...好喇!! 竟然Brian 咁想買比我...我當然唔介意收喇! 哈哈!!
就係咁....買咗個hello kitty 月餅返屋企.....真係非常開心呀!! 買完餅坐車返屋企途中, 我仲抱住盒hello kitty 月餅唔捨得放低...哈哈!! 我有hello kitty 就好癲架喇!! 會開心好耐..哈哈!

↓依個就係hello kitty 包裝嘅月餅!!!


↓成盒得3小個恒香單黃月餅...但個hello kitty 餅盒好吸引囉!! 可以禁製, 自己播音樂...又可以自己玩彈琴, 啲琴鍵真係可以彈架!! 我仲彈咗首加拿大國歌...點知...隔無一陣..加拿大真係打破咗零的突破...係北京攞咗個金牌


↓個月餅盒變完身, 做個三角鋼琴...我細個成日恨有三角琴...而家擁有喇!!哈哈!!  而且, 仲係hello kitty 白色三角鋼琴添...哈哈!! 多謝Brian....


10 comments:

  1. hello kitty 月餅好得意呀~
    [版主回覆08/27/2008 03:57:00]小威威:   我都覺cute...所以, Brian 即刻買比我!!

    ReplyDelete
  2. Wa~~~ so cute~~ Is it very expensive ga???? How much nei???
    [版主回覆08/27/2008 04:00:00]flying cupcake:   我依個月餅係"大統x"買架!! 你去到就會見到...幾多錢!!! 如果計每個月餅平均數, 我就覺依盒月餅貴!! 但有埋hello kitty 音樂盒..就算ok...因為hello kitty 音樂可以比我玩成世!哈哈!

    ReplyDelete
  3. 個月餅盒真係好特別喎, 香港出嘅Hello Kitty包裝都冇呢個咁靚呀......
    真係咁犀利, 一彈就攞金牌, 好彩而家先買個琴咋, 否則d金牌俾加拿大攞晒啦.......
    都係嗰句: Brian 真係好錫你,我都係鍾意唔洗自己成日出聲先有禮物呀!
    [版主回覆08/27/2008 04:27:00]爆炸魔女:   ~有時我都唔明點解架?? 我依邊有啲hello kitty, 竟然香港係無!! 依啲月餅貨都應該係香港運入!! 但竟然香港無依啲存貨?!  不過, 講hello kitty, 點都係香港多啲!! 咁我哋遲啲咪可以exchange hello kitty 囉!!哈哈!!   ~我依盒係恒香月餅黎架!! 雖然, 我唔食開依個牌子...但個月餅盒太吸引..所以, 買咗返屋企,日日對住!!哈!!   ~奧運到而家完結喇!! 由於,加拿大頭幾日奧運都無獎牌,我真係好擔心...所以, 咪彈下加拿大國歌支持下囉!!! 不過,加拿大唔太注重運動架!! 而且政府好窮, 無多餘錢支持運動...所以, 加拿大今年有3個金已經好好成積喇! 所以, 加拿大唔會有機會攞到太多金..哈哈!!! 但講起國歌, 我有啲guilty, 因我只係識彈英國and 加拿大全首國歌, 我唔太識彈中國國歌架!! 我只係識一句 (前進,前進,前進進)咋!!   ~其實, Brian 都好乖, 好多時都會自己主動買野比我!! 但有時都要我講出口他先知我有咩需要!! 真係要講到明架!! 因為男士就係無太多依啲sense!!  好似我要買張餐臺...我都講到出晒口, Brian 放工就同我買!! 所以, 要慢慢比時間係啲男人身上...慢慢就會有依個sense!!  

    ReplyDelete
  4. 呢啲野食都係番嚟hk買會好味好多啊... 哈哈哈
    係喎... 你唔會唔有機會番hk呀.....
    個 hello kitty 月餅盒仲吸引過 月餅呀~~~
    [版主回覆08/27/2008 04:32:00]畫:   ~我都覺, 啲老婆餅...依啲chinese 餅,真係香港好味啲!! 但為咗止下癮, 無法喇!!哈!!   ~哈哈!! 買得hello kitty依盒月餅,月餅其實自己係其次喇!!我而家日日都要掂個hello kitty 音樂盒先開心!! 啲月餅,我比咗Brian 處理喇!哈哈!

    ReplyDelete
  5. 你同Brian 講我要winnie the pooh 月餅啊
    [版主回覆08/29/2008 09:58:00]Kitty:   我幾年前見過winnter the pooh 月餅盒, 但依幾年見唔到喇!! 你喜歡winnie the pooh 架!! 我真係唔知, 幫你留意下喇!!

    ReplyDelete
  6. 好靚呀!真係好特別既月餅盒,貴d都抵!
    [版主回覆08/29/2008 10:01:00]Mui:   我初頭都唔知hello kitty 出月餅架!! 我唔理喇!! Brian 肯買黎送比我就好開心, 個keep 住個月餅盒, 我比咗啲月餅比Brian 消滅...算fair..哈哈!!

    ReplyDelete
  7. hello咪咪個月餅盒好靚呀~~
    [版主回覆08/29/2008 10:02:00]V&M:   我都覺依個月餅盒好美觀呀!! 我諗住keep 成世架喇!! 哈哈!

    ReplyDelete
  8. 嘩、呢個hello kitty 餅盒真係好靚,不過都唔及Brain份心意,你睇佢幾錫你!
    [版主回覆08/29/2008 15:03:00]pal:   我真係好喜歡依個Hello kitty 盒架!! 日日都要掂咗先安樂...,我認Brian 好乖, 有時會自己主動買禮物比我架!! 你第時有女朋友, 都要咁對你女朋友呀!!哈哈!  

    ReplyDelete
  9. Vicky: ~你知嘛?香港有好多好靚既Kitty月餅架,呢一款我都有見過,有d仲好Grand添呀,但味道就唔知啦!anyway,就算佢個moon cake唔好食都好啦,起碼呢個網琴都有得俾你做收藏,咁都好唔錯啦,而且佢仲有得播埋歌仔添,就算Brian唔係即刻買,你遲早都會自己走去買架啦^.^ 其實諗落,買野送俾你都幾易,買Kitty就可以啦! 好似連續幾篇都係講緊Kitty呀,你有無留意呢?
    [版主回覆08/29/2008 15:15:00]陶陶夫人:    ~我當然香港每一年都有hello kitty 月餅喇!! 而且, 啲hello kitty 月餅周邊附送啲禮品仲好cute 添!! 但我係加拿大嗎!! 都費事理太多喇!! 哈哈!! 今年我好surprise, 係加拿大揾到hello kitty 月餅...其實,你講得岩,月餅好唔好食已經係其次,因為,我只係玩個hello kitty 音樂盒就夠喇!!哈!! 我啲月餅比咗Brian 食喇!! 哈哈!! 今次,最開心係Brian 主動買...真係相重開心囉!!哈哈!!    ~講真,我真係收到Hello kitty 禮物就開心架喇!! 所以,我啲妹返香港, 就好自然買Hello kitty 比我喇!!哈哈!! 但我媽咪見我仲喜歡hello kitty, 就話我未長大囉!!哈哈!! 最好笑, 我成家, 我有四個妹, 都無一個喜歡hello kitty 架!! 但我對住Hello kitty 就可以自得其樂喇!!哈哈!!   ~原來,我依幾篇都講Kitty 架!! 我好似幫你洗腦呀!!哈哈!!

    ReplyDelete
  10. 我見到都覺得好靚呀, 既然佢咁錫你, 咁你梗係唔會拒絕啦, 加上呢個月餅盒仲可以做埋音樂盒, 梗係好啦, 可以收蔵同埋玩呢, 一舉兩得呀~~~
    [版主回覆08/30/2008 04:11:00]細細粒:   我一見到依個hello kitty 月餅盒, 就係咁掂係個hello kitty 月餅盒,所以, Brian 咪買比我囉!! 其實,買得依盒hello kitty月餅已經唔在乎啲月餅味道喇! 我返到屋企已經將啲月餅攞出黎比Brian..我自己keep 住個hello kitty 音樂盒, 自己日日玩..哈!! 一份東西, 可以又食又玩...好化算, 學你話齋, 一舉兩得!!

    ReplyDelete