回家..見媽咪and Daddy

Aug 24 (Sunday)

      我依個weekend 返咗屋企...因為Daddy 係香港返咗黎加拿大, 媽咪又去完歐洲遊輪+瑞士旅行返咗黎加拿大...我都好耐無見parents 喇!! 依個weekend 一定要返去見Daddy and 媽咪喇!! 點知...我媽咪係我返屋企前兩日, 烏低身執野..就整襯條腰...去咗睇醫生...應該好快會好...但我媽咪仍然要煮晚飯比我哋一家人食..., 叫媽咪坐低靜靜哋, 但媽咪都係無事停..........但我個阿姨(我媽咪個妹) 明知我阿媽條腰痛..., 都放低個女比我媽咪湊, 但我阿姨個家人自己去咗釣魚(去玩)...攪到我都要幫媽咪手揍阿姨個女...其實, 我其他啲妹已經揍咗阿姨個女一倫......我每次weekend 返媽咪屋企...我都會叫啲妹出街拍拖...只要join 屋企lunch and dinner 就得...所以, weekend 屋企得我一個, 我就變相要揍阿姨個女囉!! 攪到我連屋企啲衫都"接"唔晒! 阿姨個女雖然得六歲, 但她好 "痴"人架! 要人陪她玩nds, 要人陪她砌puzzle, 要人陪她做exercise,填顏色....好彩識自己食飯 and 去廁所...! 我媽咪又唔知點解咁抵得諗, 阿姨不流對我媽咪態度馬馬哋, 但我媽咪都成日幫住啲阿姨....真係難理解!!

     今次,去媽咪屋企, 咁岩啲blog 友有飲茶聚會...本來我都好想去啲blog 友度架!! 但去唔到添...真係有啲可惜, 撞期! Brian 都話...又會撞得咁岩....哈哈!! 

     而係媽咪屋企食dinner, 啲餸一定好美味喇!! 媽咪其實, 都係廚房企咗唔耐, 但就煮咗好多餸菜出黎....媽咪雙手好似按咗摩打咁, 好快手, 媽咪就係咁, 永遠都係理咗我哋啲五姐妹..先理自己!!! 好似媽咪今次去旅行, 都買咗手信比我, 其實, 我無要求媽咪買野比我,  我想媽咪enjoy 個旅程就得!!! 而且, 我知歐洲啲人態度唔太有善, 所以, 我無特別要求媽咪去歐洲旅行買野比我!! 點知媽咪..買咗手信比我, 去意大利又買啲特別pasta 比我食!!  我媽咪係旅行買野我, 真係好感動, 我媽咪英語不太好, 但去到旅行都係要買東買西比我哋, 我有時都令願媽咪買多啲野比自己仲好!! 媽咪依個年齡買多啲野比自己一啲都唔過份, 媽咪都係時候享受下喇!     而Daddy, 係香港返黎加拿大...Daddy買咗月餅返黎!! 仲指定要比多啲月餅我....返屋企就係有依啲溫暖!!

好彩都可以同Brian 行咗陣chinese 商場(太古商場),可以飲bubble tea...  



晚餐, 我煮咗媽咪係意大利啲pasta...其他餸當然係媽咪親手整喇!! 仲有條魚...但我無影到條魚.....我發覺,我屋企越來越多人食飯了...Daddy and 媽咪, 我哋五姐妹, 仲有Brian, 二妹男朋友, 三妹男朋友and 四妹男朋友...而家食飯, 張餐臺開始有啲迫喇!!哈哈!!  今餐飯Brian 買咗酒,每人都可以一邊食,一邊飲...



而阿姨個女好"痴"我...咩都要我跟住先得....連食飯都要坐我隔離!!她其實都好乖, 但就"痴"人啲..一定要"痴"住個人先坐定定!!


食完飯Brian 同我啲妹玩ps3...又結他, 又打鼓, 玩得幾開心!!!


返屋企, 飲茶就係幾本活動, 係全家人+Brian and 其他妹啲男朋友去飲..


Daddy 係香港買比啲香港月餅...雙黃白蓮容, 而我今次返媽咪度有啲咳, 所以, 媽咪比咗好多中藥我...啲中藥已經磨成粉, 即沖黎飲就ok...白色個包好似白粉..哈哈!!


以下是媽咪去歐洲and 瑞士買給我啲手信, 有好特別嘅Pasta and 一個銀包


今次返完媽咪度, 臨返自己屋企途中, 同Brian 去咗眼鏡店, 因為Brian's daddy 需要一附新眼鏡, 所以, Brian 特別走去買比佢Daddy ...我覺個款幾襯Uncle 呀!!!!


8 comments:

  1. 我第一 你都會好錫你d妹架 張個眼鏡寄去vancouver?
    [版主回覆08/29/2008 16:03:00]Kitty:  ~yes, Brian 買完眼鏡, 第二日就寄去溫哥華喇!! 你好有記醒, 記得Brian 屋企係溫哥華!!   ~我當然錫啲妹喇!! 因為啲妹都錫我嗎!!   ~你成日都第一架!! 你係Mui, Bobo 個度都成日第一...哈哈!!

    ReplyDelete
  2. 香港月餅特別好味d~~~你真係一個好好既家姐~~~
    [版主回覆08/29/2008 16:05:00]V&M:   ~好多人都話香港月餅好味啲, 我食落都覺, 由其事啲蛋黃, 香港啲蛋黃油啲架!! 但就香啲囉!!   ~其實, 我都唔係一個好家姐黎架!! 咪讚我喇!!哈

    ReplyDelete
  3. 我地個日飲完茶都有去太古呀!不過我地個日係禮拜六,唔緊要啦,下次再約過啦!
    [版主回覆08/29/2008 13:58:00]Mui:   ~你做咩咁夜都唔sleep 呀!! 你好少咁夜先留言比我架!! 所以, 我今次即刻回覆你先!!!   ~我估你哋會去太古, 我星期六有時間就去行(當時4pm倒),因為想撞你哋嗎!! 點知都撞唔到, ....   ~你今次係Toronto 我可能約唔到你!! 但我同自己講, Aerie 下個月嘅免費gift...係會留比你架!!! 因為我join 咗Aerie 個A-list,每個月都有免費gift...但下個月嘅Free gift...我轉送比你喇!! 而今個月個Aerie免費gift..我留咗比Bobo 喇!!

    ReplyDelete
  4. 又玩結他又打鼓~~好似夾band咁!hehe
    [版主回覆09/04/2008 15:07:00]C&K:   我屋企多人嗎!!! 我有四個妹, 加埋妹妹啲男朋友, 就好多人架喇!! 所以, 玩電視games 都要倫住玩, 架餐亦會多啲!!哈哈!!

    ReplyDelete
  5. 你媽咪好厲害呢, 又整咗咁多餸, 睇落都好好味
    你daddy又買埋月餅, 下個月先係, 但而家已經有得食, 會唔會到咗正日就無得食架?
    你媽咪都買咗個prada銀包畀你呢, 我都好想去歐洲呀, 買名牌實在係平好多, 唔駛喺香港買咁貴........雖然我對呢個牌子麻麻, 不過有仲好過無咁啦~~~
    你屋人企有咁多遊戲配件既, 玩得好開心呀, 我都好耐無玩過呢d要揸住道具玩既game呀~~~~好想玩呀~~~~嘻嘻~~~
    你個阿姨咁都有既, 會唔會好似sa姨咁架
    [版主回覆09/04/2008 15:24:00]細細粒:   ~我媽咪煮飯真係好快, 快到我都跟唔切, 哈哈!! 但媽咪啲餸真係煮得好好味架...   ~我daddy係香港返黎,緊係買月餅返黎喇!! 但我已經即不及代食咗2個月餅喇!! 睇黎中秋節時,我自己都要買多盒應下節先得喇!!哈哈!   ~我比較喜歡Prada 依個牌子架!! 所以, 媽咪見到歐洲有Prada 賣, 就買比我, 真係好多謝媽咪架!! 因為依個Prada 係新型號, 所以, 都唔平架!! 但肯定平過加拿大, 因為係加拿大買野, 價格已經高, 仲要加埋稅, 所以, 係加拿大買名牌一啲都唔抵架!! 但反而係香港買名牌, 計返條數,...真係平好多架! 如果, 買機票去歐洲, 再買名牌仲唔抵喇!! right!! 不過, 就算我媽咪唔買Prada 銀包比我, 我都無所謂, 因為,我想媽咪買野比自己多啲!!! 而且, 我想媽咪享受旅行過程!! 唔好為仔女禮物而費心!   ~我屋企多人嗎!! 食野都食多過人喇!!連玩,當然都活躍啲...哈哈!!   ~我個姨, 又唔似sa 姨, 係有時唔顧其他人感受囉!! 好彩阿姨個女都ok 乖喇!! 有人陪就唔會周屋走架喇!! 但無人陪時, 真係好活躍...哈哈!!

    ReplyDelete
  6. vicky媽媽保重身體呀!~
    [版主回覆09/04/2008 15:24:00]小威威:   多謝你呀!!

    ReplyDelete
  7. 我個姨甥仔今年四歲 但... 成日同我鬥咀!! 佢玩就唔駛要人同佢玩 自拎住啲玩具自己玩 或者搵我兩隻狗玩... 哈哈哈
    你媽咪整親條腰 而家無事嘛!!!! 
    可能佢想煮餐好既比你哋食嘛~~
     
     
    [版主回覆09/04/2008 15:34:00]畫:   ~嘩!! 你個姨甥仔四歲就識鬥咀喇!! 而家啲小朋友真係人細鬼大...哈哈!! 我阿姨個女唔識講廣東話架!! 只係說英語and 國語. 可能係咁, 所以, 我阿姨個女唔同我 (因為我 英文and 國語都馬馬)玩鬥咀喇!!哈哈! 但揍完一日小朋友, 原來揍小朋友需要好多力氣架!!   ~我媽咪而家好返啲喇!! 你有心喇!! ....我媽咪最喜歡見我食野喇! 因為我媽成日都驚我係出面住會無淡好食.....所以, 我返屋企媽咪一定煮餐好, 需要啲餸菜好家常, 但味道真係好好, 自己都煮唔到!!! 哈哈!

    ReplyDelete
  8. Vicky: ~你媽咪條腰無事丫嘛?做媽咪就係咁架啦,自己痛都話無事,仲要係咁做做做,我媽咪都係咁,總之乜都整左俾我地先架,所以我地真係要考順父母呢! ~你媽咪都幾有心意架喎,而且個銀包都好靚呀,你依兩個月係手信月呀,無去旅行都有好多手信收到,好幸福呢!咁你媽咪係同邊個去旅行呀?朋友同係親戚呢?我都好想叫我媽咪同老豆上遊輪玩呀,但如果係既話,我諗我會同埋佢地同埋細佬妹一齊去玩囉,成家人一齊去先夠開心架嘛! ~你地依家食飯真係越黎越人多,睇黎你地要買過張檯先夠食架啦...哈哈!不過話雖如此,多人食飯你一包我一包咁先開心既,你睇下TVB d劇集成日都係食飯戲最多,就知有咩開心得過成家人坐埋一齊食飯丫!仲要仲要你地食完飯大家一齊打機添,我睇相都feel到你地幾咁開心呀!
    [版主回覆12/11/2008 00:36:00]陶陶夫人:   ~唔好意思,...突然間發現無覆你依個message 添!!!   ~我媽咪條腰都無咩事,你有心喇!!! 不過, 媽咪成日都無自己無事, 因為想煲湯比我哋飲.....總之,媽咪真係好好!!!!   ~我覺你都係一個好錫屋企嘅人!! 去旅行都諗住成家人一齊去, 你知唔知呀!! 而家好少人有依啲觀念架喇!!!   ~我今年真係特別多, 手信收!! 因為身邊啲人個個都去旅行....包刮:自己都會去香港玩!!! 所以, 今年真係好開心!! 自己可以買野, 又有禮物收!! 其實, 我洗媽咪去旅行買野比我架!! 因為,我想媽咪盡情享受旅行過程!! 但媽咪好有心思送咗個好靚嘅銀包比我, 真係超級開心!!!   ~你真係有家庭觀念, 喜歡一大班人一齊食飯! 而家唔係個個人都喜歡返去媽咪度食飯架!! 但我覺成家人食飯真係好開心!!! 有時仲會不自覺食多咗添!! 哈哈!

    ReplyDelete