New year eve dinner

December 30,2014 (Tuesday)


一放工, 聽到廚房好多砂煲瓦餐聲

黎緊餐dinner,  Brian 爸, 又黎顯廚藝呀!!

不過, 今次Brian 爸, 好早就入咗廚房.

望到廚房個佈局, 我相信, 我放工前,Brian 爸已經準備緊.

但完全無預料. 這餐飯, 會如此豐富.

有蟹, 有俄羅斯魚子醬, 又有clam pasta . .....

原來依餐算係New year eve dinner. (Dec 30 提早食, 因為Dec 31 要去ball)

最開心, 依餐飯, Brian 爸, 能夠掌握煮飯菜嘅時間. 哈

食完主菜, 還有大量時間, 賞酒和食芝士.



↓New year eve dinner, 有焗蟹蓋, 啲蟹肉, 真係好多呀!! 
 


餐前小食有, 俄羅斯魚子醬和蟹膏, 送餅
 








主菜係Clam pasta, 啲clam 好鮮甜呀!! 最後, 黎一個賞酒時間, 還有芝士送酒
 




----------------------------------------------------------------


December 28,2014(Sunday)

鏡頭返一返.  去前兩日

依日, 天氣好凍 -3℃. (但我娘家個樹-13℃, 所以, 我應該無資格, 係他們面前講個"凍"字)

但依啲天氣情況下, 就好想飲啖熱湯.

自己煲, 就煲唔切.

那就出街食, 反正, 依家出街食中菜, 好方便.

晚餐, 去間中菜餐廳, 飲燉湯, 食石窩菜. 啖啖熱辣辣....正!!


燉湯, 真係一盅盅上枱, 今躺飲咗花旗參雞湯. 
 


石窩菜, 食咗魚香茄子, 支竹羊腩, 上到枱仲"咋咋聲", 
 


這蝶咁悶嘅西芹蒸魚係Brian 爸嘅!! 還有黑椒豬手石窩
 

.
.
.
.
.
.

鏡頭又再轉

襯有時間, 寫少少先.

時間到咗..Dec 31.

我又去一年一度, 除夕倒數Ball.

各位Happy New Year 



↓着成咁去Ball 啦!! (今年肥咗添!!)  




34 comments:

  1. 我都好鐘意去吃高柏的石頭窩菜式,但我多數去列治文分店。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~高柏啲餐, and 餐飲, 我都喜歡, 但我通常去西區個間, 因為比較近我啲.

      Delete
  2. 焗蟹蓋好正呀! 自家煮最足料,好羨慕呢! 話時話,Brian爸成日都係煮海鮮,令我諗起"美女廚房"嘅第二個環節,即係大會提供一款海鮮要參賽者自己劏同埋自己諗點煮和配搭! ;P

    Happy new year!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~海鮮黎講, 係比較健康嘅食物. 所以, Brian爸煮飯, 好肯煮海鮮.
      ~happy new year. 身體健康,日日開心

      Delete
  3. 新年快樂!願2015事事如意,日日開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~多謝你呀!!
      ~祝你新一年, 身體健康, 事事順利.

      Delete
  4. Happy New Year^^
    Brian爸爸廚藝好得喎!!
    妳肥左?係邊呀?唔覺既?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Thanks, Happy new year too!! 新一年, 身體健康, 事事順利, 開開心心!!
      ~Brian 爸啲廚藝係唔差, 但速度唔太快速!!
      ~我肥咗好多,啲褲要加多個碼先着得上, Boxing day sale 就係咁出去買西褲, 因為以前個啲太緊啦!!

      Delete
  5. Replies
    1. Eunice
      ~Thank you!
      ~Happy new year too!! 新一年, 身體健康, 開開心心每一天

      Delete
  6. we have 12 degrees in france now. I can't imagine when i will move back to toronto in the future :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~Actually, 我見你係facebook upload 係Nice啲相, 我覺你好喜歡Nice. 做咩唔索性係Nice 居住? 多倫多真是太凍, 凍到出街都唔太方便. 唔可以好似你而家, 周圍出街行

      Delete
  7. Replies
    1. Florence W:
      ~個焗蟹蓋仲係自家整,啲料更加足. 好味!!

      Delete
  8. Brian爸有進步喎!勁!
    你邊度肥呀?非常fit啦~~放心繼續食啦XDD
    祝你新年快樂呀:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~Brian 爸廚藝是不錯!! 我完全無害怕食他都傑作, 但他煮食物速度就唔係個個都ok.
      ~我肥咗好多, 而家個個人見到我,都話我"肥咗", 我今年boxing day sale, 買咗好多西褲, 因為以往個啲西褲已經太緊了. 算啦!! 我仍是會食......因為食到, 係一件開心事
      ~大家咁話, 新年快樂, 你做麵包和廚藝更上一層樓

      Delete
  9. 嘩,BRAIN 爸爸好犀利呀,款款都好上級,好勁呀 ^^
    去BALL 做咩唔穿得 SEXY D 啊? 我見D 人去BALL 好鬼SEXY 架,HEEHEE ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~Brian 爸廚藝是不錯. 但他有時煮食物嘅速度, 就要耐心等一等, 先食到!! Brian 爸太細心啦!!
      ~無錯, Ball 場裡面, 好多人都着得更為sexy. 哈哈~

      Delete
  10. Brian爸好好心機煮呢餐晚餐呀 而且每樣都係又靚又好味 讚呀!!!
    um...Vicky你肥咗?????? 完全唔覺喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~Brian 爸做事很細心, 煮野飯, 都去咗好多地買餸菜. 買到啲材料好新鮮. 所以, 煮出黎更好味
      ~是真的, 我肥咗, 我boxing day sale 買咗好多西褲, 全都加多一碼!!
      ~但仍是會食, 因食, 是一件開心事. 襯可以食, 都會食. 至多, 唔會食得太瘋癲

      Delete
  11. Vicky 新年快樂, 身體健康
    Brian 爸廚藝了得, 一人一盅燉湯, 真夠心意 !
    快D有時間, 寫埋篇 去 Ball 的日誌呀 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~Thanks, 我祝你新一年, 更加開心快樂
      ~整理緊啲相片, 好快寫, 去Ball 日誌!!

      Delete
  12. Replies
    1. Tintin Morita:
      ~Thank you
      ~Happy new year too

      Delete
  13. Replies
    1. samwei:
      ~我都無特別去買裙, 係衣櫃摷到相中個一件, 遮到自己啲腩肉, 所以, 就着相中個件

      Delete
  14. 好多好野食, 最重要係唔使做HAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherrie 農夫
      ~happy 2015
      ~但我有洗碗架!!

      Delete
  15. Brian 爸好勁~~~同係出面餐廳食既無分別呀~~~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~Brian 爸聽到, 一定好happy! thank you
      ~Happy new year!!

      Delete
  16. Replies
    1. 小咪咪:
      ~我肥咗呀!! 好多朋友見到我, 第一句:「你肥咗喎!!」 .
      ~Boxing day sale 買咗啲新西褲穿着. 因為舊有個啲太緊, 好不舒服.

      Delete
  17. Vicky :
    Brian 爸廚藝很了得呀 , 食物非常豐富 , 我覺得妳一啲都唔肥喎 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~Brian 廚藝開始有啲進步!!
      ~肥咗!! 仲要買過啲大size 嘅西褲返工!!

      Delete