買禮物

December 13, 2014 (Saturday)

聖誕, 真係好多份禮物買.

不過, 聖誕前夕, 工事都唔算太忙, 太趕.

有多啲鬆動時間. 買聖誕禮物送比人.


↓買到成個車尾箱, 都係聖誕禮物. 





















今年, 為咗買聖誕禮物. 都去咗唔少地方

去咗downtown, 又去咗溫哥華西部!!

每去一撻地方, 自己順便都去shop 一下, 食一下

雖然口口聲聲, 話買禮物比人.

但行行街, 都唔覺意買咗啲嘢比自己. 哈哈~



係溫哥華, 一出開街, 就要過橋, 為咗買聖誕禮物, 過足兩條橋, 其實, 我每次過橋, 都好興奮. 因我成日感覺, 上到橋, 就好似係水面上行咁. 而且, 加拿大啲橋, 條條橋都起得好長好高. 就係因為咁多橋. 令到溫哥華個境色, 都會特別一啲. 
 



而家, 好多街, 都有燈飾, 好有聖誕氣氛. 而且, 今年比我係百貨公司廚窗, 見到Hello kitty. Happy 到好癲咗
 








買禮物, 買到天黑, Dinner走去食埋拉麵.  我同Brian, 食一碗拉麵, 點會飽, 當然會叫個size dish---豬肉飯
 


依間拉麵, 又係日本嗰樹, 開過黎溫哥華, 全間鋪頭都係日本人做. 鋪頭啲食客都是日本人多, (可能溫哥華真係太多日本人聚居啦!)  而依間拉麵, 啲麵熱辣辣, 隻蛋仲好糖心. 美味!
 



食完拉麵, 見到有間新店, 原來賣bubble tea. 入去買咗杯一公升bubble tea 同Brian 一齊飲.
 


話就話, 買聖誕禮物比人, 但出到街, 都會唔覺意, 買到啲嘢比自己. 買咗啲零食 & 買咗支, 好方便嘅餐具. 一支包含叉, 匙, 刀嘅餐具
 


還買咗Hello kitty 40th 周年杯比自己. 仲有一個特別版Hello kitty 公仔. (真係估唔到係溫哥華比我見到咁多hello kitty 產品, 開心到我吖!!)
 


買咗兩對UGG 鞋, 送比人. (其實, 自己都好鐘意, 如果我收到都會好開心!)
 


還買了點電子產品, 做聖誕禮物!! 
 

27 comments:

  1. 你好有心機呀,為大家四出物色合用嘅聖誕禮物~~哩幾年我都無特別買聖誕禮物俾人LU,通常都係約埋食餐好就算:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~點講好呢, 其實無咩心機,買聖誕禮物. 有時, 我覺送聖誕禮物嘅意義, 已經變咗質. 但禮貌上, 就是要做"送禮物"依一個環節. 而且, 西方社會, 好重視聖誕節.
      ~不過, 籍着買聖誕禮物shopping, 自己有又啲收獲, 又可以感受到, 自己最愛嘅節日氣氛. 都係件快樂事. 由其是比我見到hello kitty 產品

      Delete
  2. 嘩,對有蝴蝶的UGG 鞋好好好好好靚呀,等我又睇下香港有冇呢個款先,蝴蝶係我的大愛呢,heehee ^^
    vicky 好有心思啊,我都好耐冇買聖誕禮物比人了,除左買比我老公,哈哈~~~XDD
    你買左咩比 BRAIN ? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都好鐘意UGG, 因為真係好保到暖!!
      ~我都係將自己鐘意嘅野, 送比人做聖誕禮物!!
      ~唔好話我有心思, 聖誕送禮物, 都係一種禮貌, 我而家, 同自己喜歡嘅人一齊過節日, 都好開心!!

      Delete
  3. 嘩...要買好多禮物, 都幾傷腦筋呀 !
    食一碗拉麵真係唔夠飽 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~係非常傷腦筋, 但買禮物時, 自己又買到, 都係開心嘅!!

      Delete
  4. 我平時見到啱都買定,唔使臨近聖誕才急。 你最開心一定是hello kitty 的產品啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~買定, 我驚會唔見, 試過幾次都係咁. 所以, 都係差唔多聖誕節先買, 安全啲.
      ~估唔到今年啲百貨公司肯入hello kitty, 太開心啦!!

      Delete
  5. 我喺呢邊嘅HR見到hello kitty都有諗起妳呀!

    我鍾意第一對UGG,個bow好嬌俏呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~你去多倫多邊間HR 多?? 我以前係多倫多, 真係日日都行經dt HR, 因為我係附近住咋!! 今年, HR好好人, 會入hello kitty產品, 開心到我吖
      ~UGG 鞋, 而家越出越多款, 而且, UGG鞋真係好保到暖, 係加拿大居住, 真係要有對ugg鞋旁身
      ~話樣野你知,除咗澳洲之外, 夏威夷買UGG鞋係最平嘅地方. 你今年有機會去夏威夷, 你又需要UGG鞋, 可以係夏威夷入一對

      Delete
  6. 對UGG好特別呀~~~
    預祝你們聖誕快樂!!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~我自己都好喜歡對UGG鞋, 如果我收到都好開心!!哈哈~
      ~祝你聖誕快樂, 新年進步

      Delete
  7. Jackie,
    ~ 我唔覺意delete 你個message. 但照覆你

    reply
    ~兩對UGG鞋, 都係自己鐘意, 我將自己鐘意嘅野送比人, 喜歡收到果個人, 都會鐘意.
    ~你都係呀!! 聖誕快樂 &新年快樂.

    ReplyDelete
  8. 我記得你年年聖誕都要買好多聖誕禮物
    聖誕節成日唔覺唔覺會買多0左, 哈哈, happy shopping~
    祝你聖誕快樂呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail
      ~你好好記醒, 記得我年年都需要買好多禮物. 其實, 西方聖誕, 有啲似亞洲嘅農曆新年, 要送下禮咁囉!! 我自己就當行下街, 周圍謄下, 當比自己鬆下.
      ~Happy new year

      Delete
  9. 聖誕快樂^_^
    妳地個邊都有唔少KT嘢賣喎、個40週年杯好靚

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~多謝, 祝你新年快樂
      ~我相信加拿大, 只有溫哥華, 係會比較多hello kitty嘢賣.
      ~個杯, 我仲未捨得用. 哈哈~

      Delete
  10. Replies
    1. Vicky
      ~多謝你,你聖誕點過呀!! 祝你新年快樂.

      Delete
  11. Vicky :
    聖誕快樂 !
    < 唔覺意買到啲嘢比自己 > 哈哈幾好吖咪當如獎勵下自己囉 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~多謝你, 我祝你新年快樂.
      ~聖誕出街, 啲氣氛又好啲, 一出街好容易, 就買到嘢. 所以, 一到十二月,都儲唔到幾多. 哈哈

      Delete
  12. Merry X'mas~~~
    特別版Hello kitty 公仔好得意呀~貼左膠布XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~Thank you, 祝你happy new year
      ~個hello kitty 公仔好特別版, 所以個做型都特別啲. 哈哈

      Delete
  13. Replies
    1. Frank and Lois plus 2
      ~嗰兩對UGGS 都係送比人.
      ~但如果, 我係聖誕節收到,一對UGGS 鞋, 我都會好開心!!

      Delete