冬至飯--雞蟹窩

December 22,2014 (Monday)

原來, 我臨近聖誕, 係會比較優閒啲.

定係節日嘅氣氛影響. 總覺啲時間好易過.

相反, Brian 就好忙碌, 忙到9pm 先off.

咁又係, 外籍人士點知咩係冬至?? 點會無端端早啲off.

其實, 9pm 先食冬至飯, 我都無咩所謂. 食到就得啦!!

最開心係見到, Brian肯力爭上游

至於這年, 冬至飯, 去咗打邊爐呀!!

待應向我們推介-----雞蟹窩.

聽落去, 雞和蟹, 好似好少放埋一齊.

但這個窩, 很受歡迎.

而且, 冬至飯, 通常都是吃雞和海鮮.

所以, 我哋就試下, 這個「雞蟹窩

嘩!! 個「雞蟹窩」黎到, 真係不得了, 個窩啲湯好鮮甜. 我哋忍唔住, 不段係度飲. (平時, 我哋好少飲火窩湯! 好彩, 飲咗成晚, 都無口渴)

「雞蟹窩」裡頭, 還有成大隻蟹, 大量斬件雞, 薑, 大蔥及蒜頭. 怪不得, 啖湯會咁甜啦!!

而且, 份量幾多, 啱晒我哋大食嘅人!! 哈哈~~

冬至飯, 食到啲特別嘢, 個感覺令捨開心啲.


冬至飯, 去咗打邊爐, 叫咗個「雞蟹窩」, 個湯底有雞又有蟹, 真係啖湯都甜啲. 當然啦, 打邊爐, 就叫埋肥牛, 肉丸, 餃子,魚滑....一大堆. 不過, 個窩裡頭隻蟹肉, 都好鮮甜
 


↓食完個「雞蟹窩」, 用個湯底淥個碗麵, 真係最好味, 由其是啲湯, 夠鮮甜, 啲麵又索咗啲湯汁, 全餐, 依一碗麵, 最美味!!






















-----------------------------------------------------------


鏡頭一轉

又去到第二日嘅晚餐.

這天, 係Auntie T & Uncle T 結婚周年紀念日.

當年, Brian 爸就是為這個Uncle T 做伴郎.

所以, 這位Uncle T每年結婚紀念日, 都會請Brian 爸食飯.

由Brian 爸開始, 再請埋Brian 媽, 之後, Brian 出世, 又請埋Brian. 到我加入Brian 屋企. 又邀請埋我, 食依一餐飯. 




Uncle T 結婚周年紀念日, 去咗食中餐. 環境都ok. Uncle T 是愛酒之人, 所以, 飯菜未到, 已經開酒, 首先飲支香賓
 


又有紅酒, 還有支好特別嘅甜酒, 甜酒裡頭, 有啲威士忌成份. 容易入口, 但飲到成身好高溫. 不過, 好鐘意依隻酒嘅特別配塔
 


這間中菜餐廳, 第一次黎, 首先食咗個併盤, 還有食咗隻好特別嘅雞, 因隻雞分開三個食法, 1)雞身內有魚翅, 2)雞底部執住鮑魚, 3)隻雞有金朴, 食埋啲雞肉
 


待應係我哋面前整上湯, 再加雞身內啲魚翅, 還有執雞底嘅鮑魚
 


↓還有, 椒鹽豬扒及牛利粒, 最後, 係杏仁蛋白糖水(好清甜)
 





14 comments:

  1. 我地做冬、平安夜等有得早放工,妳地有冇架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~其實無咩節日係特別早放, 真係睇情況!!

      Delete
  2. 個雞蟹窩好有趣,遲D我家姐、姐夫會去溫哥華探親,等我問下佢哋有無興趣先。

    第時妳哋、又或者uncle、auntie越來越多仔女、孫,結婚週年飯可能會變幾位喎,不過呢D係開心事,無人嫌多嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~個"雞蟹窩", 初頭未食過, 覺得好奇怪. 但食左之後, 就鐘意. 你家姐, 姐夫都會常常黎溫哥華探親架?
      ~以前代人, 好重「情」, 真係幫人做伴朗, 到依家都會記得!!

      Delete
  3. 溫哥華仲可以食魚翅?加拿大咁protect animal rights應該快啲禁喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~加拿大只係溫哥華依個省份仲未禁食. 但其他省份好似已經禁左

      Delete
  4. Replies
    1. samwei:
      ~溫哥華, 真係要食得好港式一d都唔難!!! 太多亞洲人移民黎溫哥華!!

      Delete
  5. 冬至晚餐好特別呀 材料又豐富 喺溫哥華住真好 成日都食到啲特別又好味嘅唐餐~~~
    Vicky, Happy New Year!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~估唔到會係冬至試到新材料打邊爐, 因為冬至啲中式餐廳好忙, 但都好用心推介個"雞蟹窩", 依個窩,係要比平時啲普通窩, 等耐啲.
      ~我黎咗溫哥華, 先知原來溫哥華啲中餐, 好食咁多!!
      ~大家咁話, Happy new year!!

      Delete
  6. 好豐富,睇到我流口水!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florence W:
      ~多數年尾, 多節日,就會食得豐富啲!!
      ~Happy new year

      Delete
  7. Frank and lois plus2:
    ~金朴無味!! 但隻雞整得唔錯!

    ReplyDelete