平安夜--放假啦!!

December 24,2014 (Wednesday)

依日, Brian 唔洗返工. 

我只是返半晝, 就off 得. 可以提早放聖誕假.

而且, 天氣又好,

真係好上加好, 即刻同Brian 過橋去玩餐飽

放假個心情, 真係特別唔同.

全日, 都係歡喜mode. 

食咗個舒服lunch.

還買咗好多嘢比自己. Brian 又送好多禮物比我.

又周處逛

實在全年最鬆嘅一日. 哈哈~



↓最鐘意過橋去玩, 可能我細個住九龍, 好鐘意過海, 而家, 搬黎溫哥華, 由於地理關係, 周不時, 都要過海及上橋先能到達目的地. 心理上, 好似細個時, 過海去玩咁

 


去咗食西人茶餐廳. 飲杯milkshake 及食個all day breakfast.  雖然, 望落去好似好簡單嘅一餐, 但我鐘意食埋依啲嘢. 而且, 我鐘意西人茶餐廳個環境. 感覺食得好舒服
 



Brian 就食咗Burger, 個包好juicy!! 之後, 仲去咗食, 我想食好耐嘅almond 甜牛角包, 個牛角包裡面, 係雞尾包啲椰絲餡 
 



依日, 還比發現到一間日本人開嘅精品店, 有啲hello kitty 產品賣, 還要個老版娘, 好好人使,全都打個折扣比我, 真係興奮到我吖! 
 


↓還買咗個識着燈嘅hello kitty!
 




這天是平安夜

各大商鋪及食鋪係Dec 25, 聖誕日, 全都關門.

所以, 這一天Dec 24, 很多人last minute shopping. 準備過節.

而且, 聖誕係西人嘅大節日.

因此,去到邊, 都逼下逼下, 人頭湧湧.

我哋去酒鋪買酒, 排隊排咗幾個蛇餅, 去買蛋糕, 都排到出街咁濟.

但就算, 幾逼, or 要排幾耐隊, 個個人都係為一個目的-----慶祝聖誕節.

去到邊, 都有人同你講Merry Christmas

以前, 一到聖誕, 就請假, 坐飛機去第二樹.

其實, 自己住緊個地方, 都好有聖誕氣氛!!



過咗橋, 返歸, 準備食Christmas eve dinner. 

























6 comments:

  1. 我都超認同平安夜係好開心嘅日子,尤其小時候就最興奮,因為嗰晚返教會崇拜會唱好多好好聽嘅聖誕聖詩,又會同班哥哥姐姐倒數午夜十二點嘅來臨,諗起都懷念!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我以前仲係Choir 成員, 好多時臨近聖誕,要練詩歌, 但感覺好開心!!
      ~而家, 一到Dec 已經好有holiday mood. 日日都覺時間過得快!
      ~Happy new year

      Delete
  2. 好似細個時 <-- those are the best memories.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~細個嘅經過, 影響到而家㗎!! 所以, 而家一過橋, 我都好開心! 哈哈

      Delete
  3. Replies
    1. samwei:
      ~見hello kitty 我忍唔到.但盡量買實用嘅Hello kitty 產品

      Delete