又無皇管

November 30,2014 (Sunday)

原本,這一天, 去機場, 接Brian 父母機.

點知Brian 父母打長途電話黎, 話要玩多幾日先返!!

所以, 這個weekend 又是得我和Brian, 兩個人. (二人世界呀!)

無皇管, 又出街發下癲. 食下又逛下. 


↓係周末, 我哋去黎去去, 都係去溫哥華Richmond行街. 食飯. 真係不如黎Richmond 住, 唔洗下下要過橋先黎到.  好彩過橋唔洗收費咋!! 黎到商場, 見到好多聖誕裝飾, 仲見到一班小choir成員 表演聖誕歌. (我細個都係Choir 成員, 見到班細佬, 諗返自己細個)
 


↓襯無皇管低下, 食多次上海菜, 但今次食lunch. 首先, 咸豆醬, 粢飯
 


↓Lunch 還食了小籠包, 炸油條, (依間啲油條,似食豬仔包, 每一節油條都好大舊,好鬆軟)
 


↓餐上海菜lunch, 仲食埋擔擔麵和生煎包
 


↓食完又行街, 去咗行百貨公司, 原本同Brian 行緊男裝部,點知突然間係男裝部, 見到Le creuset. 真係估唔到Le creuset 會放係男裝部. 依間百貨公司啲擺位, 都幾特別. Anyway, 見到喜愛嘅oval盤. 想買隻黎蒸魚. (淺綠色好唔好呢?)
 



我同Brian 真係太胃食.

其實黎Richmond, 除咗行街和食, 仲為咗飲杯, 金莎bubble tea. 先會黎.

杯金莎bubble tea真係用金莎朱古力渣出黎.

其實, 除咗金莎, 仲有kit kat, 麥提莎, oreo bubble tea. 鐘意咩朱古力, 鋪頭有就會整.  所以, 入到依間bubble tea 店, 全間鋪頭都擺滿林林總總嘅朱古力


↓這間bubble tea 店, 一入去就見到好多金莎朱古力 & 其他朱古力. 全部可以整bubble tea.



Brian 就飲金莎bubble tea. 杯金莎bubble tea, 仲有粒, 原粒金莎係面. 而我就飲芒果小丸子bubble tea. 兩杯都好味, 而且, 我覺依間bubble tea 好creative!! 唔介意過橋, 為杯飲品!!
 




-----------------------------------------------------

周末第二天, 都係飲飲食食啦!!

煲煲下劇, 又出去食啲野.

好發癲咁, 由朝食到夜晚.

而套劇, 比我煲到要同tvb 同步啦!! 每日,只可睇一集!!

日日都等住睇.



↓早餐去咗食港式早餐, 但我去依度港式餐廳, 啲份量細咗好多, 食完早餐唔夠飽, 要食啲台式便當先夠
 




↓下午茶, 食咗炸雞 and pizza (好毒, 但好味)
 




夜晚去茶餐廳食炒飯, Brian 食泰式煎蛋炒飯, 我食薑粒雞肉炒飯
 



二人世界, 真係好舒服!!

BUT,

係依個二人世界的時份, 我大姨媽黎探我.

仲要, 平時只係探我五日, 今次探足我七日. Brian 父母都係出走十日咋!

攪到依一個, 二人世界, 無晒---兩個人應有嘅浪漫蒂克嘅行為和氣氛!









28 comments:

  1. 支持淺綠色! (要公投嗎,哈哈!)

    我鍾意妳杯芒果味多D,嗰D粒粒除咗芒果肉外,另外嘅係咪mochi嚟架?

    唉,真係心表同情,我差不多去親旅行,M小姐都嚟搵我,最灰嗰次係老公去咗非洲公幹兩個月之後,我哋喺巴黎、倫敦見面,M小姐都走嚟做電燈膽,超唔通氣! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我想優雅D架,不過M小姐唔通氣之嘛!

      Delete
    2. 海豚兒:
      ~好好笑呀!! 買個盤都可以講到公投. 笑到我吖!! 其實, 我都鐘意綠色, 因唯獨綠色係漸進綠色. 啲綠色由深到淺.. 但我要等特價先去買!! 正價好貴呀!!
      ~杯芒果飲品, 夏天先有埋芒果肉, 但而家冬天, 得芒果味mochi and 正常mochi囉!! 但我鐘意埋啲煙煙銀銀嘅食物, 所以, 飲bubble tea 有mochi 食埋, 好happy!!
      ~你M小姐, 時間準嗎? 托賴地講, 我M小姐係依幾年探我啲時間, 都可以預計到. M 小姐準時就容易啲計時間去旅行. 但今個月唔知點解遲咗, 仲要咁啱Brian 父母去旅行時, M 小姐就黎揾我.
      ~講真, 去旅行帶埋M小姐,真係好唔方便. 你上次去巴黎and 倫敦, 帶埋M小姐, 真係小咗啲浪漫程景. 快啲再預計下次再去巴黎& 倫敦多一次..... 尋回應有嘅氣氛!!

      Delete
    3. Oli:
      ~我覺海豚兒是一個樂觀嘅人!! 她啲留言好正面!! 哈哈~~

      Delete
    4. 海豚兒
      ~你好樂觀呀!! 形容M小姐, 好似朋友咁

      Delete
  2. 妳地去Richmond 好遠㗎?
    妳有追tvb劇㗎?香港人追韓劇多

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~其實,唔算遠, 大概15 mins 車程已經到達!!
      ~我今年只追"名門暗戰"依一套, 早兩日都大結局, 依家無劇再追啦!! 而我唔追韓劇,因為唔喜歡追字幕

      Delete
  3. 金莎bubble tea 真係第一次聽 而且聽你介紹 非常吸引呢~~~
    咁你揀定買咩色嘅LC 未呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~我鐘意依間bubble tea 鋪嘅idea. 可以把市面上嘅朱古力渣出飲品. 好似一邊飲緊自己鐘意食嘅朱古力咁
      ~我揀綠色, 但要等特價先, 因為正價好昂貴!!

      Delete
  4. 哇,十日二人世界真開心啊 ^^
    哈哈....唔緊要,BRAIN 父母好快又會去玩,到時你地又有二人世界架啦 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~你真係一個樂觀人, 突然間比你點醒. 係喎, Brian父母咁活躍, 真係好容易有二人世界

      Delete
  5. 嘻嘻,來日方長,一定仲有大把機會過二人世界行為.,....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~講得好好呀!! 來日方長, 真係遲下大把二人世界及可以更享受二人世界嘅行為

      Delete
  6. bubble tea好特別呀~真係用返金莎and其他朱古力牌子~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~依間bubble tea個idea 真係好creative 呀!! 真係啖啖bubble tea 都飲得出金莎朱古力!!

      Delete
  7. 個bubble tea好吸引呀~~而家D長輩成日都出去玩,我爸爸媽媽嘅節目多過我同阿妹囉XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~相中兩杯bubble tea 都好好飲. 我相信我遲就會走去再幫襯過
      ~依家啲長輩真係活躍好多, 周不時都找不到他們. 哈哈~~

      Delete
  8. 放LC係男裝部應該係方便男士買聖誕禮物,等佢地唔駛頭痛 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~都可能係咁嘅原因,
      ~引領到Brian , 真係話買個Lc 盤比我!! 哈哈~~

      Delete
  9. 叫好多嘢食呀!
    個 bubble tea concept 好好。我諗我最鍾意三角朱古力同默提沙。
    哈哈哈哈我真係以為 Vicky 你個大姨媽嚟 Vancouver 探你添,直到睇到海豚兒 comment 先知。唔緊要,仲有三日。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我同Brian 兩個人出去食, 真係唔覺意會叫好多嘢食, 好似你同Dondon 咁. 我有啲唔敢想像, 當我哋約食飯, 我哋會食成點!! 哈哈
      ~我都有同感, 我都覺依間bubble tea 鋪, 個idea 好有新意. also, 依間bubble tea store真係有三角朱古力, 渣出bubble tea. 快啲過黎試啦!!
      ~大姨媽同M小姐都係同一人.
      ~上面啲blog友點醒咗, 來日方長, 真係大把時間有二人世界行為!!

      Delete
  10. 芒果小丸子bubble tea is very attractive !I like it !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~如果係夏天, 依杯芒果小丸子bubble tea 會有埋粒粒芒果. 會仲好飲!!

      Delete
  11. 來日方長, 真係遲下大把二人世界及可以更享受二人世界嘅行為 <--- when you are married, you will want more "me" time. Well, at least for me.

    For me, "me" time is hard to come by.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~我明你講咩!!
      ~其實, 我以前同Brian 一齊住, (因我們同居10年以上) 當時, 我都很想擁有"me"time. 但當你真正無咗二人世界. 你會埋怨自己, 點解當年會唔識珍惜二人世界嘅日子!!
      ~有時, 我好感激上天, 比我睇到, 原來二個人一齊, 係可以活得好開心!!

      Delete
  12. Vicky, 你的情況還好了。 早年我和老友大人去幾次旅行浸溫泉時。佢個長氣大姨媽都跟住來。
    攪到無得去浸溫泉,浪費行程。
    金莎bubble tea幾有綽頭,好飲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~所以, 女士去旅行及請假, 有額外數要計. 哈哈~
      ~杯金莎好好飲. 我有機會,都會再飲好次!!

      Delete