飲茶

December 6,2014 (Saturday)

星期六難得大家得閒, 所以, 就同Brian 父母走咗去飲茶. 嘆下點心.

一飲茶, 就食得比較耐, 談話內容自然多.

又可能, Brian 父母去了旅行一轉, 見到好多朋友.

引發了, Brian 父母又突然間, 擔心我和Brian 的將來.

我都明, 做父母嘅.  一擔起做父母個角色, 就會為自己孩子, 長憂到九十九

而且, Brian 生長係一個超班嘅家族. 親戚全是醫生, 律師,會計師, 藥濟師.......

所以, Brian 父母對Brian 嘅期望指數, 都非一般高.

這餐茶, Brian 父母竟提點和討論Brian 未來應點樣做, 才能夠行高一點.

說實話, Brian 在他同輩朋友當中, 職業和崗位, 已經跑出過其他人. 但在一個超班家庭中, 就當然未到超班人嘅standard啦!! 

而且, 依個年代, 唔同以前呀!!

Brian 爸同Brian 同等年齡時, 周邊經濟發展速度也不一樣. 因而, 生活質素都未必相同. 很難比較到.

我全餐茶沒有出聲, 但我只替Brian 有點唔抵, 因我知Brian 已經很努力在他事業上, 向上跑.  但好像無人認同. 

不過, 好彩的是Brian 為人樂觀.

人哋高薪厚職, 人哋點過豪華生活.

Brian真係一點都唔會妒忌. 什麼事都take it easy啦!!


成餐茶, 他還是開心地, 嘆點心.



↓去了這餐廳, 嘆茶,食點心
 


↓飲茶還食咗蟹肉麵, 咸水角
 


↓素燒肉, 叉燒包, 海鮮餃, 叉燒米粉
 


↓甜品, 食了流心奶皇包, 及難得一見嘅溜蓮糯米滋
 


↓由於, Brian 父母剛剛去完旅行,晚餐唔想煮, 簡簡單單出街食, 食咖哩牛腩飯, 榨菜肉絲炒米
 


↓晚餐還食了肉醬意粉, 還有餐茶
 




--------------------------------------------------


過去兩星期, Brian 父母嘅外遊.

這兩星期, 一係我煮飯, 一係就出街食.


Brian 家中的Nanny, 完全無煮過飯.

但這Nanny 好好笑, 過去兩星期, 成日打電話追我, 要我叫佢煮飯. 哈哈~~~乜唔係越少工夫做, 早啲收工, 係最好咩?

這Nanny 在過去兩星期, 好像無野好做, 除了一般的家居清潔. 竟然, 仲散乾淨晒全屋啲煲. 還將衣櫃啲衫, 從新接過, 排到好整齊. 真係嚇得我吖!!

而家, Brian 父母玩完, 返歸啦!! Brian 家中嘅Nanny 就非常歡喜.

每日, 很落力煮晚飯.



↓以下啲相, 係Brian 家中的Nanny 煮嘅飯. (有好多張相, 食咗一陣先記得影相)
 



 



 



22 comments:

  1. 咁 BRAIN 性格好好呀,雖然出自名門,個個親友都叻叻,但佢都好謙虛、不溫不火 ^^
    點心好味啊....見到我都好想食啊......

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~比我, 成日比人比較, 我會唔多like.
      ~依邊啲點心, 大部份都唔錯!!

      Delete
  2. 其實對住Brain D親戚,有冇D壓力呀?
    有時人比人比死人既,我都係咁多親戚之中,最差的一個啦,wahaha...
    Nanny咁盡責既,如果係香港D姐姐,佢地唔駛做不知幾happy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same here! D人咪成日話木門對木門,竹門對竹門嘅。我老公話佢同我係"爛門對爛門"架! XD

      Delete
    2. Oli:
      ~Brian 完全無壓力, 他好自得其樂.
      ~但Brian 好唔鐘意返香港, 可能他大部分親戚, 全都係香港居住. 其實Brian 唔怕同人比較, 但他覺比黎比去, 好無謂.
      ~其實, 現在個Nanny, 以前都係香港打過工. 之後, 黎咗加拿大去咗Brian 屋企工作, 一做都廿幾年, 不過, 我覺以前個代啲Nanny比較盡責啲.

      Delete
    3. 海豚兒:
      ~爛門對爛門---so funny
      ~其實, 邊度門, 有咩好講, 我同到Brian 一齊行就夠. 如果結婚唔洗擺酒, 我同Brian 開心到癲.

      Delete
  3. 父母對仔女一家有期望,我就算做得幾好,老DAD都唔覺得我好架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~可能, 我做咗父母之後, 都會咁. 哈哈~~

      Delete
  4. 我覺得Brian嘅EQ好高呀,依然可以開心飲完餐茶,而Vicky就更勁啦,以沈默是金應對。講真吖,父母唔緊張子女前途先至奇呀,不過,兒孫自有兒孫福啦! 希望Vicky唔會因為自己/Brian父母而造成太多壓力啦! :)

    我奶奶都好鍾意食榴蓮糯米糍架,Kirin(熟、甜D)同鴻星(挺身D)都有,佢去親都食架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我EQ 一定無Brian 高. 我聽完會覺得好唔抵.
      ~我聽其他Auntie 講, 順峰restaurant 啲榴蓮糯米糍仲好味. 但我未食過.

      Delete
  5. 有你哩個賢內助真係好,Brain EQ好強呀~
    感覺到你地亙相支持

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我好多時, 咩都唔會出聲. 依啲唔係賢內助, 係唔識表達就真.
      ~但我一定同Brian 係互相支持, 好彩, 係生命中, 有人肯同我互相支持.

      Delete
  6. Each child and parents combo has a different dynamic. It's hard for outsdiers to understand.

    I don't like people telling me what to do, but it's good Brian let it roll right off his shoulder.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~我未做人父母, 我唔知, 我第時會點樣看待自己嘅小朋友. 但我只希望自己小朋友會開心地成長.
      ~比人分付做野, 邊個都唔會鐘意. 但我覺Brian 個人好樂觀, 他細個應該有好多比較及許多知識需要學. 但他仍keep 到自己性格, 我覺依一點, 好難得

      Delete
  7. 每個人喺呢個世上 都有唔同嘅角色 崗位, 而且每人選擇行嘅路都唔同 真係唔使同人比較. 更何況Brian已經係做得咁出色添. 不過做父母嘅 始終都係會緊張啲 關心啲㗎啦 ~~~~~
    哈哈 你哋個 nanny真係好得意 又盡責 而家Brian父母返咗嚟 咁佢就唔使再囉囉聯周圍搵嘢做啦 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~你為人都好睇得開......我聽到會"鄧"Brian 唔抵.
      ~Nanny 幫咗Brian 屋企二十幾年, 以前啲Nanny 盡責好多!!

      Delete
  8. Brian is the only son. I am surprised his parents did not help him financially to invest in a house/apartment.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~good question. 可能, Brian 父母唔想刻意令到Brian 覺得, 擁有一件東西係容易嘅事啦! 但Brian 父母都對我哋居住係邊一區,都有啲要求!!

      Delete
  9. 唉,自問自己在朋友,同事間已是中上一個,但相對Vicky你地,我就自覺自己的渺小。
    這樣,謙遜,努力學習就是最好方法去應對這人比人的世界。
    加油。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~咁我想知你做邊行?? 哈哈~~ 我唔會特別介定自己係同事和朋友當中, 係屬於邊一個範壽, 咁樣好似分level 咁. 自己朋友和同事, 岩key 會自己一齊聯絡到.
      ~但如果父母, 肯互相鼓勵一齊行, 會更好

      Delete
  10. 父母心態係咁架啦,take it easy啦~~成日同人比較,會唔開心同壓力大呢!
    Brian係叻仔,EQ夠,佢一定可以行一條啱自己嘅路~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~只是感覺, 我同Brian 嘅努力, 好像被人懷疑, 被人不看好. 聽完有點心酸.
      ~所以, 我EQ 一定無Brian 咁好. 因我飲依餐茶, 有介懷心

      Delete