溫哥華聖誕市集

December 13,2014 (Saturday)


難得怕迫嘅Brian 爸, 提議去聖誕市集

那就當然舉腳贊成啦!!

去到聖誕市集附近, 已經人頭湧湧.

買票入場, 都排咗好耐隊. 

但真係迫下迫下, 熱鬧熱鬧, 先似聖誕氣氛嗎!!




↓溫哥華聖誕市集 (未入到門口, 已經大排長籠),裡面真係好多人呀!!

 








唔知點解, 啲聖誕市集, 一定同德國且上關係.

聖誕市集裡頭嘅裝飾;

裡面嘅灘位, 所售賣嘅美食,擺設 及 手工藝品. 通通都同德國, 有啲關係.

雖然, 依日都幾寒下, 得-1℃ (其實, 已經係全加拿大最暖㗎啦!)

所有灘檔, 都係戶外進行.

但我哋都八八掛掛, 逐個灘檔行. 哈~



↓啲灘位檔, 都照德國傳統, 所有灘位都是木製的. 其中一個灘位售賣着德國士兵擺設.
 









↓聖誕市集中央係旋轉木馬
 



↓聖誕市集好多巨大士兵, 還有人唱聖誕歌. 
 









當然啦! 係聖誕市集見到小食灘檔.  唔餓, 都想食. 好想幫襯.

由其是啲食物香氣撲鼻, 好難忍口

而且, 寒冷下, 食啲熱辣辣嘅嘢, 真係暖好多.

不過, 啲灘檔小食, 又真係幾好味呢!! 



↓幫襯依個白鬚哥哥買德國熱狗食, 好美味!! 啲
餡料多過個包. 
 



飲咗杯肉桂熱蘋果汁, 加杯. 其實, 依杯飲品係包埋個杯嘅價錢. 如果喜歡個杯, 可以帶走, 但又可以飲完之後, 比返個杯蘋果汁哥哥, 蘋果汁哥哥會比返個杯嘅價錢我哋.  之後, 還食了肉桂朱古力條和肉汁芝士薯條






仲食埋德國芝士,香腸crepe.
 


↓依度點都係加拿大, 所以, 聖誕市集當中, 都有加拿大注名嘅楓樹糖賣, 依個灘檔, 係將楓樹糖漿倒係冰塊上, 楓樹糖漿隨即凝結咗, 同時, 用雪條棒卷起剛凝結咗嘅楓樹糖漿. 咁就可以將槭樹糖漿, 當雪條食. 我無幫襯到楓樹糖漿雪條食, 但就買咗包楓樹糖漿腰果食




食完一輪, 再周圍行下個聖誕市集. 係市集影下合照
 





聖誕市集, 有棵巨大聖誕樹, 成為聖誕市集個焦點, 係人行埋去, 都影張相
 



聖誕市集, 仲有好多聖誕擺設
 


行完市集, 我哋去咗食竹炭日本拉麵. 好鐘意冬天食拉麵, 食到成身暖笠笠




18 comments:

  1. vicky..聖誕快樂.
    嘩, -1度 咁凍....不過妳們都習慣了, 戶外行街別有風味 !
    咁多德國東西食和買....夠集中咩 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~多謝你, 我祝你Happy new year
      ~一入到去個市集, 真係好有氣氛, 好自然周圍行. 不過, 明知係戶外, 都會帶都啲保暖衣物
      ~我都估唔到個市集, 好有德國feel.

      Delete
  2. merry christmas !!!!!
    很熱閙的聖誕市集呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo
      ~Thank you祝你happy new year
      ~聖誕, 依一個節日, 真係好多活動去!! 依個市集, 好有氣氛.

      Delete
  3. Merry xmas! 聖誕行呢d 地方好有聖誕 feel 呀!
    D 腸真係好吸引,我都好想食!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~Thank you. 我祝你and 你兩個小朋友, 身體健康, 有一個快樂假期
      ~D 腸真係特別啲, 平時食唔到

      Delete
  4. 楓樹糖漿雪條一定甜入心姐,不過邊食邊打冷震

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~所以, 我無買. 但個製作過程幾得意!!

      Delete
  5. 我今年都未去 Christmas market,不過依家都應該收檔了。我地呢邊的market 不用收入場費架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~咁好嘅, 唔洗入場費, 我哋依邊好多聖誕活動, 都需要入場費. 有啲仲幾貴!!

      Delete
  6. 最鍾意你地有聖誕市集行,特叮好氣氛,又可以逛下買下食下多開心
    個杯幾靚,我會帶走當聖誕禮物

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~無錯, 我行完, 真係想快啲聖誕節. 哈哈~~
      ~我無Keep 住個杯, 因為費事行市集全個過程, 都要渣住個杯, 你知啦!! 我一邊行, 又要一邊摸啲聖誕產品, 又會一邊食野, 而且, 又渣住部相機, 點carry 到咁多!! 所以, 飲完即刻還返比蘋果汁哥哥

      Delete
  7. 我以為歐洲有,原來溫哥華都有聖誕市集㗎?
    我好鐘意行㗎,好有聖誕氣氛

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~哈哈~~有㗎, 有聖誕市集. 而且好有歐陸feel 添!! 行完一轉, 好興奮!!
      ~不過, 如果要講, 我覺香港啲大小商場, 裝飾得更有聖誕感覺

      Delete
  8. Yummmmm...

    Did you end up keeping the apple cider mug?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~我哋無keep 個mug. 費事渣住個mug 周圍行, 好驚打爛

      Delete
  9. 好有氣氛呢,雖然呢邊都有,不過因為老公嘅氣管比較敏感,所以我哋冬天好少去戶外節目架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我都有鼻敏感. 但點都唔理. 我會照出街
      ~聖誕節去依啲地方, 真係好有感覺. 唔想聖誕節停

      Delete