兩個人出去逛

November 23,2014 (Sunday)

這個weekend 是我和Brian, 兩個人嘅weekend.   (Brian 父母, 仍在旅行中)

好耐無試過, 啲時間會咁彈性.

幾點出街, 就出街, 想幾點返歸, 就返歸. 完完全全無顧慮

其實, 我有依個無憂無慮嘅心情, 我係咪有啲衰格呢??

說實話, 平時Brian 父母, 比我和Brian 嘅自由度, 已經超級大. 

但可能我和Brian嘅為人, 實在抱有太多責任感. 

長輩係身邊, 就會好好交代. 

無形中, 成了自己對自己嘅束縛. 

這個weekend, 雖然Brian, 每日都要返半晝工. 但只有我和Brian 兩個人.

我們嘅心情, 還是顯得好精神.

雖然外邊落住大雨, 我們仍好活躍地, 周處去, 周處食!! 



↓星期六, 去咗香港人經營嘅商場行街, 十一月尾, 已經有聖誕燈飾佈置. 一人一幅相聖誕燈飾相啦!!
 



↓去得商場行, 就順便去food court食下嘢. 原本想食車仔麵, 但我們被其他食鋪吸引咗, Brian 食鐵板飯, 我就食咗碗四川麵, 碗麵啲料好普通, 食完依次無下次!!
 


↓行完一個商場, 就行第二個商場, 因為聽電視廣告, 有一個新商場完成剪彩儀式, 所以, 就去"八"下, 點知去到個新商場, 咩鋪頭都未開. 但個商場設計, 望落去都幾舒服. 等多幾個月, 依個新商場成熟咗, 先再行過!!
 


↓入夜, 還去咗飲bubble tea. 
 


↓到星期日, 晚餐去咗食上海菜, 我們太喜歡上海菜, 咩都叫一餐, 叫到比侍應叫停, 因為待應話, 兩個人食飯, 叫得太多了.  好尷尬. 但我和Brian 會食得晒.  食咗雞餵湯麵, 小籠包
 



↓一人一盅東坡肉, 感覺超級爽. 因為依盅東坡肉係四人份量. 但我和Brian 就一人一盅. 待應都覺我們好crazy!!
 


還食了炸銀絲卷, 獅子頭窩. 還有一人一碗白飯. 全部食物,連汁都清晒.
 



↓而逢星期二, 依度有間burger 店, 個大漢堡包, 只售$3.33 (加幣), 真係非常抵食, 星期二放咗工, 就即刻去食返個. 食完仲行商場
 


↓依家啲商場, 好有節日感覺啦!!
 


Brian 父母去旅行途中. 除咗周末時間free.

係閒日嘅時間都好free.

其實, 我和Brian 嘅閒日生活. 一樣的返工, 放工.

完全無放早過, 甚至有啲日子要OT㖭.

但唔知點解Brian 父母去咗旅行, 我和Brian 真係多咗好多時間用.

啲時間多到, 我走咗去洗牙, 放工去咗行街 or 走去飲野, 還走去抹窗, 走去洗床單, 床被. 攞晒啲恤衫去洗, 逐件自己熨. 同Nanny 爭嘢做咁濟.  而且, 我仲煲劇, 煲埋湯, 煮埋飯, 買埋餸及洗埋碗.

做咗許多家居嘢, 望返個鐘, 還有大把時間剩. 我都唔知點解會係咁!!

見到自己list 咗自己所做嘅家居嘢, 感覺好好笑!! 好似無嘢做, 揾嘢黎做咁.

唔知係咪個心, 感覺free啲, 做嘢嘅節拍會快速啲.

其實, 回想返以前同Brian 兩個人生活時, 我個角色, 一樣是"揾嘢黎做". 只係突然間,自己返番去依個角色, 好似好新鮮, 但有似層相識咁


32 comments:

  1. 堅勁呀!一人一盅東坡肉,我由細到大,一啖都未食過呀,哈哈,不過可以怒食自己鍾意嘅食物,真係好爽! 尤其係喺呢個無咗"醫生與你"嘅日子! XD

    其實一D都唔衰,妳同Brian咁多年習慣咗自己生活都可以同Brian爸媽一起生活這一年多,已經一D都唔簡單,好叻呀!

    咁最近有無心郁郁去睇下屋,預備將來二人世界呢? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我發覺好多人唔食東坡肉, 好彩Brian 肯同我癲咋!! 我哋襯"醫生與你"出走咗, 先夠膽咁樣食東坡肉....哈哈~~ 食完真係超級happy~
      ~睇屋,揾屋依啲重任, 我留待Brian 做,

      Delete
  2. 嘩~個東坡肉係4人份量, 2盅咪即係8人份量, 好勁呀!!!!!!!!!!!!!點解,,,,,,,,,,,,,,,點解你食極都咁瘦, 好飲人妒忌呀!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~其實係個侍應個盅東坡肉係四人份量, 查實盅東坡肉唔太大. 真係一個人都食到.
      ~不過, 我同Brian 都鐘意食, 簡中發癲食一次, 好爽.
      ~我唔瘦, 我係大舊型. 唔洗妒忌我

      Delete
  3. 其實我都好想好似你地咁可以自遊自在,不過都無咁既可能啦。 我未食過東坡肉,感覺上好肥呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~你有兩個小朋友, 我都唔知幾想有小朋友, 有小朋友嘅生活, 又會有另一種快樂
      ~我身邊好多人係未食過東坡肉, 包括你. 但我食完東坡肉,會好happy!! 哈哈~

      Delete
  4. 商場望落跟英國的很不同,英國的真係大同小異,更加唔會有咁多亞洲美食選擇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~相中我去嘅商場,係香港人投資興建, 所以, 商場建築概念, 同埋商場裡面啲商鋪, 有香港影子.

      Delete
  5. 哈哈,有時兩口子咁真係又爽又HAPPY 呀 ^^
    東坡肉,我都LIKE 呀......

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~都好耐無過兩口子生活, 原來我仲幾響往.
      ~Yeah, 終於有人同我一樣會like 東坡肉

      Delete
  6. 兩個人的世界, 真係好自由, 好享受...
    食什麽, 幾時食都好隨意. LIKE, LIKE

    ReplyDelete
  7. 妳地真係好難得,拍咗咁耐拖都鐘意兩個人四周去,好sweet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~咁你同你老公多唔多兩個人, 出下去??

      Delete
  8. 你同Brian遲d有咗小朋友 就會好忙㗎啦 所以而家享受多d二人世界時間 好好呀 :)
    嘿嘿 其實東坡肉我都好鍾意食的 見到你相裏面嘅東坡肉 都好似感覺到佢喺度震下震下咁 就相食啦~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~其實, 我依家就想生小朋友, 但Brian 成日話, 等結咗婚,行咗禮先. 等到我吖!
      ~但近排突然間有二人世界, 真係感覺好舒服. 原來我還享受兩個人一齊生活嘅日子

      Delete
  9. 一啲都唔衰,絕對人之常情,VICKY你又唔係唔錫 Brian daddy mommy。
    一人一盅東波肉!無言。。。。= )
    希望你哋快啲搬出嚟住啦,話哂年輕人應該享受吓二人世界。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~今次二人世界得幾突然. 都估唔到自己,原來係兩人狀態下,原來好舒服. 至於,搬出去. 依啲重任, 我就留比Brian 做. 他話幾時搬, 搬去邊就去邊. 我現在只知, 一樣野, 就係: 一定會搬!!
      ~我諗東波肉, 無咩人, 肯同我癲成咁!!

      Delete
  10. 你地好大食呀,那餐上海菜真係要四個人才可以食得哂。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~上海餐廳嗰位幫我哋落order嘅侍應都話,我哋兩個叫咗四人餐咁濟, 差啲唔比我哋再order. 我哋謂有一邊order 一邊話, 有啲食物會打包,個侍應先幫我哋落單.
      ~可能,我哋鐘意食上海菜, 而且, 又唔係成日食, 所以, 一次過會唔覺意食好多

      Delete
  11. 我都鐘意食上海菜,你在那裡吃上海菜呀?望落唔錯。不過真的要小心身体,不要吃太多東坡肉,雖然好味

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~依間上海菜叫滬江, 我哋大家都咁鐘意食, 我哋找機會, 一齊去食吖!!
      ~東坡肉, 真係好美味. 依間餐廳仲整得唔錯!! 而家講起, 我都好掛念舊肉!!!

      Delete
    2. 哈哈!原來又是要過橋,我喜歡吃讚,上海金典,但一定要訂位。好的,找機會一起去吃上海菜。

      Delete
    3. TaTa Source:
      ~我都聽過"讚"但我未找到機會去!

      Delete
  12. 唔衰格~~每個人都想enjoy下獨處或二人世界,你地對家人都好好呀:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~多謝你咁講!! 我好耐無同Brian 兩個人, 突然間兩個人, 真係好舒服!!

      Delete
  13. Hi, Vicky,
    忽然二人世界,好像渡了一個小蜜月咁開心呢!
    時代坊的FOOD CRT. 真的好多美食, 隔離的MALL就冷清了, 無乜鋪頭,地下的麵包店(RBC隔離)卻有特色!
    滬江的上湯焗龍蝦, 龍井蝦仁, 豆苗,砂鍋雲吞雞...都非常正!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~RBC 隔離有間特色麵包店, 等我去望望先!! 上次去, 都唔多覺添!!
      ~滬江個獅子球都好好食, 其實,滬江好多嘢,都好好食!! 所以,成日都好多人!!

      Delete
  14. 人之常情呀~~難得2人世界~
    wa!4人份量的食物竟然食得晒~實有太強了~~@@~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~我同Brian 都太喜歡食!! 哈哈

      Delete
  15. Replies
    1. Mabel:
      ~杯oreo 真係好美味, 隔一陣,就好想去飲返杯。

      Delete