我煮飯

November 18,2014 (Tuesday)

係咪好耐無見我啲煮飯相呢?

今篇blog, 就有得睇.


其實, 我真係好耐無煮過飯.

我真係差啲唔記得, 原來自己識煮飯.

但好好彩, 一煮返, 都pick up 到. (因我煮啲簡單嘢!)

無啦啦, 我要負責煮飯, 係因為Brian 父母, 又突然間, 自行book 機票, 自行去咗旅行.

瞬眼間, 得我和Brian. 兩個人

雖然有Nanny, 但我哋兩個放工時間唔穩定, 所以, 都無特別分付Nanny 煮飯.

但通常我放得早過Brian.

所以, 就由我負責煮晚飯.


↓我煮都係簡簡單單, 通常都係蝶頭飯, 但就搬咗自己啲心型廚具出黎, 唔好食都有個樣嗎. 煮咗咖哩洋蔥雞配飯, 還有黑椒汁雞翼配飯.
 



↓還煮咗麻婆豆腐飯, 牛肉奄例配撈麵.
 


↓近排, "飛陸"個樹, 瘋傳番茄飯, 就整咗餐番茄飯, 順手煲個青木瓜雞腳湯, 再加個咖哩雞煲, 就食得飯.
 


↓有時都會懶, 食下pizza, 食下餐肉蛋湯烏冬就一餐. 但就有湯飲.
 


我同Brian 係五香肉丁愛好者, 所以, 實整餐, 五香肉丁撈麵食, (平時, 邊可以咁樣食!!). 之後, 都係食啲外賣餸, 再加碗餐肉蛋烏冬, 再飲下啲湯, 就一餐啦!! 好求其 
 


煲咗個海帶花生眉豆無花果豬骨湯 (有啲材料, 我係Brian 屋企個廚房摷). 兩個人飲, 又食埋湯渣, 飲足兩餐先完.  所以有湯飲嗰餐, 再係咁二, 煮啲簡單野, 又可以開飯.  有一餐蒸腸粉, 開罐五香肉丁, 就一餐. 另一日, 又是開罐五香肉丁, 加碗餐肉蛋湯麵. 就攪掂
 


雖然, Brian 父母去咗旅行, 無人迫我食早餐, 但食開早餐, 真係會自動自覺食. 但食得好求其, 麵包, 藍莓, 乳酪, cereal. (啲cereal 係自己鐘意食嘅cereal, 唔食Brian 爸啲"雀叔"cereal)
 


零食,......哈哈~ 當然會食, 仲一邊睇電視, 一邊食!! 平時, 唔可以咁. 右手邊幅相, 盒圓型物體, 係蛋卷肉鬆條. 超級美味, 我短時間內清晒.
 


仲買咗條卷蛋當零食 (因我超愛食卷蛋), 還有糯米滋都係至愛.  ......而放工之後, 有時都會出街行, 買下買下, 立立雜雜咩都買啲, 零食, 雜不甩用品
 


我煮啲飯, 好簡單, 我飯後都仲有好多時間剩, 還有時間煮甜品, 整咗薑茶湯丸, 還可以同Brian 出街, 去下咖啡店
 



係咪有一個詞語叫"久違"?

好耐無同Brian 兩個人生活啦!!

突然間, 可以擁有二人世界. 有啲覺得依個感覺好特別. 好似曾經好期望, 但又好似要時間適應二人生活節拍咁.

但當然, 好享受這些時間啦!!

原來二個人生活真係好free.

久違了, 這一種舒服嘅感覺.


30 comments:

  1. 都煮左好多餐喎!!!而且都好吸引~
    仲好似我平時食個D添呀XD
    ((除左個牛肉奄列~~因為我唔吃牛~~HAHA))
    雖然看似好簡單~但要諗煮咩同煮到出黎都要有心思先得!!!2人世界係唔同FEEL D^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi
      ~都係煮咗幾餐, 有時都出咗街食.
      ~我以前都唔食牛肉, 但我需要食返牛肉, 保持平衡. 你唔食牛肉, 可以用其他肉類代替都得!!
      ~我都係搬自己啲廚具出黎, 諗住唔食得, 都有個樣睇下嗎!!

      Delete
  2. 感覺好C服溫馨呢,我都睇到以為妳好似"回到多倫多"嘅日子咁!

    Vicky廚藝一D都無生疏,仲好有煮意,原來妳哋咁鍾意食五香肉丁架,我未食過呢!

    Wakaka,妳對Brian爸嘅cereal形容得好攪笑呀! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~你真係睇咗我個blog好耐, 而且好有記醒. 我望返我啲煮飯相, 真係有啲似, 我係多倫多嗰時嘅日子!! 遲啲我搬出去, 我個blog, 又可能post 返, 我啲煮飯相!! 到時唔好嫌悶就得!
      ~五香肉丁, 大統華有售, 去買罐啦!! 你會喜歡食!!
      ~Brian 爸啲cereal 我完全唔會掂, 都唔知邊個發明"雀叔"cereal. 食完好鞋口.

      Delete
  3. 點解你放工可以有咁多時間既....仲可以煲埋湯!!好勁呀~
    我放工後真係唔洗旨意煲湯, 閒日真係無乜湯水落肚架!!!!
    你煮D野食好吸引呀~真係唔算求其煮啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~我一星期有幾日工, 係朝7晚5. 我準時放, 返到歸都係5:20pm. 大把時間煮飯,煲湯啦!! 而且, 我一早買定料, 真係一返到歸, 就入廚房煲就得
      ~如果想飲湯, 你試下周末煲湯. 我以前都係咁. 有湯水都好過無
      ~真係煮得好求其, 但我搬咗自己啲廚具出黎, 所以, 整到啲食物, 望落去特別啲. 哈哈~~

      Delete
  4. 仲話簡單?我覺得妳煮個D都唔簡單喎
    一共煮咗幾多餐呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~好多餐都係餐肉蛋湯麵, 好求其咋!! 但我今次煮飯,搬咗自己啲廚具出黎, 一邊煮一邊用, 好enjoy!!
      ~你睇到幾多張相, 就煮咗幾多餐囉!! 因為我同Brian 有時都出咗街食!!

      Delete
  5. 兩個人食無所謂啦,最緊要自己中意~~你都煮得幾豐富呀,唔求其^^ (我屋企得兩個人食我都會煮麵或者碟頭飯)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~而且, 我又知Brian 口味, 更加容易啲煮.
      ~你望清楚, 我有幾餐都食餐肉蛋麵. 是但啦, 兩個人食咩都無所謂啦!! 我近排趕住煲劇

      Delete
  6. 嘩~~~ 好犀利啊,VICKY 你煮野好叻呀,餐具又靚,見到我都想食 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~其實, 有好大加分位, 都係啲餐具,真係用啲特式啲啲嘅餐具, 唔好食都有個樣塔救嗎!! 哈

      Delete
  7. 見到你D 五香肉丁, 攪到我都即刻想食....
    終於都見返你的 LC 喇...哈哈...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail:
      ~快啲買五香肉丁食啦!! 罐頭黎講, 五香肉丁係我至愛. 哈哈~
      ~我自己都好耐無掂喜愛嘅餐具啦!! 今次搬咗啲啲自己餐具出黎, 一邊煮一邊用, 好enjoy!!

      Delete
  8. If I don't already have food in the crockpot, we usually do carryouts.

    Hopefully, you guys can move out soon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~揾岩地點先搬都未遲!! 越急越難揾

      Delete
  9. 我最近工作好忙(難得地),都好耐無煮飯喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci
      ~你公司開始搬啦?? 所以忙咗?? 咁你啲Le creuset 廚具咪灘凍晒囉! 哈哈~~
      ~不過, 一個人出街食or 買返屋企食, 仲方便!!

      Delete
  10. 哈哈哈真係好耐無見。一樣咁正,無退步喎。唔做家庭煮婦徙哂!
    VICKY你哋搬返出去之後就再有二人世界架喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~無可能做到全職家庭煮婦, 但兼職可以做到家庭煮婦, 都好enjoy!!
      ~已經無諗幾時搬出去, 但過咗這一個突然間嘅二人世界, 先知自己, 咁樣嘅生活好舒服.

      Delete
  11. 我睇到個 topic 都即刻飛入來,樣樣都煮得幾好呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我真係好耐無煮飯, 真係連自己都唔記得, 原來自己識煮, 原來自己仲enjoy 煮飯.

      Delete
  12. 好鍾意個LC心心碟,煮得好靚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~LC 心心蝶, 真係相當吸引. 我一邊用, 都好開心!!

      Delete
  13. vicky, 真係好耐冇煮飯啦....妳的廚藝又無變差喎...!
    用埋心心碟, 夠有意思.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~真係耐到唔記得,原來自己識煮飯. 但一煮,就好enjoy, 由其是有心心蝶

      Delete
  14. 用心心餐具so sweet呀~~
    最近真係好多人蕃茄飯~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~啲心心餐具,我都好喜歡, 越用越enjoy!!
      ~都係襯熱鬧整番茄飯, 整咗一次, 之後都無再整!!

      Delete
  15. 我都愛吃五香玉丁,辣辣地好開胃...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~五香肉丁, 係罐頭產品中, 我比較鐘意食!! 又辣又好味!!
      ~不過, 唔可以時時食, 因為都無咩益

      Delete