無咩Sale 的Black friday

Novemeber 28,2014 (Friday)


我隔離嗰個, 好期待, 今年的Black friday 減價日嘅來臨.

由其是今年他父母去了旅行. 

所以, 這個black friday 幾早起身, 幾早出門口,甚至幾遲返歸, 都唔需要交代.

這個black friday, 真係晨咁早就出咗街, 因為啲商場open at 7am.

這天, 一早就衝去啲商場個樹啦!! (其實, 得我同Brian 兩個衝, 全個商場, 丁點人都無)

但Brian 就好心急, 衝入鋪頭, 就要求貨員, 要依樣, 要嗰樣. 但啲售貨員就懶懶閒, 真係皇帝唔急太監急

究竟, 咁早起身, 衝去買, 買平咗幾多??

我可以話, 大部份貨品跟本無減過, 我哋還用原價買.

但Brian想買嘅貨物, 都賣剩一件, 聖誕要送禮, 而家唔買, 就會無!

我哋可以點揀?? 


只好講, 加拿大嘅零售業, 對減價抱着一個唔慷概嘅態度-----無辦法!!

不過, 都可以話Brian, 好大部分, 都係為了我, 先係Black friday依一日衝成咁.

因為他想幫我買對保暖又防水嘅返工鞋.


我時常, 都好慳, 唔着爛都唔會買.

但Brian 真係想我返工時, 對鞋可以保暖及美觀啲.

但我時常推搪Brian, 要等待Black friday sale 先買鞋比我, 因為我以為Black friday sale點都減啲啲. 點知最後一啲都無減.


因此, Brian等到black friday 這一天,  對鞋唔減, 都照買!!


↓Black friday 嘅戰利品, 相中嘅Hello kitty和對鞋, 就係我嘅 (這兩件完全無減過$1). 而啲電子產品, 是用來送禮用 

 


↓Brian 每年都要在聖誕送禮, 但他無論送比男or 女, 都一律送電子產品. 可能他自己鐘意買電子產品啦! 哈哈~
 


仲有兩件Hello kitty 物品, (又係無減過$1), 但Brian見到, 即刻走去買. 因為賣剩一,兩件貨, 唔買就無. 而我只是買咗條黑色絲巾. Black friday 買完野, 仲可以食埋早餐先返工.
 


其實, 我覺black friday 依一日.

唔係減價日

對Brian 黎講,依一日, 係shopping 日.

Shop 完先返工, 他話, 心情會好開心!! 哈哈~~ (因我依邊, 大部份商場open at 10am, 平時嘅日子, 邊可以shop 完ping 先開工)


↓Black friday 過後,依邊落咗第一場雪呀!!依邊好少落雪,見到雪好快啲影張相留念, 因為好快會溶晒. 
 







----------------------------------------------
Black Friday  **每年11月最尾個星期五, 美國, 名這一天為Black Friday.

美國各大零售商店, 都會係依日大減價, 目的係想,將零售業年尾條數, 由紅色(赤字)變為黑色(盈利). 所以, 每年美國都會係十一月最尾嘅星期五名為Black friday!!  也可以話, 零售業嘅瘋狂減價日.

由於,太多加拿大人, 會襯依一日, 南下美國購物.

加拿大零售業, 也學美國, 整一個Black friday. 刺激加拿大人留在本土購物

所以, 加拿大都有black friday 日 (不過, 加拿大減價唔慷概)





22 comments:

  1. 妳對加拿大black friday嘅形容,實在不能同意更多! 其實除咗electronics真係無咩其他好買!

    對boots好靚呢! 妳有無帶對鞋返公司換/放幾對鞋喺公司替換嘅習慣架? 我喺公司會放幾對喺度,而嗰D鞋通常都係只可以喺公司著,返工、lunch/break time、放工每次都換返對"行街"鞋,D鞋保養得好D之餘又唔駛辛苦對腳,我同我D同事個個都係咁,個個枱底都有幾對看門口! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我覺加拿大啲electronics 都唔算好平, 我啲美國朋友, 唔洗等減價,都買得平過加拿大.
      ~依度真係興, 放多對鞋係office. 我公司只允許留一對鞋係office. 但其實, 我唔喜歡係office 換鞋. 所以, 盡量自己唔想有依個舉動.

      Delete
  2. 如果係香港,D sales見到Brian 呢D客一定好開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~相信一定係!!
      ~加拿大啲sales 唔太主動, 有得你係鋪頭自己行. 有得你呆等. 由其是electroic 鋪頭(類似香港百老匯), 我試過等sales 攞件貨比我, 都等咗半小時. 真係懶懶閒!!

      Delete
  3. Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~你態度正確, 唔需要一定black friday 先買. 有需要先黎買都未遲!!

      Delete
  4. 哈哈,乘機買下野,都幾好丫....仲可以食埋個咁美味的早餐先返工,真的好上加好啊 ^^
    哇....落雪了,好靚啊,香港呢邊終於都涷啦,之前仲熱到顛架.....><"

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~咁買買埋埋啲嘢, 都係實用. 而家對鞋, 可以日日用
      ~似附你都幾鐘意冬天.

      Delete
  5. 我 Black Friday 那天在 Montreal,真係一啲嘢都無減。
    BRIAN好大手筆!朋友都送電子產品?
    我今年都買咗好多聖誕禮物,差不多全部玩具。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你住開美國, 你一定覺得加拿大啲貨品很昂貴, 而且, 加拿大個稅仲好靚添!! 去了加拿大一轉, 有無嚇親你?哈哈~
      ~Brian 只愛電子產品, 他覺電子產品係全世界最有用嘅嘢, 所以, 係人都送電子產品. 有時我都覺好好笑.
      ~咁你近排日以計夜, 係咁買玩具, 買到七七八八未?

      Delete
  6. 我今年Black Friday出血呀!不過無出過街,全部網上買。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~都話你好捨得買嘢啦!! 我好慳, 無Brian 係我身邊, 我可能好"烏where"
      ~美國啲貨品, 真係肯減價. 加拿大上美國網買嘢, 係就係會抵啲, 但要比shipping and 關稅, 條數都係返度.

      Delete
  7. 我鍾意你呢一句:加拿大嘅零售業, 對減價抱着一個唔慷概嘅態度。 英國都係架,BLACK FRIDAY 只是煙霧。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~原來英國都係呀!! 但我鐘意係歐洲shopping. 計返條數, 都抵啲. 哈哈~~

      Delete
  8. As always, Brian is so sweet! BTW, love your (old) red Uggs.

    There are lots of good deals during Black Friday here, but I don't like to the crowd. Ended up staying home and played with the kids.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~對red uggs 着唔到返工, 隻色太sharp啦!!
      ~Brian 好鐘意我買嘢, 但我好慳, 如果無Brian 係我身邊,我可能好"烏where"
      ~真係無需要買嘢, 就費事出街啦!! 坐係屋企最舒服, 由其是你有兩個小朋友, 我而家都唔知幾想同小朋友玩!!

      Delete
  9. 對鞋好靚呢~
    個hello kitty水機好得意呀~~~~~
    Brian好豪呀~送電子產品做禮物~收到會好開心呀XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~我對鞋依家日日着, 因為好夠保暖!! 而且容易襯衫
      ~個水機, 我都鐘意. 真係見到都開心!
      ~Brian 鐘意電子產品嗎, 所以, 對電子產品最在行. 但其實, 我知收禮人識唔識用!! 哈哈~~

      Delete
  10. hello kitty水機我細囡房都有部,好好用....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~原來你細女, 同我一樣,都係超級hello kitty迷!! 哈哈~~

      Delete
  11. 溫哥華唔興大減價來招來生意,貨真價實最好!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我覺加拿大唔識做生意就真. 啲零售業好似要賺到盡咁

      Delete