Christmas eve dinner

December 24,2014(Wednesday)

這一餐聖誕前夕晚餐.

Brian 爸, 一早就話, 要自己操刀. 

還預先講比我哋知, 會有乜乜菜式.

聽菜式, 真係好豐富, 

但我們暗地裡, 很擔心. 

我哋唔係怕唔好食, 

只是害怕Brian 爸煮嘢食嘅速度. 因為Brian 爸煮三個家常菜, 都需要煮三小時.

現在, 聖誕前夕晚餐. 有前菜, 又有湯.......唔敢想像啦!! 


所以, Brian 事先叫我, 自行係街食定一點東西, 打定個抵. 免得全晚等到個肚打鼓. 

因我肚打鼓啲聲, 係特別響!! 

不過, 事情真是唔好想到太壞.

好彩, 有Brian 媽.


Brian 媽, 有見Brian 爸嘅廚藝嘅速度, 

所以, Brian 媽主動走入廚房幫手, 雖然, Brian 爸有點不滿.

但就係Brian 媽催下催下. 又幫下手.

這一餐, Brian 爸操刀嘅聖誕前夕飯, 8pm 就可以食啦!! 



↓依餐就係聖誕前夕晚餐.. Brian 屋企好注重table setting. 還出動我啲Le creuset 碗.



↓前菜係蟹肉牛油果魚指醬沙律 (Brian 媽有份擦蟹肉, 如果Brian 爸擦, 都唔知佢會擦啲蟹肉擦到幾時!! )


依個大包, 上面插住意大利芝士餅條, 而係餅條上,包意大利火腿, 大包旁有哈蜜瓜, 屬於前菜. 其實, 這前菜, 係Brian 爸設計, Brian 媽整, 但Brian 媽做完出黎, 同Brian 爸心中個設計有點出入, 但如果Brian 爸整, 可能又唔知整幾耐. 求其啦, 大家圍內食, 依個大包外型, 係全餐焦點啦!!


主菜, 焗火腿


還有蒜香意粉, 依一個好彈牙, 好鐘意. 甜品, 街外貨. 有栗子蛋糕, 芝士蛋糕, 咖啡蛋糕 & 黑森林蛋糕
 








我食個件蛋糕, 加咗啲雪糕, 當然啦, 會開埋酒飲.
 


食食下, 用自拍神器, 玩自拍, 初頭玩, 未掌握到, 影到離晒位, 但玩玩下, 玩到好開心!
 


 支自拍神器, 係Brian 個香港朋友送, 一齊玩自拍,真係好容易, 原來依支自拍神器真係幾好玩!! Brian 媽玩到停晒筷. 哈哈~



20 comments:

  1. hahahaha..自拍神棍真係咁多人玩, 我還是喜歡人地幫我影。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cherrie 農夫:
      ~有時,邊會揾到人影相, 而家又流行用手提電話影相, 我驚叫人哋影相,連部手機都比人帶走埋!!
      ~所以, 我覺自拍神棍係好好嘅發明!! 又幾好玩

      Delete
  2. 好warm,好sweet嘅聖誕餐~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~我都係跟咗Brian 先會食到聖誕餐. 而且, 他們注重Table setting. 所以, 會有氣氛啲!!

      Delete
  3. Vicky , brian 爸是個認真, 有要求的人, 所以煮餐飯都要花點時間 !
    哈哈, 我初初以為支自拍神棍已流行到美加....溫哥華都有得賣 tim , 原來是港產出品 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~Brian 爸做事太仔細, 真係做咩都用好多時間. 所以, 他日日都話好忙
      ~我依邊都有自拍神棍賣, 我哋無買呀!! 咁岩今年聖誕, 其中一份禮物, 係收到自拍神棍, 所以, 就即刻玩!!

      Delete
  4. 個包好特別
    自己生拆蟹肉, 真係唔簡單
    祝新年快樂呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs. Snail:
      ~個包個設計唔係咁, 係Brian 媽臨時發揮
      ~拆蟹肉, Brian 媽話好容易, 但唔知她點拆, 但新鮮蟹肉, 真係鮮甜啲!!
      ~大家咁話, Happy new year.

      Delete
  5. many french families eat christmas eve dinner from 21:00 to midnight! Then, to chritmas mass

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs Tin tin:
      ~其實, 依一餐都食到好夜, 因為係逐樣上, 但無去midnight mass. 但就去聖誕日個mass.

      Delete
  6. Using chopsticks as a serving utensil for pasta dishes <--- All Chinese family must-have!

    ReplyDelete
  7. Wishing you health and happiness in the year to come! 新年快樂,心想事成!

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~Thank you
      ~我也祝你, 新年快樂, 開開心心

      Delete
  8. 8點有飯食,真係要比個like呀Brian媽!!

    個包簡直係全個晚飯嘅亮點,超有創意之餘又食得方便,正呀!

    Vicky同Brian飲咗酒個樣好relax,笑得好自然呢! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~個包, 本來概念個樣, 唔係咁, 但Brian 媽想快啲開飯, 有理無理,求其整咗, 快快趣趣上枱先算!!
      ~係咩, 笑得自然, 可能係自拍神器, 好好玩, 其實,我哋個日,飲咗好少.

      Delete
  9. Replies
    1. Mabel:
      ~係Brian 媽整!! 而且, 是她臨時發揮,夠晒創意

      Delete
  10. WA!個大包好特別呀!好有創意同有心思~!應該都好味呢~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita:
      ~個大包係全餐飯嘅亮點!!!

      Delete