好free

November 15,2014 (Saturday)

近排, 很Free.

星期六
Brian 又唔需要返工.  可以瞓到飽.

Brian 父母, 又早出晚歸.

真係好多自己時間.


但當中發生一啲小插曲.

當滿心歡喜, 準備出街玩時.


一撻車, 座架的咪標, 突然響晒燈. 

好彩近車行, 就即刻攞咗架車去車行. 

感恩嘅係, 架車只是需要換油. 就OK.

所以, 攪咗陣先出到街.

第一站, 嗱嗱臨去咗食好彈牙嘅雲吞麵. 



↓暫時黎講, 我只係喜歡食加拿大依一間啲雲吞麵, 啲麵質味道和彈牙情度, 最似香港嗰啲. 但份量很少, 我食一碗雲吞麵+肉醬撈麵, 才剛剛夠食. 
 


↓由於唔太夠飽, 之後, 去咗另一個商場(港人經營嘅商場)食刨冰
 



去開港人聚居嘅地方Richmond食雲吞麵.

就當然行埋, 港人開設嘅商場.  去到, 我實會掃, 港式零食及一堆"口淋濕".  因為我居住嗰區, 唔太多依啲"口淋濕"選擇㗎!! 所以, 我時時襯機黎到Richmond就大量入貨.


臨離開商場, 仲買埋個燒味飯盒, 等夜晚肚餓先食.


好彩, Brian 唔介意,我買埋依啲另類食物!! 有時, 我唔買, 他仲擔心, 我係咪出咗咩問題!! 哈哈~~

而係依一日, 我同Brian 由朝出街出到夜晚, 都未見過Brian 父母影棕.  去完街, 我仲可以係Brian 屋企亂跑亂唱到深夜. 好似過度活濯症咁. 總之, 就好free 嘅一日. 哈哈~~ 



↓買咗堆零食及口淋濕. 其實, 都預咗同Brian 媽一齊食, 點知堆口淋濕, 比Brian媽清得好迅速. 
 




↓仲買咗燒肉叉燒飯, 這兩盒飯, 係我同Brian 嘅晚餐. 因為依家出完街, 一返到歸, 就唔會願意再出另一次街, 所以, 行完街, 就順手買飯盒, 到肚餓先食 ....而堆電話和iPad 保護套係幫Brian 媽買, 因為她用開個啲, 已經爛咗!!
 



↓行街時, 見到保暖帽和襪, Brian 見我有興趣, 我又岩用, 即刻買. 依家落雨季,真係濕濕凍凍, 我又要坐巴士, 個頭暖啲, 對腳着暖啲, 完全唔同晒!! ....帶帽嘅我!!
 




-------------------------------------------------------------

November 16,2014 (Sunday)

我同Brian, 因為時間Free 咗, 我哋又煲返劇. 近排煲"名門暗戰"呀! 煲到半夜三間. 

到星期日, 已經煲劇, 煲到唔願出街, 真係hea 到黃昏去Church 先出街咋!!

而我真係未見過, 退咗休嘅人, 一個星期七日, 都會咁忙碌!!

Brian 父母, 係星期六夜深才歸家, 星期日一早已經出咗街!!好似無咩時間剩. 真係去到星期日望彌撒, 先見到佢哋咋!



↓每個星期日去完望彌撒, 都會出街食晚飯, 去咗食啲  炒粉麵. 泰式炒河, 四寶湯麵
 


↓焗肉醬意粉, 白汁焗海鮮意粉
 


↓泰式炒飯和 xo 醬炒海鮮烏冬










26 comments:

  1. 我啱啱先食完 lunch,睇到Vicky你啲相我又肚餓過。
    係名"門"暗戰。我真係TVB精。
    Vicky你戴帽好有古典美,好好睇呀!
    你哋去3pm mass?呢度最遲十二點。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你以後都要食飽啲, 先過黎我個blog, 因為我仲有好多篇blog, 都係post 食物相㗎!!
      ~Opps, 原來打錯字, 係"名門暗戰" ........真係要改返先!! 哈哈~~依齣我集集追!!
      ~戴帽有古典美,---- 美你個頭, 哈哈~~.....我覺實用先買黎帶, 我黎咗溫哥華, 個頭and 膝蓋成日覺凍冰冰. 而家唔理美定唔美, 保護自己身體最緊要. 我想生小朋友呀!!
      ~我哋去4pm mass 呀!! 依度星期日最遲個mass 係 4pm. 去完就去食dinner. 岩岩好!!

      Delete
  2. Replies
    1. samwei:
      ~有呀, 有麥奀記!! 我最鐘意就係食依間啲雲吞麵!!

      Delete
  3. 我仲可以係Brian 屋企亂跑亂唱到深夜. 好似過度活濯症咁 <-- Glad that you can act like a kid again :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2
      ~直到現在, 我成日都停唔到!! 唔知好定唔好呢!

      Delete
  4. 真係好多零食喎,以前我喺vancity都成日落Richmond去買奶油梅吖、辣帆立貝呢D嘢食架,真係those were the days呀!

    我家有個少食蝦、唔食肥豬肉嘅老公,所以我攪到我都變成唔食雲呑啦,但明明小時候好鍾意架喎!@_@!

    見到妳形容得咁free咁輕鬆,好替妳高興呢! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我係多倫多都有買零食, 由其是我以前住school residence. 真係一出城, 就大量入. 但我係溫哥華買零食覆度比較密啲, 因為好多款選擇. 時時有啲新產品.
      ~我喜歡雲吞麵, 你有機會都食啦!! 雲吞麵唔洗share 食, 自己都食, 都可以食得晒. 至多海豚先生食其他野囉!!
      ~而家啲長輩, 仲忙過我. 而家食野無人管, 鐘意幾點食都得, 感覺好free 呀!! 哈哈~.

      Delete
  5. 嘩!妳嘅生活同香港真係完全冇分別喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~但我依邊啲天氣一定凍過香港好多!! 哈哈~~

      Delete
  6. 要食雲吞麵加肉醬麵先岩岩夠飽, 咁份量都幾少下!!!! 咁我可能食3碟先夠飽~
    不過有時為滿足想食既慾望, 幾貴幾細兜都走下食滿足一下自己

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~你都係食得之人, 我成日都怕,比人話我大食!! 因為我身邊啲朋友or 姐妹, 都係唔多食野之人!! 而家有你陪我. Happy 晒!!
      ~有時, 真係癮到, 唔食唔得, 我試過有一次好想食蛋撻, 但周圍都無得賣. 我竟然自己整黎食, 食完滿足晒!!

      Delete
  7. 你胃口都唔細,但仲Keep得咁fit,恨成隔離啦~~
    而家D長輩真係好忙,我同阿妹都話爸媽係最忙,成日都係我地係屋企等佢地返嚟同係屋企食飯;我婆婆都係大忙人,最難約係佢XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我真係比較大食!! 但其實, 我真人好大件, 但我忍唔到, 想食就食!!
      ~依一代啲長輩, 真係大忙人, 真係仲忙過要返工啲年青人. 哈哈~~

      Delete
  8. Hk style d 麵我都好掛住呀! 又會突然間咁得閒既?
    我都未睇呢套,好忙呀,平時我係tvb 精來架!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~得閒嘅意思, 係Brian 父母時時唔見人, 得我同Brian兩個人. 幾點食飯, 幾點瞓, 幾點用廚房都無人理. 又可以光明正大食零食, 所以, 感覺好free.
      ~我今年只係煲依齣劇咋!!

      Delete
  9. 哈哈 我有時都同你咁樣呀 尤其是而家冬天 凍凍哋又濕濕立立咁 喺屋企褒劇褒到唔多願出街 ^^
    係哩 除咗港劇 你鍾唔鍾意睇韓劇㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~我鐘意出街, 但成個weekend, 如果出咗一日, 另一日就唔多喜歡出. 可能人大咗, 精力比以前少
      ~我只追港劇, 今年都係追"名門暗戰"依一齣劇咋! 我怕看韓劇, 因為無心機追字幕.

      Delete
  10. Replies
    1. Wing yi mo
      ~都係住耐咗, 識得去找尋啲特別食店. 所以, 係溫哥華生活, 都生活得幾港式!!

      Delete
  11. Brian's parents are very young and therefore can have a lot of activities after retirement ! They are so happy !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~如果係年齡黎講, Brian 父母真係年長嘅長輩. 但他們懂得善用自己退休時間, 真係退咗休, 生活更精彩.

      Delete
  12. 見你每次放假都食不停口,買不停手,已知是快樂的一日!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~放假, 真係要放縱下自己. 先開心快樂!!

      Delete
  13. 嘩....Vicky 一餐都可以食到 雲吞麵+肉醬撈麵, 妳真食得但又唔會肥 !
    咁 brian 又食得多嗎 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~碗雲吞麵,同蝶肉醬撈麵, 真係食幾啖都食晒成碗/成蝶. 份量好細. 真係食兩樣先夠.
      ~Brian 同我一樣, 食量都係咁上下

      Delete