中獎

November 13,2014 (Thursday)

Brian 父母, 雖然退咗休!! 但日日都好忙碌.

日日都有興趣班, 要去上堂, 要做功課.

他們其中一樣興趣, 令到佢哋咁忙......就係Brian父母所學嘅Ballroom dancing.

仲認真到, 去參加Ballroom dancing 嘅業餘比賽. 件跳舞戰衣, 還遠呼到去英國度身訂做.

Brian 成日都話去睇他們ballroom dancing比賽.  去支持下!! 

雖然Brian 父母, 好想Brian 去欣賞ballroom dancing 比賽. 但Ballroom dancing 啲入場費好昂貴, Brian 父母認為, Brian攞啲錢去其他方面仲值!! 

---------------------------------------------

我好似, 講咗咁耐, 都同我今篇blog 個topic. 有啲唔"拉能"

等我回一回. 講返事情個經過. 就會同Ballroom dance & 中獎, 拉上關系.

其實, 事源係.......................

我有一日行商場, 無意中, 參加咗商場舉辦嗰啲抽獎, 只係在一張紙上, 填上性名 & 聯絡電話就ok. 我貪得意就填下. (*平時, 我係唔會做依啲嘢, 但依一日, 唔知點解有依個舉動)

那我就把依張抽獎表, 放係一個, 好似人咁高嘅抽獎箱裡面. 最攪笑, 我跟本唔知有咩獎品, 我就走去填抽獎表

隔咗一個月, 還要咁啱係我食緊lunch 時, 收到個電話.

係咩咩商場打黎, 仲恭喜我. 中咗獎!

我初頭, 還以為電話惡作劇, 仲想收線!! 因為我已經忘記自己填過抽獎表

但電話筒個服務員, 好有禮貌, 係咁講,講, 講...... 最後, 叫我去商場的接待處取禮物. 即可.

份禮物, 竟然係-------「Ballroom dancing 雙人入場門票.」

仲要係Brian父母比賽嗰一日嘅入場門票.

真係橋到, 難以想像.

好突然, 自己無啦啦中獎, 仲要係中咗, Brian想要嘅野!!

我領完獎, 竟然即刻走去教堂, 捐獻咗啲.


因為我自己及Brian 家人, 都唔敢相信, 成件事嘅經過!! 係事實.哈哈!


↓個事實終於來臨, 同Brian 一放工, 就衝去跳舞比賽現場

 




當日表演場地, 係市中心嘅Hyatt 酒店
 


去到先知, 原來這一個跳舞比賽啲參賽者, 來自世界各地. 






睇依啲比賽, 真係大開眼界, 啲舞衣, 真係個個都好靚, 我睇足全場, 晚上十一時, 等埋Brian父母, 先走!! 其實, 我唔識跳舞, 但我知, 我遲啲實要學. 


睇完, 去食宵夜!! 牛肉湯河和豬扒公仔麵!!
 




28 comments:

  1. Vicky, 你應該都幾有抽獎運, 平時唔填, 就咁一填就中左獎!!!
    不過真係實在太巧合, 中左想要既野, 最勁既係同Brain父母同一場~夾都無咁準呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~我覺成件事, 真係太巧合, 好似係預咗去dance show 咁. 哈哈~~
      ~有無抽獎運,都唔緊要. 我但願日常生活, 平安. 隨心, 我就好夠!! 不過, 依次中獎, 真係好幸運. 感恩。

      Delete
  2. 嘩~~真係好LUCKY!!仲要咁巧合!!!!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~真係諗都諗唔到. 會咁岩!! 當時真係嚇咗自己一跳

      Delete
  3. 中獎都不單止,仲要係社交舞比賽,仲更加要係Brian爸媽比賽嗰場,幸運之神一直眷顧Vicky呢,值得感恩啊!

    Vicky意思係自己有興趣學,定係為first dance作準備呢! ;)

    ReplyDelete
    Replies

    1. 海豚兒:
      ~真係巧合到, 自己都唔敢相信. 真係好感恩, 原來很多事情, 上天真係自有安排.
      ~都唔係單單為咗first dance 先去學. 可能, 年年都需要去Ball, 但去襯ball都好唔好意思. 因為唔識dance. 而且, 遲早都要first dance 啦!! 基本嘅社交舞, 點都要學下!

      Delete
  4. 你真係好好運呀~~而且仲要份禮物好啱你地,正正正!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~我都估唔到, 中獎得黎, 仲要係實用嘅禮物!!! 真係巧合到, 唔敢相信!!

      Delete
  5. 哇,真係好巧合啊,咁都中,快快去買埋六合彩啦,heehee ^^
    brain 父母好叻呀,好上流社會feel 添呀 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~中咗dance ticket 已經好開心啦!! 因為實在唔敢相信, 自己想要嘅野, 會係我面前出現!!
      ~對我黎講, 我都覺Brian 父母嘅生活層次, 係比較不同. 同Brian 屋企生活令我大開眼界

      Delete
  6. very amazing !!
    I love ballroom dancing !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~你都鐘意ball room dancing?? 有無去學呀?? 其實, 我對任何dance 都唔太大興趣. 但基本嘅社交舞, 我覺得點都要識啲!! 你有興趣, 會學得好快掌握到

      Delete
  7. 英國跳 ballroom dancing 最出名是在Blackpool, 你地都一齊來玩啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~有呀!! Brian 父母都去過幾次Blackpool 啦!! 仲去埋英國做跳舞衫!!

      Delete
  8. 嘩!妳好lucky ar,仲要係Brian 父母個場,Brian 父母上鏡嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都估唔到, 成件事會巧合到咁,咁多獎品中, 竟然會中到dance ticket!! 講都無人信!!
      ~Brian 父母無上鏡. 因為我唔知佢哋肯唔肯着住跳舞衫上鏡!! 所以, 無放上黎!

      Delete
  9. 好巧合呀!!!但真係好有緣

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~真係估唔到, 中獎都可以中到啲dance ticket. 講都無人信, 會咁橋!! 哈哈

      Delete
  10. 呢份禮物好好呀,brian 一定開心到暈低,哈哈。 brian 父母好pro 呀,可以同世界各地d 人去比賽增加經驗同開眼界。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~Brian 知我中咗dance tickets. 真係開心到不得了. 放咗工, 即刻同我去領獎!!
      ~我時常覺Brian 父母啲層次, 比較不同. 他們學襯咩, 都學到好頂尖, 買嘢就買到好高級. 食都食得新鮮. 所以, 同佢哋生活, 真係見識唔少

      Delete
  11. Good Luck arh Vicky -- Dreams come true.你有顆感恩的心 -- 我領完獎, 竟然即刻走去教堂, 捐獻咗啲.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky
      ~我好驚呀!! 無啦啦中獎, 仲要中埋想要嘅野, 所以, 就去教堂捐獻囉!! 感謝主!! 安排一切事比我!!

      Delete
  12. 天意!咁啱都有。無影對年輕人嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~真係難以想像,成件事會巧合到咁
      ~其實, 有影年輕人, 只係無post 上黎, 因為我唔知年輕人肯唔肯公開dance 啲相, 所以, 無post年輕人啲跳舞相上黎

      Delete
  13. 真係整定.....有妳們的支持 brian 父母一定跳得更起勁....!
    這類世界級賽事, 真係唔易入場觀看...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我又可以大開眼界呢!! Happy

      Delete