十一月之星

November 2,2014 (Sunday)

Brian 媽, 是十一之星.

但Brian 媽, 比較多朋友. 生日前後, 電話響聲, 也額外多.

而且, Brian 媽, 日常嘅節目, 都排得密, 而家踏正佢個生日月份. 就顯得更加忙.


她這個月的生日飯, 真是食到停不了.

我同Brian 都會提早啲啲, 先book到Brian 媽同佢食餐飯慶祝.

由於, 她喜歡食上海菜, 就book 咗間上海菜館比Brian 媽掃餐飽.

生日, 當然就大晒. 肥膩食物 and 甜品. 無人可以阻止!! 哈哈~


↓生日飯食咗上海菜, 有燒乳鴿, 二胡頭鵝肝(好香)
 


↓上海菜點少得小籠包, 還食咗合桃蝦
 


↓松子燒魚, 獅子頭煲
 


↓甜品, 煉奶慢頭和高力豆沙
 



--------------------------------------------------------------


講個秘密比大家知, 其實Brian 媽自細係外國長大, 她整個讀書生涯, 都無點樣接觸過中文字, 所以她中文程度有限. 有陣時, 有啲中文嘅信件or 啲中文article , Brian 媽就會捉住我or Brian. 要我哋好似朗誦咁. 讀比佢聽.

而Brian 爸, 讀完HKU, 都去咗外國讀書.


所以, 我時常都感覺到, Brian 屋企, 係好多方面,都比較西化. 

每年Brian 媽生日正日, 無論咩朋友嘅約會, 人數有幾多, 都是揀選西餐, 作慶祝!!

而今年, Brian 媽, 生日正日, 去咗法國餐廳, 開咗個mini birthday party.

↓去咗一間法國餐廳食正日生日飯, 法國餐廳環境ok 㗎!! 我哋一班人坐正係火爐旁邊, 好舒服. 當然, 一坐抵, 飲住支紅酒先!!
 


↓有陣時, 都唔知係Brian屋企識食, 定係溫哥華啲食店比較正宗, 每次同Brian 屋企食飯, 去食日本嘢, 就差唔多全間日本鋪嘅人, 都講日文. 今次去食法國餐, 啲待應& menu, 都是法文為主.  未食已經感覺到法國feel............頭盤食咗蝸牛(escargots), 燒鵝肝(foie gras)
 




↓主菜: 食咗羊架(le carre d'agneau), 食咗鴨胸.(canard)
 




↓由於Brian 媽生日, 餐廳送咗個甜品比Brian 媽, 個甜品係鵝肝creme brulee. 最特別係menu 係無㗎!   而當日, 仲食咗baked alaska. 最鐘意, 見到啲火焰. 哈哈~~
 




↓甜品還有, chocolate profiteroles, 依個甜品, 我好鐘意, 脆皮餅,almond 包住雪糕, 面頭啲朱古力sauce 係暖, 好好味, 次次黎依間法國餐廳, 我一定食.  還有食咗個蘋果蛋糕 
 


↓當日, 食法國餐嘅合照.















----------------------------------------------------------------------

食完法國餐, 返到歸, 仲切蛋糕!!

買咗個芒果mousse 蛋糕.

當日, Brian 媽仲係食得最多嘅一個. 可能生日啦!! 有特權, 咩都可以食嗎! 哈~


↓芒果mousse 蛋糕














↓切蛋糕嘅合照


↓今年, 我同Brian 送比Brian 媽嘅生日禮物.
 







30 comments:

  1. 祝媽媽生日快樂, 身體健康, 可以食多D佢想食既零食!
    間法國餐廳D食物好似好正宗咁, 真係幾吸引!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syliva:
      ~哈哈!! " 可以食多D佢想食既零食". Brian 媽, 聽到實好Happy!!
      ~間法國餐廳, 我都鐘意呀!! 好好食!!!

      Delete
  2. Vicjy,我覺得Brian家人識食呀。我印象中法国餐廳有baked alaska 吃,應該是在Main Street, 我估啱定估錯呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~依間法國餐廳係West 4th Ave.
      ~應該唔係Main Street 嗰頭.

      Delete
  3. 祝brian媽媽生日快樂呀!!! 天天幸福^^

    ReplyDelete
  4. Happy birthday, Brian 媽!

    It must be hard for Brian 爸 to be quiet when Brian 媽 was eating all the bad stuffs.

    How's work? Are you getting more used to the settings now?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois plus 2:
      ~依排Brian 媽出街食生日飯, Brian 爸眼望望呀!! 但就唔敢出聲. 生日大晒嗎!! 哈哈~~
      ~依家......每日都自我陶醉!!

      Delete
  5. Happy Birthday to Brian's Mom. She is very good to u !

    ReplyDelete
  6. Happy birthday to 後生BRIAN媽咪!
    連食兩餐鵝肝哈哈哈哈。
    係喎, 睇落AUNTIE個樣真係似喺外國生活好耐嗰類。
    你哋好孝順呀,送咁靚嘅禮物比BRIAN媽咪。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~眼利, 見到兩餐都有鵝肝!! 連甜品都係鵝肝 creme brulee. 食到滿足晒!!
      ~但Brian 媽係香港出世, 只是全個讀書階段係外國, 到她在職階段又係香港. 其實, 她比我哋更加喜歡香港. 哈哈!!

      Delete
  7. 補祝她生日快樂!你們一家人感情好好呢。

    ReplyDelete
  8. 中餐同法國餐都一樣咁吸引我呀!:D

    我都試過幫人讀中文寫嘅聖誕咭,不過張咭D字好潦草,我每讀幾隻字就因為睇唔出D字寫咩,中間加插好多"交叉、交叉"嚟fill in the blanks,笑C人呀!

    Happy belated birthday to Brian's mom!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我以為我啲妹先會, (2歲過黎加拿大) 先會用交叉代表唔識讀嘅中文字.
      ~我覺你中文程度ok 架!! 點會讀中文信嗰陣會交叉, 交叉, 就算寫得撩, 識讀前面隻字, 會估到之後隻字寫乜.
      ~不過, 一邊讀一邊加插交叉,交叉, 真係聽到好好笑!!
      ~多謝你對Brian 媽嘅祝賀

      Delete
  9. 生日當然是大哂啦 想要食甚麼都無得管 哈哈~~~
    補祝Brian 媽生日快樂 身體健康 青春常駐!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~雖然依排啲生日飯, Brian 爸都眼望望Brian 媽, 但Brian 爸無stop order. 有得Brian 媽食!! 哈哈~~
      ~Thank you

      Delete
  10. 上海菜同法國餐都正,睇到流口水。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie green:
      ~兩餐都美味, 我食到肚都脹, 但食得好Happy!!

      Delete
  11. 祝Brian媽咪生日快樂、身體健康!
    我都覺得Brian媽咪應該有好多朋友,咁佢識唔識講中文架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~多謝祝福
      ~Brian 媽真係好多朋友. 就算坐係屋企, 都電話不停響
      ~Brian 媽都係香港出世, 幼時在家中, 是說廣東話, 所以, 識講中文. 但深啲嘅中文, 就唔識, 唔識就會好自然轉明珠台or 法文台.

      Delete
  12. Brian 媽咪生日願望會否是妳和 brain 早日有喜...?
    不過我相信 brain 父母好開通, 不會給妳們任何壓力....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~Brian 媽現階段, 都係想我哋事業更上一層樓多啲.

      Delete
  13. 祝BRIAN媽媽生日快樂, 身體健康 ^_^

    二胡頭鵝肝嘅二胡頭即係咩黎架?? 個名好得意呀~~

    餐法國菜都好正呀呀呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 涼粉子:
      ~二胡頭係上海嘅酒, 都幾有濃嘅酒. 用係同鵝肝一齊整. 啲味好夾
      ~間法國餐廳幾好, 係法國人主理. 我食完想再食!!

      Delete
  14. Replies
    1. Mabel:
      ~我都覺, 年尾係比較多人生日!!

      Delete