容易啦!

November 7,2014 (Friday)

可能我太穩陣.係我字典內, 好少說: 「容易」依個詞語


我係, 未到派成積表嗰刻, 都唔敢講自己考試考成點,嗰一隻人.

而Brian 最喜歡說: 「好容易啫」.

「容易」這個
詞語, 便成了Brian嘅口頭嬋

每次就到考試, 問佢溫書溫成點, 他實話:「好easy啫」

去旅行, 係陌生地方要渣車: 「好易啫!」(前事無做research)

聽日去旅行, 執好行李未:「執行李, easy 啦, 聽朝先執」(比我心臟病發)

電腦要從新set up: 「容易啦!」

係馬路上, 見到架很型嘅跑車:「想買都好容易, 我而家都買到啦!!」


旁人問Brian, 工作量應付到嗎? 他總是說: 「好容易啫, 點解應付唔到」

----------------------------------------

來了溫哥華剛剛一年, Brian的工作, 也剛好做了一年.  只是一年時間,他工作被各界表揚. 可以唔洗做太多OT 了.

都唔知係咪, Brian 最喜歡把「容易啦!」放係口唇邊, 輕輕鬆鬆比佢創了關.

其實, 我係咪應該抱住依一個「容易啦!」嘅態度.

去面對自己嘅工作呢??

------------------------------------------


Anyway, 而家可以同Brian齊齊放工了.

有時, 放咗工, 仲會出去行下陣街, 食下野, 先返歸.

而係, 星期六,星期日, 大家可以齊齊瞓到飽, 先出街耍樂.

雖然, 唔知Brian嘅正常上班時間可以維持幾耐.

但而家, 大家都好似多咗時間見到大家. Happy晒啦!!



↓我同Brian 齊齊放工, 真係happy 事,  興奮到放工, 走咗去食茶餐. 哈哈~~~
 


↓朝九晚五, 其實, 放咗工之後, 仲可以去商場行, 行到差唔多, 就嘆件餅
 






↓我哋放咗工, 太肚餓, 試過去一人一份chicken meal 
 


↓試過放咗工之後, 去食雪糕, 飲聖誕咖啡
 


↓有日一齊放工, 見到彩虹呀!!!














32 comments:

  1. 能力高的 Brian , 對著什麼事都是看起來簡單, 便是容易辦到...!
    冬天吃雪糕, 特別滋味.....正呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~但性格太......天跌落黎當被冚. 我會覺太無危機感. 我都係穩陣嘅人!!
      ~無錯, 我都係癲, 係冬天都喜歡食雪糕, 感覺好刺激. 而且, 啲雪糕真係好好味, 真係幾時食都開心!!

      Delete
  2. 我諗唔一定要覺得容易,但用正面D、樂觀D去面對困難總有幫助~~加油~
    冬天放工有時會肚餓,明明返去食飯都想食DD嘢先~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我真係講唔出"容易"兩個字, 我成日覺自己天資好缺乏㗎!! 所以, 時常要做到隻牛咁, 先可以生存到
      ~冬天真係特別肚餓啲, 我依家飲多啲熱水, 暖下胃, 等個胃暖下, 無咁容易摷野食. 哈哈~~

      Delete
  3. 最開心聽到佢依家唔駛勁OT。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~依一樣, 真係最happy,都唔知期待咗幾耐.
      ~依家唔洗ot, 感覺時間都多咗好多用.

      Delete
  4. 我覺得兩個一齊就好似Vicky之前提過咁"一個凹、一個凸",所以Brian同妳咁夾!

    有自信嘅男生其實好吸引架,而且亦可以比到安全感女生,所以,Vicky喺Brian身邊亦都應該好放心,唔需要憂慮太多,只需要花心思喺日常生活就足夠了。

    希望Brian唔駛再經常OT,可以有多D時間同Vicky和家人享受生活就最好啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~依一樣, 完全唔吸引!! 天跌落黎當被冚, 我仲驚. 可能我咩都需要準備都好足夠先得.
      ~其實, 間唔中OT, 係可以接受, 一星期七日都係OT, 就好得人驚!!

      Delete
  5. 我都係隱陣派,唔敢咩都站容易。可能Brian有樂天性格啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~Brian 實在太樂天, 真係天跌落黎當被冚. 我完全做唔到一半佢嘅性格!!

      Delete
  6. 容易這個字......是有能力的人才能掛咀邊
    你地日日都過得咁開心去食好野,對好多人嚟講是不容易

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~太輕敵就真. 社會處處危機, 而且, 依個世界唔係樣樣都可以自己控制, 我都係默默工作, 令願咩都double check , 先安心!!
      ~都唔算食好野, 都係啲普通食物黎架!! 近排天氣涼咗, 特別容易肚餓.

      Delete
  7. Brian個性格幾好喎,樂觀又睇得開,妳應該學下佢啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. oli:
      ~樂觀得濟啦!! 好多嘢預算唔夠. 我仲驚.
      ~我學唔到Brian 一半啦!! 我都係咩都要double check 先會心安啲

      Delete
  8. 兩個人幾好啊~ 行街食飯~ ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. cowcow:
      ~兩個人嘅空間, 我覺係最舒服.

      Delete
  9. 我都唔會放'容易'喺咀邊架.... 有好多時做左先知容唔容易架嘛`~

    我第一次見用玻璃JAR裝嘅雪糕呀~!!!!

    一齊放工食吓野行吓街真係好幸福呢~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 涼粉子:
      ~Give me five, 我都唔會林亂講"容易", 都係事情發生咗, 先講容易都未遲!!
      ~玻璃jar 雪糕, 係加拿大一間雪糕公司出品, 依間公司做得好成功,個玻璃jar 雪糕容量同haagen dazs差唔多, 但價錢就貴過haagen dazs, 但仍然大把人買!!! 仲係排住隊買!! 好得人驚!!
      ~我鐘意一齊放工呀!! 感覺好開心!! 咩攰都忘記晒

      Delete
  10. You are a worrywart?

    I don't like to say "easy," but I do like to say "it shouldn't be too bad" It sounds less promising, so it will leave some wiggle room :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois plus 2:
      ~我咩都擔心一餐啦!! 性格天生, 無辦法
      ~真係要件事情完咗, 先知個容易程度, 事情都未發生點判斷件事係咪容易喎!!

      Delete
  11. 同DONDON一樣!
    覺得自己做嘅嘢容易係有自信。DONDON係覺得人哋做嘅任何事容易,呢啲就係唔夠體量別人。我都係有感而發啫。 佢覺得我大肚,生BB,至湊CD都好容易。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~人太樂觀, 就缺乏危機感, 有很多事情唔識有預算.
      ~好好彩, Brian 會體諒我, 他知我份工係會好吃力!! (他有同意過, 叫我唔好繼續做落去) 不過, 都係我做落咗, 他先知我份工, 是會如此. 初頭, 他仲覺我份工, 係易過借火.
      ~其實, dondon 已經行出一步返hk. 有咗個女, 心態唔同啲. 正如, 我同Brian 黎咗溫哥華, 什麼都從新開始, 大家經歷多咗, 先開始諒解大家

      Delete
  12. 真係好啦 而家 Brian工作方面不用OT太多 可以多啲一齊放工之後拍吓拖仔 食吓嘢 輕鬆吓 sweet sweet ^^ ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie :
      ~而家日日放工, 都會心思思想去邊度玩, 去邊度食下野!!

      Delete
  13. 嘩,你地兩個都係叻仔叻女呀,勁人配配人,NICE 呀^V^
    嘻.....有人話真係有一樣野叫「語言催眠」架,即係你愈講EASY,果樣野真係會愈來愈EASY 呢,所以 D 人成日講加油,講得多真係會多油D 架,嘻.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~「語言催眠」....唔怪之得依邊啲老師, 係咪都讚小朋友Good job啦!! 依邊啲細路真係由細讚到大.

      Delete
  14. 可以就到時間一齊行下街食下飯真係好呀~~XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin morita
      ~一齊出下街, 其實, 已經好開心!!

      Delete
  15. Replies
    1. Mabel:
      ~他自信好強. 都唔知好定唔好!!

      Delete
  16. Vicky :
    經常把容易放到口上 , 即是 Brian對自己充滿信心 , 非常好吖 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~我做唔到依點, 對我黎講, 太有信心, 會有第二啲問題出現!!

      Delete