無啦啦生日及無啦啦賞酒大會

November 7,2014 (Friday)

外籍朋友, 又由香港返回溫哥華. 又係短暫停留

他一落機無耐, 就打電話黎揾我, 仲無啦啦話佢自己生日. 要同我食飯&摸下酒杯慶祝!!

食飯咪食飯, 飲酒咪話飲酒囉!! 做咩無啦啦話自己生日呢? 好似仲有好耐先到佢嘅生日喎

算啦, 外籍朋友點講, 就點聽啦! 因為我知一切都係籍口.  


其實, 外籍朋友, 專登由中國帶咗啲上品嘅中國酒黎.  仲預訂咗一圍蟹宴黎送酒. 都幾識鋪排.

安排到咁,  唔去唔得啦!!

就同外籍朋友, 發下癲. 傻笑下啦!!



↓依個世界好奇怪, 亞洲人生日, 多數喜歡食下西餐, 外籍朋友竟喜歡食中餐慶祝. 還要飲中國酒. 其實, 我prefer法國紅酒多啲. 
 



↓外籍朋友, 話以下盒"太雕"中國酒係上品酒. 要識人, 先買到, 講到好珍貴. 而且, 啲中國酒嘅包裝都幾特別. 望落去似出土文物, 仲有兩隻皇帝杯, 啲酒還要用熱水座熱黎飲. 襯食蟹係幾夾嘅, 但我都係鐘情紅酒多啲. 
 



↓食咗俄羅斯大蟹,  外籍朋友好興奮, 要同隻蟹影相!!
 


↓外籍朋友居住香港仲耐過我, 係食物方面, 已經全香港化, 他order 咗蛋白蒸蟹腳, 頭抽炒蟹身
 



↓還食咗片皮鴨和紅燒乳鴿
 



↓蟹殼焗飯, 甜品有壽包, 合桃餅, 笑口棗及焗西米酥皮布甸
 




---------------------------------------------------


November 9,2014 (Sunday)


好多事情, 一係就風平浪靜, 無事幹發生.

但一發生, 就打孖黎.

無啦啦, 平時賞開酒嗰一班朋友, 話要嗱嗱臨要賞酒.

平時, 又話一個月先一次, 賞酒大會嘅!!  而家隔兩星期就一次啦!!

好似越飲越密喎!!

但當我聽到去近排好hit 嘅chinese restaurant 舉行賞酒大會. 我唔洗諗, 就即刻go go go.

因為我想試, 依間chinese restaurant 嘅"黑松露撈雞" 呀!!!

所以, 就即刻, 嗱嗱臨去買酒. (因為賞酒大會規定, 每對couple 要帶一支酒)

又即刻, 嗱嗱臨渣車過橋.....去賞酒大會嘅現場!




↓近期溫哥華好hit 嘅chinese restaurant, 一入去, 真係眼前一亮, 裝修得幾高雅
 




↓依間新開嘅chinese restaurant, 仲有好多貴賓房, 裡面啲裝修, 都幾舒服. 而且, 服務不錯
 


↓嗱嗱嗱, 賞酒大會, 當然有好多酒品賞啦!!
 


↓我都係鐘情紅,白酒多啲. 一堆酒杯......逐支開黎飲啦!! happy~
 


↓一邊飲, 一邊食野.  食咗紅燒乳鴿, 脆皮叉燒(口感好特別), 而啲茶, 有candle 興住個茶壺, 所以, 杯杯茶都熱辣辣, 同埋啲茶, 好好飲
 


↓最想最想試嘅黑松露撈雞, 我覺幾好味.好香.  但唔知點解Brian 就馬馬哋鐘意.  還有蝶蠟味配煲仔飯 (煲飯, 比侍應攞咗去分, 所以,無影到 )
 


↓仲食咗南瓜魚尾煲,炒A 菜 (濃味食物配紅酒, 好happy)
 


↓燒羊架 (好味).  甜品, 紅豆沙和蒸馬拉糕(依個馬拉糕好似用黑糖整)
 




28 comments:

  1. 中國酒好烈, 我入口都唔得呀!!!!不過我真係飲唔到酒架~所以紅酒都係飲1,2啖架咋~
    你呢D中菜個賣個好掂, 超吸引, 搞到我流晒口水, 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~無錯中國酒, 真係比較烈. 好似好傷身.
      ~而且, 我仲係,好怕中國酒嘅來源, 都唔知點提煉出黎. 成樽酒, 完全無例明有咩成份.
      ~黎咗溫哥華依邊, 鐘意食咗中菜. 因為啲中菜有新意. 味道又唔差.

      Delete
  2. 酒我就絕緣喇~~聞下都想暈.....
    你那邊完全同HK無分別,食得好開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~酒, 唔係個個人受得.
      ~我都係入大學時才第一次接觸酒. 一飲愛上, 有時, 真係想揾啲紅酒course 黎讀下
      ~我黎咗溫哥華, 都鐘意咗食中菜. 好味, 材料新鮮. 很喜歡.

      Delete
  3. You went from taking pictures of your homemade food in Toronto to taking restaurant food in Vancouver.

    Yum, yum, yum…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~黎咗溫哥華多咗出街食, 而且, 比以前更加喜歡選擇中菜食. 有時間, 你過黎溫哥華旅行, 順便食食食!!

      Delete
  4. 俄羅斯都有出大蟹?
    你好有食神,兩餐都很豐富!

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~俄羅斯蟹仲好味, 我覺啲肉質仲好啲. 每一年, 好少時間有俄羅斯蟹食. 今次食到, 唔知等幾時再食到
      ~依個星期, 真係無啦啦就出咗街食飯. 食到好滿足

      Delete
  5. Replies
    1. Angela:
      ~我黎咗溫哥華, 都偏愛咗食中菜.

      Delete
  6. 你個朋友好有心呀 咁遠專程帶支酒返嚟 又安排好蟹宴 真係點都要一齊高慶吓啦~~~
    個蠟味煲仔飯啲蠟味好正呀!!! ( 其實碟碟都好正 好想食 )^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~我個朋友, 真係好即慶, 真係去食餐飯都好趕. 哈哈~~ 但次次都食到好滿足
      ~啲蠟味不錯, 而且份量仲好多. 由其是依家凍凍哋, 食依啲蠟味就最happy.
      ~其實, 我覺蝶 "黑松露撈雞"好好食.

      Delete
  7. 咁妳朋友係咪真係生日㗎?
    妳地個邊D中菜同香港個D完全一樣,冇分別喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~唔係真生日. 用生日作籍口. 想我哋出去摸下酒杯!! 同埋我朋友覺得,用生日, 係容易訂枱食飯. 但其實, 間restaurant 嗰日都無咩人. 哈哈~~
      ~我黎咗溫哥華,都鐘意食中菜. 味道和格局. 都幾好!!

      Delete
  8. 呢個外籍朋友已愛上中國了....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~我個外籍朋友, 係香港居住時間仲耐過我!!

      Delete
  9. 外藉朋友完全中國化, 對中國文化好有研究.
    每對朋友帶酒來飲, 這賞酒大會又要朋友聚會, 好呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~咁外籍朋友長期在港工作, 係香港居住嘅時間仲耐過我, 實感染到啲chinese 嘢
      ~賞酒大會, 個concept 都唔錯!! 所以, 我次次都去!!

      Delete
  10. 第二餐中餐好正呀,下次返嚟前等我做定"資料搜集"去試下先!

    對於"made in china"食物/飲品,我對妳嘅說法實在是不能同意更多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~第二餐中餐, 係新開. 英文名叫Chef Tony. 我鐘意佢蝶黑松露撈雞. 仲有佢哋啲餐具. 你做資料搜集, 同海豚先生啲family 食下. 但我唔鐘意Chef tony 開嘅地方, 好難泊車!!
      ~我唔知呀!! 而家好多都made in china. 其實, made in china用品, 我都ok. 但放入口, 仲需要比時間我!!

      Delete
  11. Vicky :
    外籍朋友真係好識食喎 , 佢點的餸菜好正呀 .
    另外嘗酒會的餸菜和環境都一流 . 我最想食蠟味配煲仔飯 , 我覺得溫市的蠟腸和蠟肉好食過香港制品 . 因為香港制的蠟味較硬身 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~外籍朋友, 係香港工作. 他真係居住係香港嘅時間仲耐過我!! 居住咗香港一段時間, 叫chinese餸菜仲叻過我
      ~香港有啲蠟味, 我覺都keep 到口味. 但我唔知, 原來溫哥華製做啲蠟味係會軟身啲. 依樣無研究.

      Delete
  12. Hi Vicky,
    Chef Tony 食晚餐, 比較Kirin貴, 食物味道優勝嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~你都食過好多地方.
      ~我覺Dynasty seafood restaurant 仲貴過Kirin.
      ~Chef Tony 啲service好好, 啲餐具特別. 同埋啲菜式新穎啲.而食物味道都唔錯, 但因為Chef tony 用啲食材配塔比較特式. 所以, 比較有新鮮感.

      Delete
  13. Vicky,這間酒樓D茶,最出名是陳皮普洱,你會發現茶壺入面除茶葉外,還有幾片陳皮去增加茶香味。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~嘩!! 啲茶有陳皮? 你真係對溫哥華食物情報好update
      ~我當日只知依間restaurant 啲茶好飲啲. 我想試下去Chef Tony 食點心!!

      Delete
    2. Vicky, 点心真的一般,但我未在這裡吃過晚飯

      Delete