貴賓房睇球賽

October 28,2014 (Tuesday)

香港啲商界, 比較流行, 去馬場. 傾下生意.

香港馬場咪有啲貴賓房嘅.

獨立一間房, 行出露台就睇跑馬.

而外國啲商界, 就比較流行, 睇球賽.

所以, 啲球賽館, 實有啲貴賓房.

獨立一間房,  又是行出露台就睇球賽.

Brian 係公司, 有傑出表現(佢咁講, 我咁聽).

所以, Brian而家可以已公司身份, 進入球賽館裡頭啲貴賓房. (因Brian 公司長包咗一間貴賓房)

有日, 唔知做乜, Brian 話要同我去看球賽. 仲要一放工, 就好似支箭, 咁飛去. 好彩, 我嗰日化個妝都keep 到啫

都好, 比我見識下依一度啲球賽貴賓房係點.

原來去球賽啲貴賓房, 有條特別通道, 等我仲好有禮貌, 同普羅大眾排隊入場. 仲要排完先知, 我條特別通道個門口, 係第二邊.

去到, 啲貴賓房area. 我以為自己去咗酒店. 真係一間間房咁. 每度門隔離有個電子營幕, 顯示個suite number.

入到貴賓房, 真係好似一間試範單位咁. 有廳, 有酒吧, 有衣帽間, 有洗手間, 仲有埋個露台. 露台個景就係對住個球場. 依場球賽係女子足球(奧運捧個銅牌)

但我醉翁之而不在酒, 我好似唔係點留意球賽, 我八掛下, 球賽貴客房多啲.



↓球館貴賓房, 一望出窗, 就睇到球賽. 另外張相, 就係BC Place, 間貴賓房就係裡面. (好多球賽都係依個館進行)



↓貴賓館area. 似唔似酒店, 一間一間房咁, 隔離個營幕係房門號碼, 揾啱number 就入得
 



↓貴賓房裡頭, 大概係咁, 吧枱有好多嘢食(任食), 間中有個制服人員入黎整理下啲food. (嗱, 我唔夠膽影太多, 好似好大鄉里咁, 我好多相, 都係偷偷哋影)
 





↓最開心有紅, 白酒, 以及啤酒任飲. 
 


↓貴賓房個露台, 有啲舒服凳欣賞球賽, 最特別係座位前有張枱, 可以一邊食一邊睇球賽. 係現場睇, 入到波, 啲氣氛真係好好feel.
 



↓最後, 我膽粗粗叫人幫我同Brian 影合照.












28 comments:

  1. "有傑出表現",嘩,犀利呀,你同 BRAIN 都係叻人喔 ^^
    VICKY,溫哥萍有冇自拍神器呀? 香港好流行的,D 人成日用來玩自拍,而且又影到景,咁就可以成日合照不用假手於人啦 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都叻埋一份.----開心!! 其實, 我檬查查到加零一
      ~我見到有自拍神器賣呀!! 但唔夠膽買, 因為外國文化, 係唔流行無啦啦影相or 自拍, 我同食物影相, 其實, 已經好奇怪. 仲攞埋支自拍神器. 我驚啲人覺我無禮貌呀!

      Delete
  2. 嘩!Brian 好勁啊!
    係睇欖球呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Brian 係自信膨湃的一個人, 他周不時都講自己, 啲傑出表現出黎! 佢講咩, 我聽咩囉!! 但個貴賓廳, 真係幾好玩, 我食咗好多, 還飲咗啲添!! 好唔客氣!
      ~係睇女子足球比賽!!

      Delete
  3. 我哋耐唔耐都有球賽飛收,但梗係無貴賓房坐啦。
    公司有長包房,係咪以後幾時想去睇波都得呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我知我公司有啲function都有飛送, 但去咗要在場幫手. 我唔濟!! 無去!! 哈哈~ 但球賽貴賓房, 係溫哥華第一次去. 當然好奇心低下! 去見識下
      ~我當日去到貴賓房, 已經比人問係邊個department嘅人(禮貌下介紹時), 其實, 我都唔係Brian公司啲人, 我又牛高馬大, 入到去有啲唔知點咁. Anyways, 享受到貴賓房裡頭啲設施. 大開眼界!! happy

      Delete
  4. 咁好環境, vicky...日後要多些來看球賽.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~睇下Brian 會唔會再邀請我去啦!! 哈哈~

      Delete
  5. 唔睇波入去食吓嘢都好呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~我今次咪係囉!! 真係入到去食嘢, 飲嘢, 仲多過睇波!!

      Delete
  6. Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~Thank you!! 唔好讚得佢太多, 他飄飄意!! 哈哈~

      Delete
  7. 恭喜您們!
    BRAIN 係叻!!女子球賽才帶您去睇, 好細心喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~其實, 都唔係因為女子足球先帶我去, 係咁啱有位, Brian 先邀請我去!! 順便比我入貴賓房大開眼界.

      Delete
  8. Replies
    1. samwei:
      ~無錯!! 我可以大開眼界!

      Delete
  9. 好正呀!!! 唔使同人迫但係又可以感受到現場氣氛. 啲食物睇落都唔錯噃 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~依啲房, 真係私人度高!! 但我依日, 感受房裡頭啲設施多啲!! 場波我都係留意咗啲啲, 但一有球入, 個瞬間,真係好好feel!! 依嘩四起!! 哈哈~

      Delete
  10. Brian嘅努力得到認同、賞識,真係好值得高興呀!

    不枉佢日以繼夜、夜以繼日咁加班。希望公司除咗比呢個status佢之外,仲可以比D更實際嘅獎勵,例如升職、加薪,同埋唔洗佢返咁多OT啦!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~Brian 自信膨湃㗎!! 而我自己只希望做家庭主掃, 完全兩極人!! 但他努力有人見到, 都幾happy!! 而家他唔洗太多OT啦!! 同我一齊放工啦!

      Delete
  11. 我唔識睇波,不過入去食野飲酒又唔錯呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~我都唔太識睇波, 但可以享用到貴賓房啲設施, 當做可以見識下, 我依日都係食和飲為主, 好唔客氣

      Delete
  12. 嘩!如果我置身在其中就正啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~哈哈~~ 如果你鐘意睇波, 坐係現場係好好feel 架!!

      Delete
  13. Vicky :
    嘩這間貴房望出球場 , 一覽無遺好正呀 , 仲有飲品和嘢食 , 無得彈啊 !
    謝謝分享 !

    ReplyDelete
  14. 好特別嘅體驗呀~~就算唔中意睇波,去見識下都好開心^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~真係大開眼界!! 我係依日, 都玩得好開心!! 又食又飲...哈哈~~

      Delete