November 11 放假日

November 11,2014 (Tuesday)

平時, 每個禮拜嘅星期一. 係好難過的一天

但依個禮拜嘅星期一, 就無咁灰.  因返完依個星期一.

星期二, 就係公眾假期 (Remembrance day國殤紀念日)可以放假啦.

雖然依個日子, 係紀念啲戰爭嘅軍人. 係好
sad 嘅日子.

但一星期, 有一日額外假. 可以休息下. 邊個會唔
like.


仲要係全國得我哋依個省份, 有得放假. 做咗溫哥華人, 就擁有多日公眾假期嘅福利.

而Brian 好好人仕呀!! 話襯放假, 帶我去一間咖啡店飲咖啡兼食甜品.~~Relax!!


依間咖啡店, 雜誌有報導過, 滿心期待去試下杯咖啡好唔好飲. 但Brian 話, 好馬馬.
 


我就期待蝶甜品, 雖然蝶甜品簡簡單單, 但我好like, 而我杯朱古力香蕉奶昔(箭咀指住嗰杯), 報紙完全無介紹過, 但反而, 整得好好飲. 我哋後尾遺棄咗杯咖啡.哈~~ 所以, 有時,報紙唔好盡信
 



而一放假, Brian 家, 就好例牌, 會出街食.

我哋簡簡單單去茶餐廳食.

比我哋發覺, 茶餐廳有一盅盅嘅燉湯飲.-----真是非常驚喜.

由其是依家, 涼咗咁多, 入夜得1℃. 我哋即刻叫啲燉湯飲.

飲完暖粒粒.


燉湯, 真係一人一盅燉湯. 好似係節瓜瘦肉湯
 


再食啲石頭窩菜. 非常暖.  有魚塊豆腐石窩, 三杯雞石
 


羊肉腐竹石頭窩 及黑椒牛肉粒石窩. 全部都熱辣辣, 食到成身暖晒
 




------------------------------------------------------------

November 12, 2014 (Wednesday)

而近排, Brian 父母好忙碌.

反而, 我同Brian 早放.

6pm 就齊齊返到歸

調返轉, 我哋要等忙碌嘅Brian 父母先食晚飯.

咁忙碌, 當然出去食, 去咗小菜館, 食晚飯.


↓出街食, 我哋鐘意飲例湯. 之後叫啲小菜. 食咗沙薑雞
 


↓上湯蝦米津白, 肉碎豆腐
 


↓蒸肉餅, 甜品有西米椰汁芋頭
 






26 comments:

  1. 個waffle好正喎,係咪配綠茶、雲呢拿雪糕呀?

    溫哥華嘅中菜真係正到不得了,如果妳返嚟多倫多可能已經"食唔慣"呢邊嘅中菜lu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~配綠茶雪糕咋!! 但waffle 熱辣辣, 配凍雪糕, 好好味!!
      ~我都驚返到多倫多有依個情況出現!!

      Delete
  2. Replies
    1. 艾華斯:
      ~由其是冬天食石頭窩, 真係成餐飯都食到暖粒粒

      Delete
  3. 每個星期一真係好難捱, 如果星期二或三有日假期, 果個星期既心情真係會括然開朗架~人都開心D, 心情都靚D~哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~星期一, 無論係返工, 定返學,都係唔會開心!! 但一星期裡面, 有個額外假, 就好似覺得時間過得好快!!

      Delete
  4. 嘩,6PM 已回家,真好啊,咁夜晚仲有好多時間吃喝玩樂啊,羨慕 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~係呀!! 溫哥華地域唔大, 交通都幾便. 如果準時放, 真係6pm 就返到歸架啦!

      Delete
  5. Replies
    1. wing yi mo:
      ~依家, 有額外一日假, 都費事去得遠, 簡簡單單食已經好好玩!!

      Delete
  6. 而家咁凍,食d 暖笠笠野真係一流呀!
    咁開心,有假放,不過我放假仲忙過返工呀,hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~成餐飯, 每樣野食都係熱辣辣, 真係暖好多!!
      ~都係溫哥華依一個省先有依一日假期, 以前係多倫多住咗20+ 咁多年, 完全唔知十一月有公眾假期. 不過有得放好過無
      ~你有責任嘅媽媽, 一放假就比晒啲時間小朋友, 你放假就當然忙過返工啦!!

      Delete
  7. 6PM好準時呀)))~正到痺!!
    1度...好凍呀))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~溫哥華地域唔大, 準時5:30pm放工, 6pm 就已經返到歸啦!!
      ~居住得係北美, 都預咗個冬天長期, 都得幾度. 1 ℃, 算好好啦!! 遲啲仲凍!!

      Delete
  8. 星期二有假放真係好,感覺會快過些
    妳碟窩夫好正,我好想食丫!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~依家一星期有多一日額外假, 真係舒服無比!! 我可以休息下!!
      ~Waffle 熱辣辣, 再配凍雪糕, 實好味!!

      Delete
  9. Replies
    1. samwei:
      ~我以前係多倫多居住, 都從未試過係remembrance day 放假.
      ~係黎到溫哥華先有依一個福利!!

      Delete
  10. Vicky 你哋嗰邊已經咁凍啦 得1℃...... 石頭窩再加燉湯 喺啲凍冰冰時間食 真係太好啦 !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~居住得係北美, 都預咗個冬天會凍, 而家都已經已經1℃, 我已經覺好好啦!!
      ~餐石頭窩+燉湯, 真係啖啖都熱辣辣, 食到成身好暖, 真係遲啲再凍啲, 會再去食過

      Delete
  11. Replies
    1. mabel:
      ~啲食物有得heat 住, 食到最尾都熱辣辣. 真係好暖身, 冬天都要食多一點!!

      Delete
  12. 次次睇VICKY你哋食嘅中國嘢我都覺得好似香港。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~哈哈!~~ 我都係住落先知, 溫哥華真係好似香港!!

      Delete
  13. 嘩....燉湯都有, 正合這個冬天哩 !
    甜品格仔餅, 塗上果醬, 真係食唔停口.....妳們真恩愛 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~冬天,真係飲下湯, 真係舒服好多.
      ~格仔餅, 都係喺報紙見到介紹, 所以去試試!!

      Delete