發達咯

October 25,2014 (Saturday)

一星期裡面, 硬係有一日, Brian 爸會親手炮製一餐dinner.

餐dinner 得三個餸, 其中一蝶仲係白灼菜.

但Brian爸, 製作太認真,  一餐飯, 用了3.5 小時才完成.

即係如果Brian 爸, 6pm 先入廚房, 9:30pm 才開得飯.

每個星期, 輪到依一日, 我, Brian, and Brian 媽,----- 三個人, 等食飯, 等到想叫個外賣. 頂住先. (因在等待吃飯途中, 真係好餓嗎!!)

.
.
.

而這星期嘅依一日, 終於等到薯光來臨啦!!

因為天陰兼落雨, Brian 爸走咗去午睡,唔覺意瞓到7pm 先起身.

Brian 爸一句:「7pm 啦!! 」

Brian媽就好似發咗達咁: 「Yeah!!(她內心Yeah 緊!!)  咁就買啲外賣返黎啦!! 唔..好..煮.. 啦!」

我和Brian 就以九秒九速度,走去換衫. 立刻走出門口. 買外賣. 因驚遲一秒, Brian 爸會走去煮飯.

最發達係......食到pizza and 食到lasagna -----依啲惡毒食物.

因為我哋平時係屋企食, 好少有pizza 食. 因為Brian 爸視依啲食物, 係無益食物嗎! 但依個世界係咁啦!! 越唔比食, 就越想食!!

我同Brian 仲衰到, 一邊食pizza 一邊走咗去Brian 爸個酒櫃. 攞Brian 爸啲啤酒黎送pizza. 幾爽呀!! 

最, 最發達係, 食埋依餐. 都唔夠9:30pm. 仲有大把時間,睇電視, 玩電腦, 寫Blog. 順手發下白日夢!! 哈~


↓好耐無食lasagna and pizza 當晚餐. 雖然通通係超級市場貨, 但耐無食, 就覺好美味!! 打孖食. 
 



↓好多芝士嘅Lasagna配麥牙啤酒, 食得更開心. 食完依餐, Brian 爸自己食咗碗, 全谷麥cereal.  話要清腸胃喎!! 好彩無迫我食埋啫. 因我覺碗谷麥cereal 似雀"叔", 我離遠望都覺碗cereal 好鞋
 





之後,打後幾日.

Brian 爸都無意慾, 大顯廚藝. (暫時黎講,都幾發達. 哈哈).

無人煮, 就一連幾餐, 都出街食飯.


↓去咗間家庭式經營小炒餐館食, 依啲小炒餐館叫兩個小菜以上, 就送例湯和糖水. 個例湯係紅蘿蔔菜乾湯, 其中一個小菜叫咗乜乜炒牛肉   

 


↓其他小菜 ,還有,一蝶蒜蓉菜心, 帶子豆腐
 


↓砵仔芋頭抆鴨, 最後送糖水---椰汁黑糯米
 



原本第二日出街, Brian 爸都提議去返間家庭式小菜館食, 一連兩餐都去食, 全人類都 "her"佢.

我哋(Brian 媽, Brian & 我) 拖咗Brian 爸去越南餐廳食.


↓我哋都係求其去間越南鋪食, 之前都未食過, 但好好彩, 依間越南鋪啲食物唔錯,份量又多, 會encore!! 頭盤食咗越南包, (美味), 之後, 食咗碗好多料嘅檬粉

 



↓炭燒豬扒飯, 越式牛肉湯粉 (全是美味!!)
 



而家係度諗, 如果我第時個仔/女, 啲gene 似Brian 個阿爸, 我就大。件。事!!

因為我鐘意食零食, 食pizza, 飲紅酒, 飲bubble tea, 如果第時我個仔/女, 勸返我轉頭, 唔同意我食零食. 仲提議我日日食全谷麥cereal. 我會好灰㗎!!

如果再加埋做事太認真啲gene, 我會更灰! (Brian爸用3.5 hrs 煮飯, 我個仔/女會唔會3.5 hrs 沖涼㗎?)

原來, 食完外賣之後, 時間多咗, 真係好容易發夢. 我婚都未結, 就諗自己第時個仔/女.

好啦!! 發完夢兼發完達!!

要back to normal啦!












27 comments:

  1. 咁點解Brian 爸爸明知要煮咁耐,唔早D去煮飯呀?等到9點幾先食要當食燒嘢囉
    妳就好啦,食咁多零食都唔肥,我平時好時亦唔敢食零食㗎
    妳係咪打算生啦?想生幾多個呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Brian 爸係入廚初哥, 但唔知點解, 無端端又對廚藝產生興趣. 所以, 依家一星期有一日,他會顯技.
      ~其實,Brian爸每一次煮, 都話會好快完成. 點知係廚房舞舞下, 就舞咗咁耐囉!! 好彩Brian 爸通常係星期六煮飯, 舞幾夜都ok嘅!! 因我知, Brian 爸自己都想煮快啲.
      ~我肥咗呀! 依家個個人見到我, 都話我肥咗呀!!
      ~我突然間好想生呀!! 但Brian 仲未肯娶我, 所以, 要等下先可以生.

      Delete
  2. 哈哈~你地好搞笑呀XD 不過Brian爸又煮得耐D嘅,3.5小時夠我買餸煮飯兼洗碗LU~~
    越南餐廳個檬粉真係好足料!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~可能Brian爸係廚房初哥啦!! 所以, 好多廚房嘅野, 都唔太清楚, 所以, 煮一餐飯, 就好似舞咗好耐先煮完. 好多時, Brian爸煮完先知, 自己用咗咁長時間係廚房.
      ~餐越南dinner, 我都係通路經過見到, 就走入去食, 原來幾好食, 份量又大. 出街食嘢, 最開心,就係無啦啦揾到一間好美味嘅餐廳. 食完又驚喜又滿足

      Delete
  3. Vicky, What is the name of 越南餐廳?

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~我其實, 唔知間越南餐廳叫咩名, 我哋沿途經開就入去. 係你問我, 我先上網摷返間鋪名比你!!
      ~叫"Pho Xe Lua 24 Noodle house" (金邊火車頭)
      ~係3346 Cambie Street (604)876-6618. 成間鋪頭, 只收現金, 如果你去食, 記住帶現金

      Delete
    2. Vicky,多謝你D資料,我仍未有機會幫襯這店

      Delete
  4. Brian爸嘅煮飯方式其實應該喺"放學ICU"時段開波就差唔多,哈哈!

    我哋屋企同妳哋喺呢方面都有少少似,唔係指煮飯,而係如果Mr. Dolphin爸爸有D"另類"提議,我哋四個都會夾手夾腳"反"提議第二樣,不過,當然有時候都會就返佢,唔可以次次都唔就佢嘛!

    唔驚、唔驚,就算有小朋友,妳同Brian只要以身作則,小朋友一定似足妳哋架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~Brian爸係次次煮完, 先知自己用咗咁長時間煮. 其實, 他次次都話會盡快. 不過,他係廚房初哥, 所以, 動作係緩慢啲.
      ~用"另類"真係好掂切. 我都覺Brian 爸有時諗啲野, 真係另類個人. 有時真係比佢啲idea 笑大我個口. 我諗你會好明白, 我講乜!!
      ~我初頭以為自己將來啲小朋友可以自己帶大, 而家全人類要我做事業型. 我生完有大把人肯幫我揍. 只要我肯生就得. 我個仔/女一定比Brian爸舞到, 只食全谷麥cereal.

      Delete
  5. 發完夢兼發完達!! <-- daydreaming is great! You should do more!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2
      ~而家,一有時間就會發下夢, 發完夢真係舒服晒.

      Delete
  6. 好好笑呀~~~
    世伯應該 3pm 開始煮嘛。
    啲仔女識勸你食得健康啲係超級好事!唔使怕,唔到十幾廿歲佢都寧願同你一齊食PIZZA同零食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~最幣Brian 爸次次煮啲餸都唔一樣. 所以, 佢次次都話, 「今日會快啲」. 不過, Brian爸次次煮完先望鐘, 到9:30pm先知自己係廚房,原來舞咗好耐. 但無辦法, Brian爸係廚房初哥, 其實, Brian爸有返咁上下年紀, 肯煮比我哋食, 我哋應該欣賞先係. 況且一星期一次, 通常Brian爸煮飯個日係星期六, 之後一日, 我哋又唔洗返工, 就有佢囉!! 因我知佢真係盡咗力!! 但他依個星期煮唔切飯, 我哋全人類好似中獎咁!!
      ~而家全人類都要我做事業型女士, 我而家未生, 都知道有一團人準備幫我揍B啦!! 我肯生就得. 我依家幻想緊, 我第時個仔/女, 會比Brian爸舞到, 只肯食全谷麥cereal. 所以, 我第時都係請人揍!! 一講生,我停唔到,越講越遠!!

      Delete
  7. Replies
    1. samwei:
      ~咁就好!! 食完仲有大把時間做其他野!!

      Delete
  8. 你哋應該同佢講,你咁注重健康,應該好明白太夜食晚飯係非常唔健康嘅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~佢當然知越夜食會唔健康啦!! 所以, Brian 爸煮之前都話:"今次會好快", 但倒頭來又係咁上下時間. 他盡咗力. 而且一星期一次, 都ok. 希望他practice多啲會有進展.

      Delete
  9. 佢自己知唔知煮餐飯煮得太耐,人哋等到頸都長架?
    小炒餐館同越南餐都正,温哥華太正喇,我啲朋友叫我退休搬過去喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~佢次次都係煮完先知, 煮飯煮咁耐. 不過, 他是入廚初哥黎㗎!! 真係連去超級市場買餸學起嗰一隻, 說實話, Brian爸由細到而家都有工人服待, 邊知煮飯, 係點!! 而家退咗休, 他先入廚房, 其實, Brian爸已經知道自己事, 他係星期六先煮, 因我哋第二日唔洗返工嗎!! 其實, 他煮得啲味道ok, 但就需要好多時間囉!! 所以, 這星期Brian爸無煮, 我啲全人類, 有啲似中獎. 哈哈~
      ~你個仔都好大個, 咁你應該係不久將來會移民黎溫哥華退休囉!! 我等你黎呀!!

      Delete
  10. 煮餐晚飯要 3.5 個鐘.....真係退休人仕的好節目.....夠晒消磨時間....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~你退休時,都可以試下咁, 咁一日時間好快過!!

      Delete
  11. 哈哈哈... 好攪笑ah...咁你哋要鼓勵 Brian爸爸要多啲午睡先得啦 他可以休息吓之餘 你哋又唔使咁晚食飯 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~我都懷疑今次Brian媽明名知道Brian爸瞓過龍, 都唔出聲. 其實Brian 媽比我更想食pizza!! 哈哈~

      Delete
  12. 世伯果然係慢工出細火...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~哈哈!! 他其實都係差一點點練習, 如果日日煮, 應該會快手啲!!

      Delete
  13. Vicky :
    九秒九速度換衫去買 pizza , 我諗當時情形一定定好好笑 .
    花成幾個小時才煮好飯 , Brian 爸一定係超鍾意鑽研餸菜了 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~係未熟識廚藝, 所以, 手腳係會未上軌道. 其實, Brian爸煮啲食物味道都ok!!

      Delete