台式飲品

October 25,2014 (Saturday)

其實, 我未真正去過台灣.

但間唔中都想飲返杯-------台式飲品

可能, 我就是喜歡, 台式飲品, 夠多元化.

好彩, 係我依樹, 找台式飲品店, 都很方便. 而且, 很多都是比較正宗 (都是聽網上評語講咋.....哈哈~~)

不過, Brian 話, 當年他剛移民黎溫哥華. 真是台灣移民仲多過香港移民!! 那時啲台灣食店及台式飲品. 還要比現在更地道.  而家,  啲台灣移民好似唔見晒咁.

唔理........痴咗條根, 就馬上去!!

仲要一連去足幾躺.


↓依間台灣食鋪, 有埋crepe 食, 燒雞crepe 整得不錯, 再配杯芝麻冰沙. 好美味嘅下午茶
 


↓飲一次當然唔夠喉, 有時間再去飲, 飲咗鮮木瓜芒果沙冰和朱古力oreo 沙冰 (全部沖都好啱味, 啲沙冰好幼細, very good!!) 另外一次, 就食咗台式操肉飯+波羅冰沙!!
 



↓溫哥華好多台式食店, 裡頭有特式飲品和台式食物供應.  最緊要係台式啲鋪頭, 就算鋪頭面積係大or 少, 環境裝修都係舒服. 真係叫一杯特飲, 可以好舒服咁嘆. 芋頭oreo 沙冰,係Brian 至愛, 我就飲綠茶雪糕冰+涼粉(啲綠茶味....好香!!)
 


↓一杯普通size, 份量不細, 飲完都飽飽哋. 但都忍唔住叫客肉鬆多士. (好味嗎!!)
 


可能, 台式飲品夠多選擇. 這邊的外國人非常接受. 

每次去台式飲品店,  一定有很多外籍人士購買. 

連非華裔同事, 也會主動提議去台式店黎個happy hour!! 哈哈
.
.
.

原來, 依幾個星期, 我個胃, 好似變咗台灣胃. 真係飲咗好多杯台式特飲多過飲星星咖啡. 





28 comments:

  1. vicky
    我也愛台灣飲品呢 最愛食的珍珠呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~我都係呀!! 台灣飲品太吸引我, 去台式店, 次次都成大本drink menu, 大把想試!!

      Delete
  2. 我都係一次台灣都未去過呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~有機會,我都想去台灣, 我依邊(溫哥華)去台灣好方便.

      Delete
  3. M2,我都未去過台灣,下次可以一齊組團去。

    我都鍾意台式飲品,不過好少飲冰沙,因為怕凍。其實溫哥華嘅台灣人好似香港人咁,好多都回流返咗台灣lu。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~嘩!! 如果blog 友組團!! 肯定去到邊都傾餐飽!! 哈哈~
      ~依度啲沙冰做得好幼細, 而家入秋,我照飲......好好味!!
      ~以前,讀書時, 我都識到啲台灣人,畢咗業, 返番台灣啦!! 同埋而家啲台灣人,好似唔興移民!!

      Delete
  4. 呢度以前都好多台灣人,而家都係少咗好多,搵間台式餐廳都唔易呀,你嗰度真係乜都有。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~啲台灣人好似突然間走晒. 以前讀書嗰陣都識到啲台灣人, 但他們畢完業都返台灣. 總之, 而家我依邊啲台灣移民都少咗好多, 但好彩, 啲台式食店仲有啲係溫哥華!!

      Delete
  5. Vicky :
    台式飲品我鍾意有芋頭和珍珠 , 諗起都好想來一杯啊 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~我都覺台式飲品, 最出色都係芋頭+珍珠!!

      Delete
  6. 我去過台北一次,已非常愛上。因台灣有太多夜市,每個夜市賣的小食都有些分別,加上價錢平又好食,好想再去。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~你就好啦!! 去過台灣, 我都好想去, 啲夜市, 啲飲品, 真係好想食得更地道

      Delete
  7. 台式奶茶真係好多種味..... 但就唔多岩我...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~台式飲品好岩我, 我飲到好似上咗癮咁, 要簡唔中要飲下, 止下癮!!哈哈

      Delete
  8. 全部食物都好正, 你在溫哥華真幸福。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~住落溫哥華住先知, 溫哥華都幾多野食!! 係食方面, 溫哥華都幾好玩!!

      Delete
  9. 呢度都好多台灣嘢, 但都比較油膩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我依邊啲台灣嘢,唔算油膩. 黎咗溫哥華更鐘意食or 飲台式嘢. 要簡唔中去下,先安樂!
      ~下次去多倫多試下食台灣food!!

      Delete
  10. 我望住你一張又一張相, 好吸引, 好想飲, 沙冰呀! 涼粉呀! 好想好想飲

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~你係咪而家唔飲得依啲嘢住?? 好快, 忍多陣啦!! 你食咩, 飲咩都得!!

      Delete
  11. i was in London and bubble tea was very popular among young people. My friend's kids queue up for half an hour

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~嘩!! 歐洲個邊做珍珠奶茶都幾好做!! 吸引到啲kids 排隊買,咁就已經係成功咗大半!!
      ~我平時去買bubble tea. 真係大人,細路, 咩國籍嘅人都買!! 我以前都like台式飲品, 而家黎到溫哥華, 更加鐘意飲!! 哈

      Delete
  12. 哇,好味啊,我都愛台式飲品啊,見到都想飲呢 ^^
    肉燥飯都係我大愛,每次都可以食好多好多啦,因為好開胃呢 ^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都係肉燥飯, 我都可以食唔停!!! 加埋杯台式飲品, 真係好perfect!!

      Delete
  13. 台灣嘅食品同飲品真係好多元化 仲要好多都好鬼好味 真係多多都唔嫌悶~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~我都係咁話, 食多多都唔嫌悶. 我都有啲食上癮, 簡唔單中, 要走去買杯台式飲品, 止下癮!! 哈哈~

      Delete
  14. Replies
    1. mabel:
      ~所以, 台式飲品, 我飲極都喜歡, 夠多元化

      Delete