生日

October 15,2014 (Wednesday)

幾快又十月.

我是十月之星.

可能, 我自成長以來, 對慶祝生日, 都無咩觀念. 我試過好平靜下過生日. 平靜到好似平常一日咁過.

但每年一到這個月, Brian 都緊張過我.

因為他緊張訂唔切蛋糕, 緊張訂唔切檯食飯, 成日催我, 叫我諗定, 有咩地方想食, 要食餐生日飯,慶祝.

↓今年生日揀咗南瓜芝士蛋糕, 這餅鋪係溫哥華破有名氣.  雖然一早落訂, 卡也擦埋. 但到pick up前一個鐘, 餅鋪來電,「 蛋糕材料還未到. 蛋糕不能準時給你.」 ...Brian 對慶祝好緊張, 聽到電話咁講, Brian 真係好唔客氣與餅鋪理論. 最後,  餅鋪答應, 臨收工前趕起. 但他們收工時間是5pm. 我們放6pm. 所以, 這蛋糕要勞煩Brian's daddy 去pick up......最後, 都有生日蛋糕可以吹, 12am 就切蛋糕和許願. 都係Happy





寄然, Brian 時常要我想地方吃, 來慶祝我生日.

而我自己最愛是吃街外早餐.

生日便早點起身, 出街食個靚早餐


↓生日當天, 食咗個西式早餐, 仲有杯好好飲嘅雲呢拿milkshake.  




↓蝶香腸, 煙肉, 雞蛋, 薯角和pancake係我㗎!! 最鐘意依啲食完有罪惡感嘅早餐. 哈哈~~而另一蝶係Brian嘅早餐. 好似係類似麥當當個豬柳蛋包咁, 
 



這年生日, 是在閒日.

但都出咗街食飯慶祝.

還要過橋 (等同香港過海咁), 去對面海食飯.

平時, 就算出街食, 唔會去太遠. 但生日, 就有啲特權.....哈哈~

生日飯-----去咗食日本人開嘅餐廳食. 



↓生日飯, 首先食咗生蠔, 最鐘意就係有酒飲.啤酒旁邊係好美味嘅牛油果沙律
 


↓生日就黎張合照, 還食咗炸蠔wrap




↓依間餐廳, 係sell 小食, 真係全menu 都係小食, 咁咩小食都食啲, 好似食咗好多嘢咁.....食咗燒香腸薯容,煎餃子
 


↓炸雞翼, trffule oil薯條(依碗薯條好香, 好好味!!)
 


↓食咗壽司
 



↓還有,龍蝦芝士, 秘製嘅日式咖哩飯 (由於講到係秘製, 啲咖哩汁係遍黑色, 但又幾好味)
 


↓仲食咗炸雞件




















↓甜品, 食咗法式焦糖燉蛋和日式Parfait (有小丸子,紅豆沙, 芝麻雪糕, 椰果)
 





一年, 我覺好快

過去一年, 在玩嘅, 食嘅, 工作嘅, 生活嘅. 都經歷好多

我唔知黎緊一年, 我又會遇到咩!

但有一個緊張大師係我身邊, 我覺我遇到啲咩, 都唔會孤單. 






35 comments:

  1. 生日快樂呀Vicky!祝你心想事成~~
    Brian真係好錫你,用食嚟慶祝都好啱你呢XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~其實我生日都個咗半個月, 我update 遲咗. 但好多謝你嘅祝福.
      ~生日, 都無咩點想點, 出下街食下嘢, 已經好好玩!!

      Delete
  2. 祝你生日快樂呀!!!!都幾好喎, Brain咁緊張慶祝, 證明佢好重視你呀! very good~~~
    架日本小食d野食真係好吸引, 好似樣樣都好好味

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia
      ~他特別緊張慶祝㗎!! 聖誕節, 新年....幾忙都要慶祝下. 不過, 慶祝下, 真係成件事都唔同晒. 會開心好多.
      ~間日本小食店, 我好鐘意! 我哋嗰日放工遲, 去到有happy hour menu, 食得仲抵!! 哈哈~~~

      Delete
  3. happy birthday!
    I don't know if the cake shop is professional or not professional.
    They are professional in the sense that they may be waiting for the best ingredients to arrive. They are unprofessional in the sense that they were almost late. But all ended well!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~Thank you, Tin Tin
      ~首先, 我想講.....我鐘意你係Nice 呀! (FB 見到你影啲相, 好舒服) 我成日想去Nice 旅行....你而家係Nice 住??
      ~我唔太清楚咩原因個蛋糕會delay咗. 但個蛋糕趕到就算啦!! 而且味道不錯!!

      Delete
  4. Happy belated birthday Vicky! x

    ReplyDelete
  5. Vicky....先祝妳..生日快樂, 心想事成 !
    今年妳生日最大願望是什麼......是不是想快D生番做....BB ?

    ReplyDelete
  6. 生日快樂!最緊要身體健康,工作愉快,天天開心......

    ReplyDelete
  7. Happy Birthday ! Wish all your dreams come true in the coming year !

    ReplyDelete
  8. 生日快樂DEAR VICKY!嚟緊一年祝你開開心心,完全無壓力!

    ReplyDelete
  9. Vicky, 無論在什麽日子,都希望你開開心心,身体健康。

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Eunice:
      ~Thank you. 你香港之行點呀??

      Delete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 生日可以食到喜歡的食物, 當然與愛人一齊分享就最PERFECT了!
      Vicky,
      祝年年有今日, 歲歲有今朝, 樣樣心想事成啦!

      Delete
    2. 愛Shi 家庭:
      ~Thank you so much!!

      Delete
  12. Vicky 生日快樂 每天都開開心心:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~多謝多謝, 大家咁話, 開開心心!

      Delete
  13. Vicky生日快樂,生活無壓力,早日請我飲你嗰餐。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~多謝, 我都希望日日無壓力.
      ~你唔介意, 我擺酒實預埋你!!

      Delete
  14. 生日快樂^_^
    妳地拍咗咁耐拖,Brian 仲咁細心,真係又冧又sweet ,羨慕C人啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Thanks!!
      ~我諗,我人生當中, 識咗Brian 係我最得着嘅事!!!
      ~anyways, 大家珍惜大家啦!!

      Delete
  15. Happy birthday, Vicky!

    Hope all your wishes come true!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~Thank you so much!!

      Delete
  16. Happy belated birthday, Vicky!!

    能夠和自己的至愛一起渡過生日,本來已經好幸福,更難得是Brian從來都對Vicky咁上心,真係令人感動呀!

    知道Vicky在過去一年經歷了很多,希望在未來一年,生活及工作上也快快上軌道,然後就開開心心去辦人生大事!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~Thank you
      ~Brain 好多事都好緊張, 什麼都上心!! 謂獨對執行李唔緊張, 我最驚執留野, 去到異鄉, 唔知頭唔知路, 去旅行都唔舒服!!
      ~我都估唔到黎咗溫哥華會經歷咗咁多, 我也希望自己努力去面對每一天.

      Delete