啤酒,燒烤

September 27,2014 (Saturday)

星期六有個外籍朋友, 由香港飛來溫哥華短暫停留!!

所以, 就走咗去「牛角」食飯.

去幫襯「牛角」, 唔係因為佢哋啲日式bbq food

而係因為「牛角」啲啤酒, 先決定去「牛角」

因為, 「牛角」啲啤酒, 真係好。 抵。 飲.

講啤酒, 就真係開正----外籍朋友個範.  他真係飲啤酒多過飲水!! 直情可以話, 啤酒當水飲.

而他係一年前, 已經預約咗我同Brian 食依餐飯.

講足一年, 真係長氣

好啦!! 我就"括"出去, 同依個外籍朋友, 黎一個啤酒之晚啦!!!



↓黎咗「牛角」,人頭湧湧. 個個都努力燒bbq food (但我哋個檯, 就好努力飲beer) 但依家「牛角」啲抽風系統, 差咗好多, 食完依餐,連胸圍底褲, 都有好大浸---燒烤味!!



↓一邊飲,一邊燒.
 


↓而家, 依間「牛角」menu 轉咗, 只可以order set dinner.啲頭盤熟食又少咗!! 而家set dinner 係包小食, 餐湯. 但我鐘意散叫, 自由啲. 不過, 食物味道都keep 到
 


↓除咗燒bbq food, 仲有食炸雞和拉麵
 


↓仲食咗芝士餃子, 甜品----芝麻雪糕, 夾餅棉花糖, 和豆沙魚餅(全放係碗內)
 


↓到戲肉-------啤酒.  依餐飯, 六個人食, 有兩個係渣車, 所以, 有兩個無飲啤酒. 換句話, 只有四個人飲, 但飲咗六扎啤酒. 其實, 真係幾crazy. 仲飲到位外籍朋友癲咗!




















↓外籍朋友食完飯, 飲完啤酒, 行去停車場攞車嗰段小路, 無啦啦要人抱, 又話幫我攞手袋. 直情癲咗!!




---------------------------------------------------------------
September 28,2014 (Sunday)

經星期六嘅瘋癲 & 嘻哈之夜.

話咁快, 就黎到星期日.

我一朝早起身, 就即刻開洗衣機啦!! 因為琴晚食飯時啲衫褲, 真係好大陣味.

之後, 我就去咗行商場啦!!

至於, 個外籍朋友, 好像一夜之後,失去聯絡. 近排, 無再時常係電子煤體, 留言Beers 嘅訊息啦. 哈哈~~


↓星期日, 去商場行街, 見到商場有啲巨型擺設, 立刻走去影張相, 最巧合係, 我當天着件衫, 同啲擺設係一樣色. 哈哈~
 


↓行商場時, 發現自己慣常幫襯間時裝店. CLOSE 咗!!!好悲慘, 依間時裝店, 係直情設離加拿大. (又一品牌脫離加拿大) 我即刻打去揾依間鋪頭個sales, 她都係返工嗰日, 見鋪頭門口張告示先知自己失業(慘). 咁我以後啲去街衫, 返工衫, 又要從新找新鋪頭買啦!!  ..........之後, 去食下嘢, 冷靜下又好, 享受都好啦!! 食咗皮蛋酥, 咖哩角和飲咗杯芝麻奶配涼粉
 


↓星期日, 望彌撒日. 通常去完教堂, 都順便食埋dinner 先返歸. 我食薑汁魚湯米線, Brian 食泰式炒飯
 





22 comments:

  1. 約咗一年咁耐啦,妳朋友唔係香港食牛角嚟到加拿大食嘅?
    不過我係香港都冇食過呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli,
      -個外籍朋友都係聽佢自己啲朋友講, 溫哥華牛角啲啤酒抵飲, 所以約我和Brian 去, 而且飮啤酒之餘仲可以焼下嘢食. 有得飲有得食嗎. 同埋我依個㚈籍朋友唔係成日飛到返溫哥華, 所以就咩都預約咗先. 唔覺唔覺就約咗一年
      -香港太多食店選擇, 你係hk 未食過牛角, 真係唔出其

      Delete
  2. 哎呀....我見 d 外國人,好似一飲大左就會好 high 咁,又攬又抱啊.....*_*"""
    嘻....牛角好味呀,我都好鐘意啊,keekee ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samsamdandan,
      -哈哈, 你睇得電視多, 唔係個個外籍人醉咗都咁瘋癲. 我個外籍朋友係依日有啲開心. 而且大家又真係約到大家. 所以真情留流露咗d.
      -我初時都喜歡食牛角, 但今次食完, 可能未必再想去住, 因為抽風系統真係差咗, 食得好局促.

      Delete
  3. 胸圍底褲都有味???咁個抽風系統真係超差, 其實我都鐘意食, 但真係超怕食完成朕味, 所以我都抗拒去食呢d bbq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia,
      -食燒烤都預咗有啲燒烤味, 但今次一邊食一邊感覺局促, 返到屋企真係沖涼都涼唔切.

      Delete
  4. 你是否去了West Broadway 分店呀?我個人比較喜歡Downtown 總店。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa source,
      -雖然west broadway 開咗一段時間, 但我未去過west broadway間牛角, 我通常都去downtown 嗰間, 可能去開啦, 去黎去去都係downtown 嗰間

      Delete
  5. I bet your friend probably was hungover for days...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~應該係. 哈哈
      ~他隔咗個月先揾返我哋. 又話飲過. He is crazy!! 哈哈

      Delete
  6. 溫哥華真的甚麼都有得食。 連牛角都有。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~溫哥華又比較多日本人, 好多日本食鋪, 都黎溫哥華開分店.

      Delete
  7. 完全明白你話嗰種燒烤味嘅強勁 我次次食完返到屋企 我隻狗都由頭聞到我落腳 推都推唔開 哈哈哈...
    呢餐飯約咗成年 咁就真係要食/飲得盡興啲先得啦~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie :
      ~哈哈~~ 你屋企隻狗會唔會以為你外賣啲肉返黎比佢. 咁樣聞你.
      ~我去食燒烤都預咗有味, 但今次一邊食一邊感覺到局促, 真係一返到屋企, 沖涼都沖唔切!!!
      ~我個外籍朋友係香港居住, 他真係唔多時候會返黎溫哥華, 如果真係要係溫哥華食飯, 真係要好多時間先約到大家. 所以, 今次一齊食到飯, 好難得. 因此, 點都會同外籍朋友瘋癲下

      Delete
  8. 妳哋真係好飲得,我連呢個份量嘅水都飲唔到呀!

    幫襯開嘅舖頭突然結業,我估妳發現嗰刻,心情都好似sales姐姐咁down,同埋妳人緣真係好好喎,連sales姐姐電話都有,不過講真,佢真係好慘呀,希望佢快D搵到工啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我唔算飲得, 但我好喜歡玩, 一講玩, 我可以好投入.
      ~間鋪頭執咗, 我好shot, 因為我未住溫哥華時, 已經幫襯開依間鋪頭, 其實多倫多都有依間鋪頭, 但都同時執埋啦!!
      ~個sales 識咗好耐啦!! 有新貨和on sale即刻call, 所以知道大家電話. 不過, 依個sales 做開大品牌嘅sales. 她去第二啲鋪頭做, 都應該會做返啲好職位, 但需要時間揾. 我都希望個sales 會找到她喜歡嘅工作. 我會繼續支持佢

      Delete
  9. 我都好怕果D抽風系統做得唔好嫁
    反屋企果陣個身成陣汗 >""""<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~點止成身汗, 我個日仲食到好攰, 因為啲抽風系統唔好,一邊食一邊感覺好局促. 真係返到歸, 要即時沖涼

      Delete
  10. Vicky .... 妳都做個 大紅人, 紅衫配紅手袋, 買紅鞋...再做紅鞋兒 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~哈哈! 當日都估唔到商場裡面有咁大型擺設, 而且我着件衫又襯晒.

      Delete
  11. 牛角份量好細呀。
    好多人鍾意飲酒係喜歡醉的感覺,我未試過呢。
    我公司都離開咗加拿大, 但好快又回歸了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我依邊牛角啲份量, 我覺ok. 唔算細. 但抽風系統差咗好多, 一邊食, 我一邊感覺到局促嘅感覺. 返到歸, 真係沖涼都沖唔切.
      ~我娘家, 無人鐘意飲酒, 我都係讀大學先開始接觸飲酒, 一開始飲, 就鐘意咗飲酒嘅感覺. 好喜歡同朋友出去飲. 以前飲得仲激
      ~你公司又返番黎加拿大啦!! 其實, 你間公司, 我有點親切感, 因為我屋企人嘅工作, 係同你公司有關系,所以, 我細個着唔少你公司品牌嘅衫褲sample. 哈.

      Delete