感恩節假期

October 12,2014 (Sunday)


十月的長周末假期. 便是感恩節.

現在的長周末, 我最想的是......休息, 休息和休息. 以及瞓耐一點. 

我真係懶到連最應節嘅火雞, 我都費事整. 

但Brian 是一個比較應節嘅人.

他自行買晒所有材料. 他自己動手整.

我只是見到Brian 托住十多磅嘅火雞, 有點吃力. 我才run 去廚房幫他一起托火雞入焗爐.

今年, 我只需用一點棉力, 就享受到感恩節嘅火雞餐.


↓感恩節, 係加拿大嘅大節日, 個個都趕返自己屋企同家人聚. 今年感恩節, 一如以往, 整咗隻火雞(火雞肚內有蠟味糯米飯). 而今年感恩節餐嘅頭盤, 就創新啲有大蒜香草大蝦
 


↓感恩節另一樣頭盤係牛油果番茄沙律, 全部食物放埋一齊.....開餐啦!!
 


↓年年感恩節餐嘅table setting. 到食完個table setting 都好完整. 一點混亂都無. 還有, 感恩節餐,當然飲返啲酒, 一開就飲咗兩支
 



---------------------------------------------

咁一連三日感恩節假期. 


當然, 有啲街出. 

其中一日去咗「賞酒大會」

其實, 
「賞酒大會」都係一大班人一齊食餐飯, 順便一齊品賞紅酒.

依個活動, 原本一個月就舉行一次. 

但剛過去嘅夏天, 比較多人去旅行, 所以, 這個活動, 隔咗兩個月先再舉行.

依個時期, 個個舉起酒杯, 除咗賞酒, 也希望香港會更好. 

「佔中」, 催淚彈......真係煽動好多人嘅心. 


↓「賞酒大會」每對couple供獻一支酒出黎, 順便介紹下. 又順道一齊食下飯, 傾下計.
 


↓每次都可以飲到好多不同地方嘅酒. Happy!!
 



↓而今次「賞酒大會」食中餐, 食咗隻鴨, 裡頭好多好甜嘅蘑菇, 又食咗甘蔗雞. (啖啖肉, 好味)
 




↓還食咗魚腩煲(食極都有嘅煲), 甜品係甜薯,芋頭雪耳糖水(潤)
 


---------------------------------------------


而係放假, Brian 屋企個廚房都會喺灘凍嘅狀態. 

所以, 通常一放假就出街食.

去咗一間家庭式西餐廳食飯. 


↓首先一齊, 食咗甜薯薯條, 之後, 每人一蝶主菜. 
 


↓由於, 依間家庭式西餐廳係食雞肉為主, 所以, 個個都食雞, 但配菜就不一樣
 


↓肉汁薯條係配菜黎, 但啲肉汁薯條, 多到遮住個主菜. 哈哈. 最後, 去食埋甜品 (拿破崙蛋糕+ 南瓜味咖啡)
 


全個感恩節假期, 每日都係得一個頂點, 作節目. 

依個頂點, 就係出街食飯囉. 

之前之後, 都係休息狀態. 差返好多電!! 

依家, 休息多咗, 成個人都精神啲, 整個人都定咗.---感恩.

開始唔洗痴住Brian 瞓, 都瞓到較.




28 comments:

  1. 最鍾意隻fusion style火雞,其實都幾啱我同Mr. Dolphin,因為我食火雞、佢食糯米飯,人人有份,永不落空,哈哈!

    休息到+休息夠,心情輕鬆D無咁沈重,真係值得感恩呀,不過可能Brian都好想妳癡實佢,我意思係就算妳心情好,佢都鍾意同妳嗲下佢。 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~雖然火雞係鬼佬嘢, 但配埋去蠟味糯米飯, 係異常夾. 每年感恩節都係咁整火雞. 而且, 我哋咁整火雞, 啲火雞肉吸晒啲蠟味糯米飯嘅味道和水份. 所以, 啲火雞肉比蠟味糯米飯更受歡迎

      Delete
  2. 個火雞十幾磅你地要分幾多餐至食得晒????你個假期好豐富呀, 係咁食, D野食仲要好吸引呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~火雞最細, 都唔細得去邊. 十幾磅火雞算係中型火雞size. 但火雞係要咁上下份量, 先應節!!
      ~每年隻火雞都會食剩, 比咗啲nanny, 再食多一兩日, 都食晒. 我哋仲用隻火雞骨黎煲粥. 真係食盡隻火雞.哈哈~

      Delete
  3. 火雞肚內有蠟味糯米飯<--好有創意,我中意~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我哋年年感恩節都會整火雞. 應下節嗎!
      ~感恩節嘅火雞釀蠟味糯米飯, 就成為Brian 招牌菜式. 哈哈~

      Delete
  4. 雖然火雞味道一般,不過一年一度都要應吓節嘅。
    次次賞酒大會都有佳餚,好羡慕啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~火雞肉, 我又接受到, 我哋年年都擦到隻火雞. 仲用火雞骨和殼黎煲粥㖭!!
      ~賞酒大會啲人, 個個都鐘意食, 鐘意飲, 真係好好玩. 不如你係美國都試下, 攪依啲event玩下.

      Delete
  5. 嘩,火雞啊~~
    香港冇感恩節,通常都係聖誕先吃火雞呢....不過我成日覺得火雞的肉好硬....><"""
    你地家的 setting 永遠都係咁靚啊,真係好正,成間餐廳咁 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~火雞, 整得好, 其實味道不錯. 不過, 好多亞洲人都好唔鐘意食火雞肉, 嫌火雞肉硬. 但火雞肉, 其實可以整到好juicy 㗎!!
      ~Brian 屋企主重table setting. 平時食中餐都有table setting. 用慣咗, 越來越鐘意.

      Delete
  6. 原來感恩節係10呀,我仲以為係11月tim
    點解係妳整火雞嘅?Brian屋企唔係有工人幫手整咩?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~加拿大感恩節係十月, 而美國感恩節就係十一月. (感恩節,其實係農夫收成+感恩嘅日子, 加拿大秋天快到啲, 所以, 十月就感恩節, 美國天氣比加拿大溫和啲, 所以, 感恩節係十一月)
      ~感恩節係公眾假期, Nanny當然放假, 但當日我哋有邀請Nanny黎食火雞餐, only黎食,咩工夫都唔洗做.

      Delete
  7. Replies
    1. Florence W:
      ~過節食嘢, 當然要足份量啲. 開心啲嗎

      Delete
  8. Vicky :
    一連幾天假期 , 吃吃吃好豐富啊 ! 火雞肚內有糯米飯很有創意 , 糯米飯吸哂火雞的肉汁 , 我諗一定好受歡迎了 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak
      ~通常放假都係周圍食下嘢多. 食到美味嘅嘢, 心情都開心啲.
      ~火雞釀糯米飯, 每年感恩節都會整, 估唔到依個組合會咁配合.

      Delete
  9. Thanksgiving dinner - Turkey and shrimp looked very yummy !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~過節, 就食得特別啲啲啦!!

      Delete
  10. 噢.....感恩節有三天假, 真開心....!
    一年整一次糯米火雞....一定好味

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~星期六, 日,一. 有成三日假期, 可以有個休息日!!
      ~都係應節, 每年都整一次.

      Delete
  11. 希望VICKY你開開心心!
    好笑呀, 平時你要黐住BRIAN瞓架?我驚鬼時都會,但DONDON唔比我黐。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~多謝你祝福, 我都但願如此, 開開心心!
      ~Brian 以前都唔比我黐住瞓, 係黎咗溫哥華, 佢就好自然比我黐住瞓. 不過, 黐住瞓, 我瞓得好好, 但Brian 就無咩精神. 哈哈~~

      Delete
  12. HK都唔興感恩節~~無你地咁開心食好野

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~其實感恩節有啲似中秋節, 你哋會食月餅, 返屋企食飯過節. 但我哋就食火雞, 又係返屋企食飯過節!! 差唔多啦!

      Delete
  13. 雞肚內有蠟味糯米飯 <-- Chinese stuffing?!

    Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~形容得好...chinese stuffing.
      ~蠟味糯米飯和火雞, 夾埋一齊好美味.

      Delete
  14. 聽到Vicky你話而家個人輕鬆啲 精神啲 咁就好了
    之前你寫blog的內容都是好多壓力, 都有點擔心. 希望你繼續輕鬆快樂 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~都可能去咗旅行一轉啦!! 心情鬆咗唔少!!
      ~我都希望你話齋.....輕鬆快樂. 你都係

      Delete