離開--火舞黃沙之地

September 15,2014 (Monday)

除了北極光.

依度 (Ford McMurray---加拿大其中一個市鎮), 真係周處都係油沙工業地.

除咗油沙, 還有油廠, 還有天然氣廠.

全部, 重工業.

去襯邊一處, 通樹都係金金黃黃嘅沙泥.

連街上啲車, 大部分車身, 都佔滿沙泥.

日日都感覺自己係沙泥中旅行般.

又可能,依度係以重工業為經濟主流.

重工業, 就需要大量體力嘅員工.  所以, 依度(Ford McMurray)啲人, 無論男女, 身型都比較大隻. 

總之, 當地啲人就比較粗擴型.  連談吐和舉止. 都有別於溫哥華啲人.   講真, 都幾嚇我一驚!!

不過, 黎依度嘅主要目的是----北極光. 

雖然, 睇得好弱嘅光. 但好過無.都算達到目標. 




↓一出到Ford McMurray啲公路, 就是這些油沙工場, 啲沙就係周處飛. 啲工業氣體也周處飛. 但這些地低藏有很多, 很有價值嘅石油, (車用的石油), 利潤相當高, 所以, 這個小市鎮, 係全加拿大最少稅要交嘅地方. 














↓雖然, 係小市鎮, 但我哋係住酒店, 都揀當地最多星星評分嘅酒店住, 因為我哋好多時間會係酒店瞓和食, 到深夜, 先至會出動, 坐車去Ford McMuarry 北部啲郊區看北極光
 




↓其實, 每日等北極光, 等到零晨4am, 返回酒店梳洗, 又同朋友傾計和飲酒, 都成天光先瞓, 我哋成12pm-1pm 先落酒店開始我每一天嘅第一餐, 其實, 都唔知係早餐定午餐, 酒店供應咩就食咩!! 哈哈.  雖然, 酒店係以自助餐營式, 但味道, 好麻麻哋, 但勝在夠熱
 


↓係酒店食, 就係依啲自助餐, 味道馬馬哋. 我真是搬咗去溫哥華之後, 味蕾比溫哥華寵壞了 





↓這間酒店嘅自助餐, 最有特式, 算係甜品. 但餐餐食自助餐, 日日選擇是一樣, 好似有啲悶.




↓去旅行, 就想周處走, 所以, 就去Ford McMurray 市中心揾食, 順便行商場, 諗住依度稅少, 見到咩想要就去買....點知, 咩都睇唔岩. (而且個商場啲鋪頭賣啲野, 好大路, 全是一般連鎖店嘅鋪頭.)



↓我哋係Ford McMurry, 去咗食一餐日本餐, 我哋係網上摷依間日本餐出黎, 講真, 又真係唔差!!
 


↓仲有鐵版牛肉, 都唔錯!!最後, 黎張全體相. 因為過埋依一日, Brian 有個朋友要離團, 返美國開工.

在Ford McMurray三天, 日日置身火舞黃沙般

去襯邊, 都無咩交通工具, 地方又太廣闊.  下下去啲地方都唔就腳.

風景---- 又唔太多吸引, 最多係油沙工業地!!

說實話, Ford McMurray 依個地方, 唔係我杯茶. 去一次就夠.

我承認自己, 好膚淺, 鐘意大城市, 熱鬧, 方便, 多風景睇嘅地方.

咁去旅行, 就係想好玩啲, 多娛樂啲嗎!!!


但去了轉Ford McMurray 比我知道, 原來加拿大真係好大, 個個省, 每個小市鎮, 都有獨有嘅生活. 真係估唔到加拿大都有一個火舞黃沙嘅地方. 




↓其實, 我這次個旅程未完結. 我哋會飛去加拿大---Edmonton(埃德蒙頓)再玩過. 而Ford McMurray 飛去Edmonton 只係1小時飛機
 


↓Bye bye 火舞黃沙, 我去Edmonton, 其中一個booming 緊嘅加拿大城市.
 







24 comments:

  1. 去呢啲地方,無啖好食,好彩咁多人去,傾吓飲吓輕鬆吓都好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~真係難得, 同一班人一齊去,大家有更加空間傾下計!!
      ~而且,依家大個咗, 朋友見完一次, 下次唔知幾時再見.
      ~去啲冷門地方, 都未賞係差!! 哈哈~

      Delete
  2. Replies
    1. 艾華斯:
      ~only 甜品ok. 其他都係馬馬哋, 但內陸地方, 係運輸方面需時嘅情況下. 依間酒店所提供嘅食物, 已經算好.

      Delete
  3. 咁多沙.....都不而出外
    好彩多朋友陪就無咁悶

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~其實, 都係油沙工場, 令到啲沙泥周處都係!!!
      ~但就係因為依度, 睇北極光機會大, 先走咗黎依度
      ~真係難得啲朋友黎, 一齊傾下計, 嘻嘻哈哈全個旅程!!

      Delete
  4. 同意啊,我都鐘意大城市多D,可以影多D靚相又買野,KEEKEE ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~但去歐洲, 我就唔介意去郊區, 因歐洲啲建築物保養得好好. 好有味道

      Delete
  5. Replies
    1. Angela:
      ~哈哈~~ 其實我喜歡玩, 去邊度我都盡量去投入玩, 雖然依度沙泥多, 但我去咗轉旅行, 成個人鬆晒.

      Delete
  6. 好正呀,繼續旅程
    好期待睇靚相

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~我鐘意周圍去嗎!!! 所以, 去旅行會好開心!!
      ~我會慢慢寫遊記!!

      Delete
  7. 很豐富的行程, 黃沙吹起都打不開眼了

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我咁啱秋天黎依度, 風速唔算大, 所以, 啲沙泥都唔會刮眼. 好好彩.

      Delete
  8. 多謝妳嘅"好介紹",我估⋯⋯我應該睇完呢篇blog就當自己去咗,lol!

    上次我比老公睇妳影嘅油車,佢睇到"嘩嘩聲",好excited咁呀! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~原來海豚先生, 都有棒唔場㗎!! Thank you so much!!

      Delete
  9. 住咗三日tim ar?冇嘢玩,食又麻麻,會唔會悶C ar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~就因為北極光, 所以黎咗依度, 好彩有班朋友分別係美國和香港飛黎, 大家一齊傾計, 好難得兼開心

      Delete
  10. 石油, 真係又愛又恨!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bの家:
      ~真係呀!! 無咗佢, 都好唔掂

      Delete
  11. Vicky : 旅遊完民風純樸地區 , 再去繁榮城市就更加開心喇 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~無錯呀!! 旅行最好咩都去下, 感受到更多, 所以, 去完依次旅程, 人都舒服好多

      Delete
  12. 當係一個體驗都好,又可以認識多一個地方XD~
    而且個商場啲鋪頭賣啲野, 好大路, 全是一般連鎖店嘅鋪頭<------真係好有同感!HK都是!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~去旅行, 真係咩都要體驗下, 咁先感受更多, 所以, 去完依一轉旅行, 整個人開心好多!!
      ~加拿大啲商場都係, 全是一般連鎖店, 特式鋪頭, 越來越少!!

      Delete