旅行過後....

September 20,2014 (Saturday)

去完旅行了.

好彩, 去完旅行, 還有個weekend 抖下. 先back to reality!!!

一返到溫哥華, 我同Brian 真係忍唔住. 

即刻.......走咗出街食嘢啦!!



↓首先篤啲超辣魚蛋及魚蓉燒賣. 再加件格仔餅. 還有杯凍檬茶! (感覺爽晒!!).....而家, 我都應, 自己衰咗好多. 開始識揀任擇食. 食雪糕, 都要食日本鋪頭嘅綠茶雪糕
 



這次旅行, 是我有史以來. 食得最多牛扒嘅一次. (咁當地出名嘅食物是----牛)

旅行期間, 日日都食.

因此, 食咗個牛扒肚出黎!!

返黎溫哥華, 要出街食飯, 都強烈要求食中餐. 連港式茶餐廳都反對. (因我唔想再見到牛扒餐住)

食中餐點都無咁漏.  而且中餐有啖湯飲. 好似對自己個胃舒服啲.


↓返到溫哥華,個個都散散哋, 邊個願煮飯, 當然出街食, 但強烈要求食中餐. 飲咗個湯, 食咗客生菜包
 


↓中式晚餐, 仲食咗沙薑雞, 梅子芋頭鴨
 


↓還有蜜汁黑魚 (美味!!!), 甜品薑汁撞奶 (完美句號)
 



-------------------------------------------------------------

September 21,2014 (Sunday)

我同Brian去完旅行, 有成個weekend 休息.

我哋點會剩係坐係屋企休息吖!!


我哋個心實掛住出街!!

禮拜日, 起身無耐, 就近近哋去咗住所附近食個lunch.


↓九月尾, 陽光仲好得, 坐咗係露天位食lunch. 食咗日式三文治!!

 



↓之後, 當然黎個綠茶雪糕和綠茶float (凍綠茶+綠茶雪糕---即刻清涼晒!!)
 




同咗一個比較喜歡出街食飯嘅家庭住

去完旅行兼禮拜日, 當然又是出街食

其實, 我哋通常出街食啲野, 都唔係啲名貴嘢!! 

大部分出街食嘅嘢, 都以家常菜為主  (係有事慶祝先食下好啲!)

但黎咗溫哥華, 會無疑中, 比溫哥華嘅食物, 寵壞了.

我的味蕾, 原來不自覺轉變咗.


這次旅行途中, 我食到馬馬哋嘅食物, 我竟然會停筷!!  

真是好差嘅attitude!! 

但我係唔太餓嘅情況下, 先會咁.  

去完旅行除咗心情輕鬆咗, 原來還可以睇清了自己.



↓星期日晚餐, 都是食中餐, 食咗咕魯肉, 上湯腐皮白菜仔

 


↓晚餐還食了鹵水鴨, 芋頭蠟腸香鴨煲
 


------------------------------------------------------------

去完旅行, 通常食大了個胃!!

Back to Reality當日, 朝早很肚餓

去了食麥當當早餐.

而午餐, 都會走出去食下!!!


↓早餐, 食咗個我認為係麥當當menu裡面, 最清嘅早餐, 「番茄生菜芝士蛋Bagel」做早餐
 


某天午餐去了咖啡店, 飲杯咖啡,食件餅. 又另一天, 午餐去了食漢堡包
 


食完正餐, 當然要有啲附餐. 朱古力醬Dip 餅乾stick.(很好味的零食, 自去法國見過之後, 無再見過, 而家加拿大終有得賣). 還有吉百利朱古力, 近排, 出咗好特別嘅口味, 爆局朱古力.又開正我口味!! 
 



旅行完, 零食櫃有啲空, 大量入下啲零食
 


↓去完旅行返黎無耐, Brian 無啦啦收到朱古力粉, 即刻係飯後沖黎飲. 都唔夠濃!! 但現在雨季的日子.有杯熱辣辣朱古力奶, 好溫暖!!
 



17 comments:

  1. 凍綠茶+雪糕肯定超好食呀, 睇見都想食!!!!!!勁想食軟雪糕
    我果次去完法國返黎, 都勁掛住中餐, 不停掛住中菜同米線(熱湯食物), 所以真係唔可以食某一種類食物太耐!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~我都係呀!! 我間唔中都會有條癮彈起, 好想食雪糕
      ~去完旅行, 真係好掛中餐, 點都係亞洲人,有個亞洲胃, 好難時時食扒,食沙律!! 我次次去完旅行都要食返啲港式食物先舒服!!

      Delete
  2. 雖然話散晒,但你地都出街,證明你地真係好中意去街同食嘢呀XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我哋懶煮嗎!! 次次去完旅行, 個廚房都灘凍幾日先會再用返!!

      Delete
  3. 其實可以拍住拖出街食下野就算唔係咩貴貴的野都已經好開心嫁了

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~你講得無錯!!
      ~而家人大咗, 越簡單越開心!!

      Delete
  4. 中西美食, 全都好豐富......
    旅行完, 又要努力工作啦 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~全部中餐黎架!! 去完旅行, 最喜歡食返啲港式食物!!!

      Delete
  5. 係牛扒靚酒肚。= )
    VICKY你都好瘦, 食多啲準備好生個健康B!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~而家, 啲肚腩位, 難消失!! 真係唔好次次去旅行, 都玩到個肚皮咁盡!! 哈哈~~
      ~依家個個人見到我, 都話我肥咗!!
      ~講生B, 我而家好想黎啦!! 由其是見到小lala, 我好開心!!

      Delete
  6. 你們好多野食呀!
    好味道的,中西餐都啱食!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~享受埋依個weekend 啦!! 因為之後都返現實啦!!

      Delete
  7. 每次嚟 Vicky的blog都見到有咁多美味食物 食得多, 好自然就對食物有要求, 好正常 唔係衰啦 :)
    你哋嘅麥當當有番茄生菜芝士蛋Bagel咁正㗎 我哋呢度嘅麥當當早餐, 嚟嚟去去都係嗰啲 好悶的

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~我覺自己好衰啦!! 以前唔會咁.
      ~競爭大, 麥當當都要起革命. 其實,依個Bagel 都係近年先係麥當當個餐牌出現!

      Delete
  8. 去完旅行,食完眾多餐西餐之後,Vicky嘅"亞洲胃"同"零食胃"簡直係"cher"行turbo,補返旅行無食嗰份咁喎! ;P

    我反而相反,就算去完十幾日遊輪返嚟都仲係好想食西餐架,可能係多倫多中餐唔夠好啦! ^^"

    ReplyDelete
  9. Frank and Lois plus 2:
    ~我完旅行, 個個都懶咗!!! 所以餐餐出街食, 個廚房灘凍晒

    ReplyDelete
  10. 海豚兒:
    ~今次旅行, 真係得牛扒係好味, 其他都馬馬哋, 今次我一邊旅行, 一邊想住溫哥華啲foods. 而溫哥華, 係依排涼咗, 食菜都唔想食沙律, 而家我的"亞洲胃"仲更加濃厚
    ~我去完cruise, 直情想斷食, 因為去完cruise 條褲實好緊!!
    ~多倫多有啲中餐都ok. 見你好似唔多飲茶?? 多倫多有啲酒樓都好有心做

    ReplyDelete