大發現

Oct 11,2014 (Saturday)

近排, 發現了, 幾撻新地方.

不過, 依啲新地方, 全都是「食」嘢嘅地方.

一有空檔, 就即刻去食.


↓首先, 我發現, 我依家住緊嗰區, 有間chinese 甜品店.  終於, 唔洗過橋去Richmond 區, 先有chinese 甜品食. 其實, 這間甜品店, 主打係homemade 雪糕, 但除咗雪糕, 其他甜品都好出色. 今次食咗仙草蜜撈(鐘意裡頭啲芋圓, 好煙銀). 仲食咗榴蓮雪糕(超級啱口味). 還外賣咗碗芝麻糊 (無影到, 但啲芝蔴糊, 好香) encore encore!!
 



之後, 發現咗傳說中, "好好味"嘅 burger 店.

佢啲漢堡肉, 係比較好啲啲嘅牛肉做.

依家, 我要食返牛肉.

當然, 食啲好啲啲嘅牛肉.

到自己接受咗, 就可以咩牛肉都食.



發現到依間漢堡包快餐店.(Triple O) 當然試下個....最有代表性嘅.....漢堡包,啲配料仲多到滿瀉



↓個漢堡包, 好美味, 個包啲肉, 好多肉汁.  最後, 還叫埋杯雪糕新地. (估唔到啲雲呢嗱雪糕, 食到好多雲呢嗱seeds. 好真材實料)



近日, 聽咗收音機. 

發現有間港式麵包店開業.

又近近哋.

所以, 又去逛下.


↓間新開業嘅港式麵包店, 都幾大間, 仲有位坐, 可以買完即刻食
 



↓買完即刻揾張檯食麵包. 啲港式麵包和糕點都ok 喎, 還有我鐘意嘅花生糯米滋
 


↓發現花生糯米滋之後, 就食上癮. 一經開就買黎食!!







某日, 同Brian 出外買點日常用品時.

比我發現, 即點即整嘅粢飯.  
仲有啲steam 點心. 

所以, 黎一個超中式嘅早點. 先再行街

一個粢飯, 一個糯米雞, 幾隻叉燒包, ......真係估唔到係加拿大可以咁樣食早餐. 


↓發現到商場裡, 有即點即整嘅熱辣辣粢飯和蒸點心食. 就食完先行街
 



黎咗溫哥華剛剛一年啦. 

都開始建立到自己心水嘅飲食list.

而且這兒, 經常比我找到新驚喜.

不過, 我相信有更加飲食地方, 仲等待緊我去發掘.

但起碼, 我而家突然間痴條根, 好想好想食某啲食物, 我都知訂. 識得去邊樹買黎滿足下自己味蕾.


-----------------------------------------------------------

除了吃.

我覺係溫哥華住, 係購物方面, 真是方便好多

買亞洲物品, 無局限要去邊度買!!

真係連西人超級市場都兼顧到亞洲貨品

近日, 開始涼咗啲. 買咗啲雪梨, 紅棗. 


燉冰糖雪梨紅棗水, 黎潤一潤.


↓用咗蒸爐燉
雪梨紅棗水. 













29 comments:

  1. 芋圓都有得食,恨死隔離啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我見你做過芋圓. 你一做, 就一大盤, 見到我流喉水呢!!
      ~你喜歡芋圓, 過黎食吖.
      ~我同你簽咗太多agreement, 又叫你過黎飲酒, 又叫你過黎食芋圓, 又叫你飲我個餐, 真係唔知你真係黎到, 我帶你去邊樹先. 哈哈~~

      Delete
  2. Vicky, 你好勁呀, 咁快試了新甜品店. 這店很多人在談論, 特別他的榴槤雪糕,我還未找到時間去試, 你覺得他的甜品如何呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source,
      ~原來依間甜品店開咗無耐咋?? 我以為自己走留眼, 平時經過見唔到添!! 我都係早輪經開依間甜品店附近, 所以,就順道入去食.
      ~我好喜歡這間甜品店嘅榴槤雪糕, 好滑好香. 但我覺他們賣雪糕營式,有啲抄Ernest ice-cream. 哈哈~~
      ~而他們其他甜品, 我只係試咗芝麻糊 and 仙草蜜撈(依個名我自己作出黎). 而兩者都係好有心機嘅甜品.. 好真材實料.
      ~而我見menu好似仲有楊枝金露, 榴槤西米露, 芋頭露,..... 但他們甜品選擇唔多, 但感覺到依間甜品店, 好細心!
      ~有機會同你daddy一齊去試試, 我相信你哋會喜歡.

      Delete
    2. Yes, they use the same bottle as Earnest ice-cream, but they sell $12 per bottle. Earnest only sells $11 and have $1 for return bottle. Some blogger says 楊枝金露 is good too. I will try later! : )

      Delete
  3. D港式包好似幾OK喎~~有咁多新食店,連粢飯都搵到,正呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~我係外國居住, 見到有港式麵包店, 都會開心啲, 以前係香港, 唔會對一間新開嘅麵包店而驚喜. 哈哈!!
      ~粢飯.....我好喜歡吃. 你應該要整, 都應該識做. 仲會好美味

      Delete
  4. White Spot Triple O is always my favorite, especially the mushroom burger. Try their breakfast burger next time. If you go to the Triple O store which is attached the Chevron gas station, every Tue their burger sells only $3.33, but me be attached the gas station. One is No.5 Road & Bridgeport Richmond and may be one is close to Fraser Street & Marine Drive, Vancouver. Enjoy eating! : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~有呀,有呀!! 我知Triple O係逢星期二都有$3.33 嘅burger 優惠. 我去幫襯過, 好抵食呀!! 我上次去grandview highway @ Chevron嗰間食.
      ~等我下次試下Mushroom burger, 試下係咪咁好味. 你講到好美味咁
      ~我多謝你提供咁多Triple O 地址比我.

      Delete
  5. Replies
    1. Florence W:
      ~我都係見facebook 好多人燉糖水, 自己又燉下, 可能感覺近排真係涼咗, 飲啲燉糖水, 個身體舒服好多

      Delete
  6. Vicky你有食神呀。
    蒸爐好用嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~係外國住, 見到啲中式食物, 係會開心啲. 依家想食起上黎, 都知去邊樹買黎食.
      ~個蒸爐, 算好用. 但而家係男朋友屋企住,唔好意思, 係人哋個廚房, 用太多時間, 所以, 都無咩點用到個蒸爐.
      ~其實, 我想要miele steam oven. 但加拿大無miele 獨立式steam oven 賣.

      Delete
  7. 時間過得真快 咁就一年了
    vicky這一年溫哥華生活也很美滿 繼續幸福快樂^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wing yi mo:
      ~我都覺時間過得快!! 唔覺唔覺係度一年.
      ~多謝你祝福.

      Delete
  8. 最吸引我是 home made 雪糕, 特覺香滑細緻 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我都鐘意啲homemade 雪糕, 比超級市場買啲雪糕更加滑!! 美味, 好想再食過

      Delete
  9. 同樓上一樣,我都堅鍾意white spot嘅mushroom burger,以前未有triple o之前,會專登去white spot食Monty mushroom burger架!

    試過喺香港Triple O到食,完全唔係嗰回事囉。 ^^"

    ReplyDelete
    Replies

    1. 海豚兒:
      ~我聽身邊啲人講, 去唔到triple o 食, 去white spot 食都一樣!!
      ~等我有時間都去食mushroom burger 先, 你哋講到好好食!! 流喉水....
      ~我都聽過回流返去香港啲朋友講, 香港有triple o, 仲好似係ifc. 其實, 對啲回流返香港嘅人, Triple o 可以解到思鄉嘅作用.

      Delete
  10. 羨慕死喇~~~~
    港式甜品仲有TRIPLE O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela
      ~有港式甜品, 港式麵包, 真係對係外國住嘅人係好happy嘅事. 哈哈~~
      ~Triple o ....我只食個好regular 嘅burger 我都覺好美味!!
      ~溫哥華啲食物, 真係多花款啲!! 你有機會過黎啦!!

      Delete
  11. 老實講 住咗呢邊咁耐 最掛住嘅就係啲港式食物 茶餐廳呀 點心呀咁
    Vicky真係幸福呀 想幾時食就可以食到. 我都好想食粢飯 糯米雞做早餐呀~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~係外國住, 真係對啲港式食物, 會有感情啲. 以前係香港住, 邊會因為有間麵包鋪新開張而興奮.
      ~不過, 係溫哥華啲食物, 真係最掂近香港. 以前係多倫多住都無諗過會有咁多元化嘅港式食物選擇.

      Delete
  12. 除了食....都是食......食極都唔肥就放膽食~~嘿嘿

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我而家一見襯人, 都話我脹大咗!! 食得多....長了不少!!

      Delete
  13. Replies
    1. samwei:
      ~我都覺, 係溫哥華居住, 如果要生活得好港式, 真係唔太難. 最特別係依啲港式食鋪, 唔止單單係香港人幫襯, 連本地人,都會幫襯, 感覺大家好和陸.

      Delete
  14. 紅棗 <- you can buy them from regular supermarkets? Amazing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~有呀!! 係dried fruit section 有紅棗, 無花果.....

      Delete