Northern Lights 北極光

September 14,2014

之前, 都說過. 

這次的旅程, 主要目的是-------睇北極光

到達當天, 領隊還說, 我們前一團人. 看北極光, 很順利.

但後補一句: 此於都是Mother nature. 所以, 都係要依靠大自然嘅合作

北極光, 真是大自然現象. 真係可遇不可求

我哋成班人, 每一日, 食完晚飯, 便趕車去北部嘅郊區. 

啲北部郊區, 真係黑到連街燈都無.  

去到郊區, set好相機, set 好腳架...... 

就係咁,全晚頭岳岳, 等北極光. 等到零晨4am. 

其實, 今次旅程, 我睇到啲北極光, 真係好微弱. 而且, 好快就消失

完全唔係我期待嘅北極光畫面.

但三個夜晚裡, 由於全晚好留心望住個天空.  所以, 至少每晚看到兩次流星. (不過流星, 流得好快速, 許唔切願.)

又由於, 夜媽媽, 我哋一班朋友, 就可以一齊傾足全晚計. 一齊研究相機, 又一齊行森林, (聽到狼叫, 又見到騙福), 又一齊用木, 透爐, 用樹枝燒棉花糖送紅酒飲. 好似join 咗個野外加年華會咁. 

依啲經驗, 我真係諗都無諗過, 可以咁好玩, 亦都無諗過, 原來自己都幾享受到郊野嘅活動.


↓見唔見到呀!!! 北極光的微弱綠, 當中, 有啲啲粉紅嘅北極光, 睇北極光前, 導遊同我哋一團人, 上過堂, 教我哋北極光來原, 北極光, 除咗綠色, 還有黃色, 橙色, 粉紅色. 粉紫色.  而今次, 依個團, 有一個攝影師跟從我們. 因為北極光, 唔係求其一部相機, 就可以影到. 要好多角度要調較, 先影到. 現時, 市面上啲手機仲未影到. 所以, 今次旅程, 連攝影都學到啲啲



↓係肉眼, 就望到啲北極光, 但影出黎,又好似有啲出入. 可能北極光, 都好似風, 飄下飄下. 真係轉個頭, 又唔同啲. (但我哋咁岩去到, 個月光好亮麗, 所以, 啲北極光嘅光, 會比較弱)





↓你哋可以將部電腦啲色, 較光一點, 就會見到啲啲北極光嘅綠色.





↓我就係見到依啲, 比較微弱嘅北極光



↓試下較光啲部電腦, 會睇得清楚啲




↓臨天光, 都見到啲北極光




↓全晚, 頭岳岳, 等北極光, 嗰幾晚, 天氣好寒下, 得-10℃咋!! 透個火爐, 暖好多




↓啲火, 越燒越大........但好暖





↓玩燒棉花糖, 好原始用樹枝拮棉花糖, 感覺好好玩






↓頭岳岳成晚, 個頭好攰, 索性瞓係度望天, 等北極光. 而今次識到個團友, 好好人. 好好傾!!




↓三晚都等北極光, 等到零晨4am 先返酒店, 但我同Brian啲朋友仲約埋飲酒. 之後先肯瞓, 真係癲癲哋.



28 comments:

  1. 雖然係微弱少少, 但見到北極光已經好幸運~ 仲有影低仲好~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hl helen:
      ~其實, 我以為會見到好大型嘅北極光, 但時間唔岩, 碰唔到添!! 好彩, 最後都見到啲啲. 依個旅程, 目標都達到!!
      ~但如果下次再去睇北極光, 會再去飛北啲嘅地方, 例如,加拿大嘅Whitehorse or Yellowknife. 依兩度睇到嘅機會, 再大啲. 但就凍好多!!

      Delete
  2. 好特別嘅旅程,除咗睇北極光,圍住火爐燒棉花糖,飲紅酒,都唔係時時有嘅節目呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~除咗北極光, 我都估唔到自己可以係郊區玩, 都玩到好投入!! 我有份透火, 又燒棉花糖, 又行森林, 感覺好好玩, 好刺激!! 一啲都無諗過, 會整到"立撻"依一方面. 哈哈

      Delete
  3. 睇到呀,睇到呀,雖然唔算強勁,不過豈碼不枉此行嘛!

    家人嚷著要去睇好多年啦,不過我哋兩公婆怕凍,所以一路都唔肯去。XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~今次我睇到啲北極光, 連導遊都話好微弱, 但好彩都睇到啲啲.
      ~我覺北極光, 要去Yellowknife or Whitehorse 睇機會就比較大啲. 但就凍好多!! 不過, 睇北極光啲團, 會供應一間暖室比人, 有北極光, 就行出室外睇. 所以, 都唔會凍到薑!!

      Delete
  4. 雖然好微弱,但都見到啦,好好彩啦
    妳地個邊興去咁大包tempo架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~算好彩, 都見到啲啲, 但我期待會睇到啲更加龐大嘅北極光, 下次有機會, 真係要再飛北啲!!
      ~包tempo 香港貨黎, 不過,二十幾年前嘅tempo. 當年, 我移民屋企pack 咗幾箱tempo過黎加拿大. 用到而家都用緊. 不過, 都差唔多用晒.
      ~話樣野你知, 外國唔太流行用tempo依一款紙巾, 我都唔知點解??

      Delete
  5. Replies
    1. samwei:
      ~咁又係, 好過咩都見唔到!!

      Delete
  6. 雖然微弱但見到已經好好

    而且可以享受個過程,好難得又難忘。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florence W:
      ~我期待可以見啲龐大啲嘅北極光架!! 初頭去嗰晚, 真係咩都見唔到, 好彩之後嗰幾晚, 見到啲啲咋!!!
      ~不過, 今次除咗北極光, 估唔到自己都喜歡係郊外活動

      Delete
  7. 嘩,真係好難得啊,北極光真係可遇不可求啊,可以見到,實在替你地高興啊 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~大自然嘅現像, 真係估唔到. 今次見到啲啲, 都達成咗旅行嘅目標!!

      Delete
  8. Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~其實, 去睇北極光啲團, 會提供啲溫室比人, 到有北極光先行出去睇. 但我同班朋友, 就着到去滑雪咁,大部分係室外"步"住. 因為要影北極光, 唔容易, 要 set 腳架, set 好部相機function先至影到

      Delete
  9. 終於等到了!我覺得都好靚呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我見到啲北極光, 真係唔算強, 你有無失望呀?!! 如果下次再去, 我會飛北啲, 因再北啲, 睇到嘅機會, 就會大啲!!!

      Delete
  10. 去欣賞極光, 真係千載難逢的天文現象....!
    一般普通遊客, 好多都是 極光睇到, 但影唔到."
    Vicky , 妳都影到, 叻叻呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我今次跟團, 個領隊都特登帶個攝影師隨隊, 專教我哋用自己部相機,點影北極光. 因為北極光, 真係唔容易步觸到, 要set 好腳架, set 好多function先影到. 而且, 北極光, 每秒都唔一樣, 真係要手快, 先影到

      Delete
  11. Vicky :
    北極光雖然稍微弱但都總算見過喇 , 而且連續三晚享愛野外生活真是一次難得的機會呀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~都算達到目的!! 而且, 大自然現像真係強求唔到. 不過, 我估唔到自己可以好enjoy 郊野嘅活動, 玩得好投入!!

      Delete
  12. 雖然話係微弱的北極光,但見到真係好開心同難得呀~而且仲要影到呢~好靚呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tintin morita:
      ~其實, 依家諗返, 都唔錯!! 好過咩都見唔到!!

      Delete
  13. Replies
    1. mabel:
      ~我都想去睇多次. 因今次啲北極光唔夠強

      Delete
  14. 好正呀!!! 呢個團真係好難忘呀~!!! 我見到你地著得好多衫~~~當晚一團有幾多人?? 其實,大自然鋅係俾左好多實貴既禮物我地呢~
    你好嗎? 我最近好忙, 少左打blog~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. emily i:
      ~我去咗3 日北極光之旅, 頭兩日只有我哋一團人, 即係8 個人. 最後一日, 就有一班外國留學生一齊.
      ~大自然好奧妙, 真係好多美麗嘅事物, 我依3日除咗等北極光, 但等途中見到許多星星和流星.
      ~你要照顧小朋友, 用好多時間. 我明白!! 但你每次update 都一大編文章. 好叻啦!!

      Delete