好大個Mall呀!!


September 16,2014 (Tuesday)

加拿大其中一個城市----Edmonton

依度, 有一個商場. 被譽為全國最大面積嘅商場

我都覺個Mall, 真係好大, 大到唔知點行. 真係要, 望住地圖先識行.

依個全加拿大, 最大嘅Mall. 裡面除咗一般shopping 嘅鋪頭+食鋪.

仲有好多估唔到嘅環境和設施.

我都未試過, 行行下個Mall, 要過條橋. 先去到另一面.

行行個Mall, 會見到隻海盜船.

行行下個Mall, 竟然可以見到個, 做到真嘅一樣嘅海灘, 啲水仲要有波浪, 感覺有如置身夏威夷.

行行下, 又會見到溜冰場, 同埋見到一個大到唔知點玩嘅機動遊樂場. 啲過山車, 又高又長,真係好刺激.

最估唔到, 行行下Mall 會有海獅表演睇.

如果, 鐘意玩返兩手, 依個商場, 連賭場都有.

依個, 大到不得了嘅Mall. 齋係玩晒啲設施, 真係一日,都玩唔晒

聽新聞講, 依個商場, 還進行擴建工程, 遲啲仲會更加大. 真係唔知會有咩新奇設施, 再出現!!



↓行行個商場, 見到隻海盜船. 我身後就係一架高到上天花嘅海盜船





↓見唔見到有條橋, 行行下Mall, 要過橋, 先去到另一邊
 

↓個Mall 裡面, 仲有一個真嘅一樣嘅海灘, 啲水有波浪㗎
 


↓個海灘面積唔細, 仲有好多條滑梯sir 落黎!!
 


↓個商場裡面, 仲有個可以打場hockey 嘅溜冰場
 


↓個商場裡面, 有個機動遊樂場. 初頭我都以為個遊樂場係比小朋友玩嗰啲
 












↓原來機動遊樂場裡面, 過山車條軌, 又長又高, 而且, 好多圈...好刺激下


↓最特別, 行行商場, 會睇到海豚表演.
 


↓有啲似海洋公園,啲海豚表演, 但就係, 行行商場就可以見到.



↓Brian 由香港黎嘅朋友, 連日來食咗不少西餐, 已經渴求渣下筷子食嘢, 所以, 係依個Mall 食lunch, 都揀咗食越南嘢. 說實話, 這餐真係好一般.
 


↓之後, 係依個, 全加拿大最大嘅Mall 食雪糕, 啲雪糕又係好一般.
 


↓啲Macaron無試, 但聽人講, 都係好一般.但勝在好多顏色. 啲Macaron 同間鋪頭嘅門口, 一樣色彩美麗.






其實, 我初頭都以為, 係依個全加拿大, 最大面積嘅商場行街, 而且依個城市, 只係收5% sale tax. (因為溫哥華收12% sale tax), 我會籍此, 會瘋狂大購物.

點知, 我只係, 喺度買咗件衫 & 啲旅行裝用品!  ~~就係咁多

點講好呢,

可能, Edmonton 都係加拿大啦! 這個Mall 雖然大, 但我覺我自己好似行緊溫哥華啲Mall. 只係鋪頭面積大啲啲, 其實, 這個大商場啲商鋪完完全全係加拿大一般連鎖店嘅鋪頭. 特式鋪頭, 唔算多.

所以, 行一陣, 已經興趣大減


如果要買, 點解我唔返溫哥華啲連鎖店鋪頭買!! 我去到溫哥華, 仲可以等到特價先買!! 可能, 就係咁, 我係這個Mall, 無乜收獲啦!!

而Brian 班老友, 可能係香港黎, 所以, 收獲都唔錯!! 

但這個Mall, 如果享受啲設施和環境, 又真係幾好玩嘅!!






44 comments:

  1. 嘩.....真係好大個商場 !
    簡直是一個清閒購物的社區,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我都估唔到個商場可以咁大. 嗰日我哋行咗一半都無!!而家仲擴建, 真係好勢利!!

      Delete
  2. 全國最大的商場, 真係咩都有!!! 最得意係有隻海獅喺度 :)
    係哩, 個商場咁大, 你有無留意吓佢有無 Hello Kitty 啲嘢賣呀?如果有,可能興趣會大啲 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~我好開心, 見到你留言. 你心情應該返回正軌了!!
      ~你真係知我個心諗咩!! 我就係不段係依個Mall 找Hello kitty. 但我黎遲咗!!! 因為加拿大謂一一間Sanrio 就係依個Mall 開業. 可惜早年兩年結業咗!! 無緣買到Hello kitty!
      ~不過, 依個Mall 啲鋪頭, 太大路, 我係度真係得個"行"字. 可能我渴望係度買野啦!!
      ~但如果only 享受依個Mall 啲設施, 都幾好玩嘅!!

      Delete
  3. WEM真係超級巨型喎! 身處喺加拿大,我都好明點解妳收穫唔豐富,不過往另一方面諗,如果妳買luxurious goods就會慳返7%稅,而又唔駛同海關declare,嘻嘻! ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒
      ~依個Mall 好多大路鋪頭, 無咩Luxurious goods. 唔通叫我搬部電視返溫哥華咩!!! 運費都係返度啦!! 不過, 又可能我一早對依個Mall 有啲希望, 希望shop 到ping. 所以去到, 見到啲鋪頭, 有啲失望啦!! 但如果享用依個Mall 啲設施, 應該幾好玩!!

      Delete
  4. Mall 裡面, 仲有一個人造海灘, 還有咁多機動遊戲, 勁呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~所以,依個Mall 真係超級大, 連出入口都非常多個!!

      Delete
  5. 真係大得誇張, 仲有海豚表演, 我諗一日都行唔哂
    香港D 商場好悶架, 幾乎度度都一樣, 一樣的鋪頭, 食店.....好無新鮮感

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mr and Mrs Snail:
      ~我都係第一次去依個大Mall. 如果齋享用啲設施,都幾大開眼界. 但Shoppping 黎講, 對我黎講, 就馬馬哋!!
      ~其實, 香港啲Mall 係好識令人有節日氣氛!! 依度啲Mall 好少為節日進行佈置.

      Delete
  6. 真係超大!佢唔係商場咁簡單,可以一家大細玩一日都得呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~而家, 依個Mall 仲擴張緊, 大到好得人驚!! 啲遊玩設施真係要去幾次先玩得晒!!

      Delete
  7. 行成日都行唔晒喎,香港有咁大個商場就好啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~如果玩Mall 裡頭啲設施, 真係會好好玩!! 但係食, and shopping 方面, 我就覺馬馬哋!!

      Delete
  8. My cousins live in Edmonton but they like shopping in HK more !! This mall is very big. If in HK, if we have such a big mall, it will be great ! It likes having an amusement park in a mall. I think children have interests to go there too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~我諗無人會唔鐘意係香港shopping 啦!! 我都鐘意啦!!
      ~依個商場係大, 啲設施好岩一家大細玩, 似遊樂園,多過shopping!! 哈哈~

      Delete
  9. 英國都係咁, 個個 mall 都一式一樣。 不過呢個有海洋館和 hockey site,很特別呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei:
      ~可能依家啲Mall 都催向集團營式!! 我依邊啲Mall 都係好大路鋪頭多!!
      ~但依個巨Mall 有啲特別啲嘅設施, 間中玩下!! 都好開心!

      Delete
  10. 嘩~個商場大到好似主題公園咁呀~~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~有排行添!! 我要渣住個地圖先,行到依個Mall

      Delete
  11. .真係一路行一路有驚喜.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~我行到迷路添!! 好彩有渣住張地圖咋!!

      Delete
  12. 呢個唔係一個商場, 基本上係一個有街行既主題公園, 好正, 可以感受夏天既游水, 亦可以感受冬天既溜冰~好特別呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~一年四季都可以游水, 溜冰啦!! 全部設施都係室內, 咩恆溫設施都有. 如果齋玩啲設施, 又真係好好玩!!

      Delete
  13. 我都聽過呢個商場,但應該唔會去嘞,冇好嘢食嘅地方唔多吸引。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~如果你喜歡食牛, 依樹啲牛扒確實特別啲. 但其他就.......... Anyways, 我不自覺比溫哥華寵壞咗!!

      Delete
  14. 嘩,好大好大好大啊,成個主題樂園咁啊~~~ 大開眼界^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都係第一次行Mall, 行到要渣住個地圖行!!

      Delete
  15. Brian 由香港黎嘅朋友, 連日來食咗不少西餐, 已經渴求渣下筷子食嘢 <--- that's funny.

    I remembered my husband told me he missed American food after being in HK for 2 weeks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus
      ~我都明, 餐餐食牛扒, 餐餐食西餐,都好漏下!! 都係chinese food 會清啲.
      ~你Husband 係外國人黎架??

      Delete
  16. 嘩,呢個mall超超超大呀!又有沙灘,又有roller coaster, 真係可以玩足幾日呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~如果要係依個Mall 玩, 真係會幾好玩!! 小朋友會更鐘意

      Delete
  17. 我廿十多年前去過,當時也有海盗船但尚未有人造海灘, 下㳄我返Winnipeg 探親可順便帶D細路去玩吓。咁你地有冇去埋Banff?
    當年放暑假用了一個月由中部駛車玩到西岸, 去jasper, Banff , Icefields. 又有一年的暑假機票做學生特價$99 一個月之内任飛,我哋真係飛去食歺飯再飛返屋企。而家冇D咁正㗎嘢lu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Winnie
      ~你個$99 一個月任飛, 我當年都想買!! 依家後恢, 當年無買到. 哈哈~~
      ~無去Banff and Jasper, 因為全團人係之前都去過!! 所以今次唔洗去!
      ~你以前住Winnipeg 架? 我有個Aunite 都係個邊住, 她以前直情渣車黎多倫多探我媽咪, 好勇!!

      Delete
    2. 係呀,我八十年代在Winnipeg 讀書,七兄弟姊妹在這讀書,九十年代屋企移民,然後到美國做工

      Delete
    3. Winnie:
      ~我又是大家庭長大, 我有四個妹. 五姐妹九十年代移民, 係加拿大多倫多讀書, 我舊年先同男朋友搬黎溫哥華生活!!
      ~你有無周不時返黎加拿大探親!!
      ~Anyway, 好高興係blog 識到你!!

      Delete
  18. 商場大真係唔代表一定買到嘢,就正如我去outlet多數都空手而回一樣,不過當遊樂場咁去一次,又或者夏天去個人做沙灘游水曬太陽都ok嘅。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~我住加拿大, 長期都只享受物價特別高嘅地方. (我compare 美國). 所以我以為去一個大型啲嘅商場, 鋪頭會多,所以就有個希望買野囉, 而且, 依個省,銷售稅少溫哥華一半, 買完又唔洗同海關declare 嗎!! 因此, 以為自己會買到野!! 總之,我太大期望啦!!
      ~不過,如果齋玩,依一個Mall 啲設施都幾好玩.

      Delete
  19. 行幾日先得囉。
    我喺加拿大好少買到嘢, 食嘢好過。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~係行到幾日, 但唔會買到野!! 但啲設施會幾好玩!!
      ~你講得無錯,如果你黎加拿大, 真係食野好過!! 依度啲物價和稅都應該會嚇親你!!

      Delete
  20. 呢個MALL 好似OK咁呀~~~ 我姨住左喺EDMONTON成20年.. 我都冇聽過佢講有個咁大嘅MALL呀~!!! 最吸引嘅係個人唔多嘅人工海灘呀呀呀呀呀~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 涼粉子:
      ~我依次去Edmonton, 見到個叔叔, 他住了Edmonton 成四十年, 都無提過依個Mall. 依個Mall, 我自己上網摷, 先知有!!
      ~依個Mall 啲設施幾好. 而且周圍都光光淨淨, 去游水都好放心!!

      Delete
  21. Vicky :
    嘩 ..... 這個 Mall 咁多設施真係大得驚人 , 如果迷路真係唔知點算了 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~所以, 我一入個Mall 就問啲鋪頭攞地圖!!真係要望住先識行!

      Delete