旅程第二站---Edmonton

September 15,2014 (Monday)

到咗加拿大其中一個城市------Edmonton

Edmonton 這個地方, 明顯繁華啲. 

我哋一班人, 又入住市中心嘅酒店.

真係行落樓就玩得同食得, 仲有好多shops.  真是Happy 無限.

係依樹, 住咗三日, 就癲足三日!!  哈哈~~



↓今次坐一個鐘頭飛機, 就到達目的地, 見住架飛機開轆, 降落. 而Edmonton 市中心, 都幾繁華.
 








去旅行, 住係咩位置, 酒店係咪舒服, 真係好緊要.

住到間好酒店, 真係成個旅程, 都唔同晒.

而今次, 係Edmonton 之旅, 間酒店個地址, 已經好perfect, 係正市中心.

仲要間酒店, 啲格局係好時尚, 好摩登.

還要服務唔錯!! 我有啲住到唔想走! 哈哈~~~


↓酒店大堂, 好簡潔, 舒舒服服嘅感覺
 




↓入到房, 只係開咗小小窗廉, 已經好光猛 and 舒服
 


↓酒店食早餐嘅地方,以自助餐營式, 選擇雖然唔多, 但每樣都好精. 好夠食.
 


↓酒店係黃昏, 有免費供應紅, 白酒, 而且係任飲, 還有, 送酒小食. 啲芝士配紅酒, 簡直係我至愛
 




講完酒店, 就出街食晚飯

這個城市, 以牛肉, 最為出名.

啲肉質, 真係完全, 可以用嫩滑, 鮮美, 來形容.

又唔知點解, 只係加拿大依一個省, 先自養出, 依款牛出黎??




↓係Edmonton 第一晚, 就去咗間西餐廳食, 這間餐廳, 以炮製牛, 最為有名. 一入到個環境, 都幾舒服.
 


↓啲牛扒嘅肉質, 好美味.   還有配菜.(蛋汁蘆荀和甜薯)
 


↓食完晚飯, 去行陣夜街啦!! 其實,Edmonton 啲鋪頭, 都幾遲開門, 而且又早close.  係有啲啲飲食鋪頭, 先開長啲啲時間.


↓行返酒店途中, 見到有間pub, 仍然開門營業, 我哋全人類即刻飛入去Happy and Happy. 但Brian 爸, 仲係Pub 門口, 研究個wine list. 哎吔, 唔洗望啦!! 我已經叫咗杯beer, 仲飲緊啦!!




↓仲叫埋一大堆Beer 啦, Brian 爸, 快啲影張大合照啦!


















28 comments:

  1. 絕對同意, 去旅行酒店舒服會為個旅程加添無限分數
    去旅行玩到盡, 當咁攰時一返到酒店, 可以令人放鬆, 一張好訓既床可以為自己更叉電!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylivia:
      ~我係鐘意啲酒店夠摩登. 光猛.
      ~依轉旅程, 我真係差咗好多電!! 成個人鬆晒.

      Delete
  2. Replies
    1. foodinyvr:
      ~Metterra hotel
      ~但Edmonton 地域比較大, 雖然係市中心, 但去商場or 其他地方, 唔太就腳, 都要渣車去, 先方便. 好彩,我哋租咗架車!!

      Delete
  3. 間酒店咁好,有早餐仲有下午紅白酒小吃。
    我去過Edmonton一次,好耐以前喇,一啲印象都唔記得。
    飲番杯輕鬆吓,咁樣放假真係爽。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Green:
      ~我直情想住多幾日酒店先走添. 下午個餐, 紅白酒, 加小吃, 令我掛念得很
      ~其實, Edmonton 有啲似多倫多, 又係地域比較大, 由A 點去B點, 好似好遙遠咁. 唔似得溫哥華咁方便.
      ~我去完依一轉旅行, 真係成個人鬆晒!!

      Delete
  4. 行完街, 累累地, 嘆杯凍 beer , 人生大樂也.....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~就係咁, 舒服萬分啦!

      Delete
  5. 仲望梗.......你已經飲梗......哈哈
    有時想飲就飲,不用考慮,夠爽快^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~去旅行最緊要就係行動夠快, 咁先享受到更多!!!
      ~我唔理, 快快趣趣入PUB, 飲咗先算!! 而Brian 爸職業病, 咩都要研究一倫㗎!

      Delete
  6. 我記得Vicky係近年開始食牛,今次嚟Edmonton玩咪嚟得好啱時候囉,可以品嚐這兒嘅名物。

    我差D比妳同Brian爸喺酒吧兩張相笑死,Brian爸可能係職業病,做事認真,連睇menu都一慣細心認真嘅作風!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~好記醒, 記得我食返牛
      ~Edmonton 啲牛肉質地, 真係嫩滑和鮮美啲, 都唔知點解會係依個省獨有!! 你有機會都去試下, 你應該會喜歡
      ~Brian 爸, 職業病, 改唔甩. 佢連去超級市場都會睇標簽㗎. 所以,睇wine list 都好似做實驗咁. 真係唔出奇. 哈哈~~

      Delete
  7. Vicky : 跟家人和朋友一齊旅遊熱鬧又開心 , 大家舉杯暢飲談天說地一樂也 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~一班人去旅行, 嘻嘻哈哈, 點都好玩啲.

      Delete
  8. Replies
    1. Tintin Morita:
      ~依個地方啲牛扒, 真係特別唔同啲, 啲肉質好嫩. 都唔知點解!!

      Delete
  9. My mother's brother's family lives in Edmonton and I visited them before. Long time not been there !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~我都記得你有啲親戚曾經由Edmonton 返香港!! 你仲帶佢哋周圍食, 周處玩!! 他們依家仲係Edmonton 嗎?

      Delete
    2. yes. They still lived there. My sister's family visited them this summer.

      Delete
    3. happy girl :
      ~your sister 好有心, 由香港坐飛機探Edmonton 啲親戚!!

      Delete
  10. Edmonton距離溫哥華遠唔遠架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~由溫哥華坐飛機去Edmonton 大概要1:45 小時. 你覺遠嗎?

      Delete
  11. VICKY,
    睇完北極光, 又去Edmonton 玩, 非常愉快啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~點止愉快, 今次仲好難得, 可以同Brian啲老友周圍去下. 日日傾餐飽

      Delete
  12. 個牛扒配蛋汁睇落好好味!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~個蛋汁係配蘆筍. 雖然好高卡路里, 但味道真不錯!! 忍唔住點咗好多.

      Delete
  13. 以前喺MINNESOTA讀書,好多中學同學去咗EDMONTON讀書會落嚟探我同買嘢架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~嗰陣時啲人已經去美國shopping 啦!!
      ~原來加拿大零售業,到而家都無改善, 現在還越來越貴!!
      ~不過, 你讀書時, 有朋友黎探你, 你讀書都唔寂寞

      Delete