最後一日 @ Edmonton

September 18,2014 (Thursday)


最後一日係Edmonton.

第一站, 去了Edmonton 嘅city Hall 演講..............台.


影咗幅, 扮演講嘅相. 哈哈~~




↓去咗Edmonton City Hall 遊覽, 我見到個演講台擺咗係度, 而且又無人, 咪走去作狀下. 其實, 都唔知 o 唔ok.




↓Edmonton City hall 出面, 都幾舒服. 


↓Edmonton 市中心, 都幾繁華


↓Edmonton市中心, 還有地方比人嘻戲






↓這個是Edmonton 嘅Art Galley. 外觀都幾特別.
 









↓這處是Edmonton 嘅Theatre, 很多舞台劇在此表演
 


↓這處是Edmonton 嘅科學館, 一個好科學嘅地方!!!
 


↓科學----這個科目, 我唔在行. 參觀下咁囉!!  


↓這處是Edmonton 公園
 


↓係公園玩下Selfie囉!! 另一張相係Brian 老友的爸爸, 也是Brian的God father


↓依處係Edmonton 嘅Valley River. 很有名的. 原本可以坐船遊河兼在船上食晏. 但原來這個服務, 只有周末才有.  我們這天是星期三.  無依個活動玩. 





↓個River Valley係高處望落去, 好舒服.




↓最後, 係Valley River 影完相, 就跑上車啦!!




其實, 依一日, 係Edmonton最後一日, 我相信, 全團人, 包括我. 都只想係酒店附近行下, 食下, hea 下----咁就算. 況且, 我們覺, 酒店附近有很多, 有趣商鋪可以睇下

但有一個好熱情嘅Edmonton 叔叔, 他住了Edmonton差不多 40年. 他作地主之誼. 點都話要帶我們行下Edmonton.

我知這位Edmonton 叔叔好有心, 他特登請咗假, 又租埋車, 又計畫路線.  打算帶我們遊覽Edmonton.

但我們全團人, 無意思行.

可是, 這位Edmonton 叔叔,黎到我們酒店門口. 點好意思推.

就係咁, 我們全團人, 係咁比依個Edmonton 叔叔, 帶住周圍謄.

當Edmonton 叔叔說:「這個地方是, 最後一個帶我們觀看嘅地方」.

我們一團人, 興奮到跑上車.

---------------------------------------------------

其實, 我依家諗返起, 都覺自己有啲衰.

Edmonton 叔叔誠意權權, 我哋就好似唔領情.

但我們連日來的捱夜和時差. 大家精神開始攰攰哋. (因Brian 班老友,由香港飛黎)

不過, 如果無這位Edmonton 叔叔, 我哋可能唔知Edmonton 嘅繁華. 以及Edmonton 嘅環境, 原來係幾舒適.

所以, 都要多謝這位Edmonton 叔叔.

---------------------------------------------------


而係Edmonton 最後一日, 午餐去咗Edmonton 叔叔介紹嘅粥粉麵小館食.

味道一般啦!! 



↓Edmonton 嘅中式lunch. 食咗腸粉, 粥和炒麵
 


係Edmonton 最後一天嘅晚餐去咗一間西餐廳食.

這間餐廳, 是在網上摷. 好評還很多. 而且, 好近酒店. 所以, 馬上去試試

又確實無錯, 這間餐廳服務好好, 環境舒服, 食物還很美味!!


↓晚餐, 飲咗支酒, 頭盤食咗炒蝸牛
 





↓晚餐主菜, 食咗美味牛扒. 還有很美味甜品
 


↓我哋宵夜, 諗住去bar 啤一啤, 點知依間bar除咗啤酒, 仲有雪糕和蛋糕賣, 所以又order 黎食, 其實, 啲雪糕& 蛋糕, 味道都係好一般. 但勝在大家一齊坐下傾下. 最後黎張合照


↓之後, 我就坐飛機返溫哥華, Brian 老友就坐飛機返香港. Brian 老友好friendly, 不過, 而家長大咗, 老友真係見完一次, 都唔知下一次幾時再見. 雖然係咁, 大家今次玩得好開心. 有個美好回憶
 



可能, 我早排個心情, 令到自己全個人都好緊.

雖然, 今次去個旅行地方, 唔算好熱門.

但我感覺到, 自己成個人鬆咗好多!!

攪到我越來越喜歡去旅行.








28 comments:

  1. 演講台果張,你成個發言人咁呢,嘻嘻.....
    對啊,去旅行的確可以放鬆心情,之前你唔開心,好擔心你啊,不過見你去旅行開心番,希望充左電再上班會好d 啦,順順利利啊 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都係貪玩先去扮演講, 其實, 都唔知可唔可以企埋去!! 我都係見無人先叫Brian 同我玩一餐
      ~早排真係好焦慮, 成個人都緊. 但估唔到幾日旅程,成個人突然鬆晒.

      Delete
  2. VICKY你係台上似模似樣呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~哈哈, 要我扮嘢, 有得玩, 我實好投入!!

      Delete
  3. 演講果張我一開始以為係真的,實在太似了

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~我原來都可以呃到下人!! 哈哈~

      Delete
  4. 原本Brian 係天主教徒呀?
    做嘢咁辛苦真係要去多D旅行啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~係呀, Brian 係天主教徒, 他每星期都去教堂!!
      ~去旅行真係可以放鬆好多, 就算去近近哋都好!!

      Delete
  5. Vicky :
    行程緊密真係幾疲倦0架喎 , 但當妳得閒嗰時回味一下 , 又有另外一番情趣 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~今次啲行程已經唔算密, 但去旅行感染好多生活以外嘅事物,反而成個人放鬆咗好多!!

      Delete
  6. Edmonton 叔叔誠意權權, 我哋就好似唔領情. <-- That's why I don't to travel with a big group. Too many opinions.

    Now you are back to the real (working) life :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~如果去旅行, 同啲岩channel 嘅人去, 都會好好玩!! 至於個Edmonton 叔叔, 實在太好客, 好彩都係一日時間. 而且, 他真係好有心,帶咗我哋去好多地方!!

      Delete
  7. Replies
    1. samwei:
      ~無錯!
      ~我都覺自己個味蕾比溫哥華啲食物寵壞了

      Delete
  8. 勁鍾意妳張入形入格嘅演講相,like爆!

    Edmonton叔叔好似hop on hop off bus咁車妳哋去參觀景點、名勝,真係好有心,不過,比著我都可能會情願留守酒店附近hea下。;P

    希望妳快D又有旅行去啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我玩就好投入!! 玩扮野, 我當然會做到似. 哈哈~~
      ~依日, 真係密密上車,落車, 個Edmonton 叔叔真係務求帶晒我哋一團人去Edmonton 啲有名地方咁!! 當時, 攰都唔敢出聲!! 但依家望返啲相, 又覺幾值得, 點都"到此一遊"過嗎!!
      ~我更想時間快啲過, 想快啲去第二次旅行!!

      Delete
  9. 開頭睇你演講張相 真係好似 仲諗: 做咩旅行中要演講呢 哈哈哈......
    旅行真好 可以令你真正放鬆吓 係呀 唞吓氣 唔拉咁緊 對身體都好啲呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~其實,去city hall 參觀, 都係得個"睇"字. 我見有個演講台, 當時又無人, 咪去扮下野, 影返張相, 玩下囉!! 講玩, 我實投入!!
      ~我都估唔到自己去依次旅行, 會放鬆咗咁多!!
      ~你點呀!! 我去你樹, 巡下先!!

      Delete
  10. 真係以為你去演講囉)))))))wakakaka :)
    去旅行又食又玩,一定開心好多,多d同愛人去啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~去City Hall-----依啲地方參觀, 都係望下啲建築和設施. 其實, 都係得個"睇"字!! 我見演講台, 無人. 咪走去玩下. 其實, 我都唔知可唔可以走去演講台影相架!!
      ~去旅行好開心, 真係想快啲再去過!!

      Delete
  11. 扮演講張相真係好似演講咁呀,睇返內容先知唔係~好正呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin Morita:
      ~估唔到個個blog友都話我演講, 演得似!! 我貪玩, 走去演講台,玩下咋!!

      Delete
  12. 咁靚風景……真係會唔願走!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我係鐘意今次住嘅酒店, 我住到唔願走!!

      Delete
  13. VICKY你演講好似樣呢!
    係呀, 好多人都以為美國MIDWEST啲地方好鄉下。其實都唔係。
    EDMONTON好靚呀, 啲建築物又新。冬天又另一番景象了。
    VICKY你做嘢咁大壓力,好彩成日有地方去。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~張演講相, 當時, 係諗住作撞下. 玩下咋!! 估唔到個個blog 友都話我似演講. 其實, 當時影依張相都幾冒險, 因為唔知個演講台可唔可以行埋去影相.
      ~Edmonton 冬天超級凍, 凍過多倫多!!! 不過, Edmonton 比以前繁華好多!! 但我都係喜歡溫哥華多啲!!
      ~我依家, 每日期盼假期嘅來臨, 因為我想去旅行!! 我都估唔到今次,近近哋去一轉旅行, 我成個人可以relax到咁多!!

      Delete
  14. Replies
    1. hk gael:
      ~玩咋!! 當時好驚比人趕!! 哈哈~~

      Delete