食麵遇上華裔小姐

November 8, 2014 (Saturday)

其實, 我都唔係, 好大年紀, 而家真係好容易就覺攰.

所以, 擁有一個, 鐘意幾點起身嘅星期六. 真係好舒服!!

而且Brian 係星期六都off. 真係無幾何!!

我哋兩個, 係依一個難能可貴嘅星期六. 

一起身, 第一餐, 走咗去商場個food court食車仔麵.

最鐘意車仔麵可以隨便搭, 好玩, 又好味

Brian 跟咗我先識食車仔麵!! 他未識我前, 連「車仔麵」----依三個字, 都未聽過!!



↓我覺車仔麵好好味, 有咖哩魚蛋嗰一碗, 係我嘅!!! 我還額外加蝶炸豬大腸,美味到呢!!! 哈哈~~ 至於,格仔餅+ 杯飲品, 係買兩餸車仔麵 + combo, 就會有!!! Anyways, 好抵食!!
 



坐係商場food court, 食食下麵, 我突然感覺有點奇怪!!

點解個商場有咁多人累晒係玻璃圍欄邊. 平時唔係咁

無幾耐就聽到華裔小姐啲音樂.

原來, 這一天, 係今年溫哥華----華裔小姐, 首次公開露面!!

我食住車仔麵, 一邊睇. (因我食麵張枱, 就係喺啲玻璃圍欄旁.)

估唔到食碗車仔麵, 都有依個娛樂!!


↓個商場(係香港人開), 幾多人累晒係玻璃圍欄邊. 無耐見到啲華裔小姐同啲保母. 邊個攞第一就返香港選國際華裔選舉
 


↓坐係最前排, 係今年啲華姐呀! 我覺個個都唔差, 可能其中一個或者幾個, 會係明日之星. 而我發覺香港依家好多選美, 有好多都係溫哥華人. 而有啲華姐落選, 返香港再選美, 都會贏. so funny. 記得我剛畢業, 仲未有野做住. 有個Auntie 話提名我選美. 連form 都攞比我, 嚇得我. 走夾唔頭. 但我個界畢業, 有個朋友, 真係參加選美, 而家係慧賢雅集做緊嘢
















↓我當然食完碗麵就走, 無睇晒全個華裔小姐個event 呀!! 我黎得依度食車仔麵, 當然買埋零食先走!!




















↓而星期六晚餐, Brian 爸太忙, 唔顯技啦!晚餐出街食!! ~~Happy.  食咗海鮮炒烏冬, 喇沙雞湯米, 炒飯, 最鐘意食有埋杯餐茶飲. 熱檸茶...我至愛
 




20 comments:

  1. 車仔麵+炸大腸簡直係平民皇帝餐,正呀!

    妳嗰邊D華姐香港人多定內地人多呀?呢邊已經無咩香港人啦! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我就係比較平民嘅人. 所以, 鐘意享受埋啲平民嘢先安樂.
      ~我無咩特別睇華姐, 見啲last name, 一半香港人, 一半大陸拼音. 不過, 上次聽到好多華姐講英文

      Delete
  2. Vicky :
    我都好鍾意車仔麵自由選擇餸菜 , 看見你們的車仔麵滿是餸覺得好滿足 , 還遇上華裔小姐邊食邊看更加雙重滿足 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~車仔麵, 真係可以食到好豐富!! 就係依樣最好玩!!! 所以, 我簡中都想食下!!
      ~估唔到食碗麵, 都可以順道欣賞華姐. 哈哈~~

      Delete
  3. 哈哈, 你們又去時代坊食野呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~有多啲時間, 所以, 就去時代坊囉!! 而且, 我好鐘意食時代坊間車仔麵檔!!

      Delete
  4. 有免費節目咁開心,NICE!!係呀,真係幾多華姐係溫哥華返嚟呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~真係估唔到會有華姐睇, 我覺個個都靚!!
      ~我時時都覺溫哥華好多靚女, 唔單止華人, 連鬼妹都唔錯!! 我黎咗溫哥華, 出街都要努力啲化妝先得!! 哈哈~~

      Delete
  5. 車仔麵, 這名字真係香港獨有.....而現在去到世界各地, 真係唔簡單, 而且是越食越豐富....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~車仔麵, 真係可以點配塔都得!! 鐘意食咩就加咩!! 食到滿足晒!!

      Delete
  6. 話時話....你果邊真係出產好多靚女

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我搬咗黎溫哥華之後, 每次一出街都會見到靚女, (但當然---靚女, 就無我份啦!!) 唔單止華人, 連鬼妹都靚女啲. 都唔知點解!!
      ~原來你都有留意選美! 我成日以為香港越來越少人留意選美show

      Delete
  7. Replies
    1. samwei:
      ~其實, 我覺香港都多靚女, 只係唔參加選美!!
      ~我覺, 依邊就咁係街望, 都望到靚女. 連鬼妹都唔錯!! 哈哈~

      Delete
  8. 妳係咪平時好少休息,所以容易攰呀?
    大腸+格仔餅,好fusion 喎
    我發覺華裔小姐好多都來至加拿大,係咪華人移民去加拿大特別多呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~以前瞓幾小時就ok. 而家唔得啦!!要好充足睡眠先ok
      ~我鐘意埋大腸+格仔餅, 啲街邊食物, 我係香港讀中學, 喜歡同啲friends掃街, 好happy. 唔知依家仲有無街, 可以比我掃!!
      ~溫哥華係特別多華人, 應該係亞洲人移民多啲.(因日本& 韓國人移民都唔少) 不過, 依邊啲鬼妹都好靚女, not only 華人

      Delete
  9. 個車仔麵combo真係正 樣樣都有 連甜品都照顧埋 完全就係香港嘅感覺 ( 留口水中...... )
    咦 講開又係喎 好多贏華裔小姐嘅 都係由加拿大番嚟嘅 你哋嗰邊好多靚人呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~你下次plan 去旅行, 不如黎溫哥華啦!! 我覺你都喜歡溫哥華啲食物!! 哈哈~~~
      ~所以, 自我搬黎溫哥華之後, 真係出襯街, 都會化好啲妝. 唔知點解, 依邊一出街好容易見到靚女, 連鬼妹都好靚女!!

      Delete
  10. 有美食靚女,真開心 (Brian)。
    多數都係加拿大啲華裔小姐贏架。
    我見到齋燒鵝,好耐無見了。
    VICKY其實好彩你無去選美。選咗就唔會識到BRIAN,依家幸福好多。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~Brian 好好笑, 他有近視, 但長期唔帶眼鏡, 所以, 他檬查查, 認唔到人. 我相信都係Brian 檬查查, 先同我一齊!!哈哈~
      ~我覺加拿大啲女仔好肯參加選美. 其實我覺香港都多美女, 但香港美女好似唔多願選美!! 我見有啲落選華姐, 第二年就返香港, 再選過!!! 今年香港小姐冠軍都係以前溫哥華華姐.
      ~我都好耐無食齋燒鵝, 見到即刻買黎食!!
      ~我去選美, 實入唔到圍啦!! 簡直天方夜潭啦!! 我都覺自己好彩, 可以同Brian 一齊. 有時, 我覺Brian 同我一齊, 佢down grade 咗好多!!

      Delete