萬勝節

October 31,2014 (Friday)


好恨派朱古力.

其實, 係恨見到, 打扮到好cute 嘅小朋友, 彈下彈下, 噤門鐘.

我就會好興奮走去派好多朱古力比裝扮到好cute 嘅小朋友.

這兩年, 未到萬勝節, 我腦海裡就有着依啲情景.

到萬勝節當日, 我一放工, 就衝返歸, 等小朋友, 等派朱古力.

點知, 返到歸, 我問Brian 爸, 「有無人噤鐘, 你有無派朱古力比小朋友?」

Brian爸答, 「我哋依條街,唔會有人黎, .....因為依條街啲人大個晒, 無小朋友啦!! 而且, 依家興,係商場攞糖(因為依度啲商場係萬勝節有活動!!) 去咗商場就唔洗去拍門啦!!  」

聽完...........我腦海嘅萬勝節情景,即刻消失晒.

最後, 真係一下門鐘, 都無人噤!!

自己咬住啲朱古力過萬勝節.


↓我買咗好多朱古力, 佈置得好有氣氛, 等啲着晒costume 啲小朋友黎噤門領攞糖, 最後, 真係無人噤門鐘呀!!
 




↓其實, 依度啲萬勝節嘅氣氛幾得.
 



↓連星星咖啡都有萬勝節特飲.
 



而萬勝節嗰晚, Brian爸神神秘秘, 黎揾我, 嚇到我吖!!

Brian爸問我: 「Vicky, .......................你買咗幾多朱古力??」

我都未出聲, Brian 爸即刻話:「你同Brian兩個人食就算, 唔好比Brian媽食呀!! 夜啲就好收埋晒啲朱古力.」

但其實, 點止朱古力......我時時刻刻都逐啲逐啲零食買比Brian媽, 她一直都有食, 係你一直唔知咋!! 哈哈~~~



↓以下啲零食, 係我買比Brian 媽, 買完兼好快速食埋, Brian 爸都應該唔知.  有時, 我& Brian媽,開埋mini snack party添!! 啲零食份量, 仲勢利過我萬勝節買啲朱古力啦!! 哈哈~
 




34 comments:

  1. 哈哈哈,,,,零食....笑o左~

    ReplyDelete
    Replies
    1. cowcow:
      ~都係依樣, 係Brian 屋企住, 係最過癮, 因為偷偷哋食零食, 食咗唔比人知, 難度好高. 但好好玩!!

      Delete
  2. Barian媽真係好似小朋友~要偷偷地食零食~好搞笑呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~就係偷偷哋食, 難度高, 食個陣,好有快感.
      ~係食方面, Brian 媽真係成個小朋友咁, 有時, 她會襯我出街, 細細聲係我耳邊, 話我知, 想食咩零食. 好好笑!!

      Delete
  3. 喂呀~~~~~ VICKY VICKY.... 個KITTY裝糖果的好可愛呀~!!!!! HALLOWEEN KITTY都好得意呀~!!! 我暈了~!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 涼粉子:
      ~哈哈!!! 個裝糖果兜, 係Brian 買, 我見到時都尖叫. 我年年都keep 係Halloween 用.

      Delete
  4. Oh, may not be the best thing for Brian's mom ...... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~哈哈~~ 都知咁樣, 對Brian 媽身體唔太好, 但我都會盡量唔買得太密. 有時, 我見Brian 媽做咗好多運動嗰 個禮拜, 會買黎獎勵她.

      Delete
  5. Vicky :
    kakaka 好攪笑啊 ! 你們三人偷偷吃零食和朱古力 , 衹有Brian爸唔知 , 我諗食緊嗰時一定好好玩 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~偷食係好好玩, 所以, 食得好開心

      Delete
  6. 哈哈哈哈曳曳呀VICKY!
    你哋第時生咗BB同BB一齊出去羅糖啦,一樣好玩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~算啦!! 時常控制住, 都要抖下啦!! 又唔係時時咁樣. 簡中咋!!
      ~我依家會好好keep 住個hello kitty 裝糖兜,第時留比我個仔/女玩!!

      Delete
  7. Vicky, 你同Brian媽媽嘅零食故事 好好笑呀 ^^ 不過間唔中食小小 唔緊要啦 咁先有啲生活樂趣㗎嘛~~~
    哎呀 啲HelloKitty公仔得意到哩!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~同Brian 媽食零食, 係最歡樂嘅環節, 因食到偷偷模模, 有啲冒險感覺, 好好玩!!
      ~啲hello kitty 全是Brian 買, 他買完, 我實尖叫, 所以, Brian 買hello kitty 仲多過我買!! 而家好好keep 住.

      Delete
  8. Replies
    1. samwei:
      ~我條街, 無咩人開燈,啲小朋友經過,都唔行入黎啦!! 但下年會試下!

      Delete
  9. 真係準備充足喎! 可能Vicky下年要喺halloween之前喺個mall搵定份part time先有機會派糖lu

    Brian爸唔比Brian媽食零食係覺得零食唔健康定係佢已經有D嘢已經唔食得啦?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~哈哈!! 下年我扮埋一份,出去玩!!
      ~其實, Brian 家除咗三餐啲食物, 係無雜糧. 因為Brian 爸嘅theory係: 每餐食得飽, 跟本唔需要食零食. 零食是無益. 但Brian 媽食嘢方面無節制. 正餐食啲啲, 零食就食多多.

      Delete
  10. 一早預備定冇得派俾小朋友咪好失落囉,唯有將D糖派俾Brian mama來彌補啦,haha....
    個兩隻橙色KT 好靚啊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~由期待小朋友到失望. 好彩Brian 媽好支持我啲朱古力. 哈哈!! 不過, 都唔好比太多佢. 因為她太喜歡食零食, 而忘了正餐
      ~啲kt 係Brian 買, 他買完我實鐘意, 而家Brian 買kt 越買越在行!!

      Delete
  11. 你同BRIAN媽都幾為食喎~嘻嘻~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~都係架!! 真係咩都想試,咩都想食, 不過, Brian 家, 係食方面比較健康, 所以, 平時就更加想食啲零食黎興奮下!!

      Delete
  12. 你第時同個小朋友打扮去攞糖仲開心呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie green:
      ~一定會呀!! 我個心都期待依一日.

      Delete
  13. Vicky, 你買的零食都好正常啫! 搞到要偷偷地食, 又另有一番情趣喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi家庭:
      ~零食都有分正常同唔正常?? 哈哈~~
      ~就係平時啲正餐太正常, 所以, 有零食會特別興奮!!

      Delete
  14. 嘻嘻....VICKY,你都幾鐘意小朋友啊,咁結左婚快D 生啦,你想生女定仔先呀? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~好鐘意㗎!! 我見到巨龍啲相,都好開心!!
      ~但我要等Brian 娶咗我之後先可以生.
      ~當然希望好似你咁, 懷有龍鳳胎啦!!

      Delete
  15. You must be in the child-bearing stage, that's why you were looking forward to seeing Trick-Or-Treaters.

    I was like that until I got 2 monsters at home...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and lois plus 2:
      ~比我有兩個kids, 真係happy 無限.

      Delete
  16. 好搞笑呀,我諗Brian 媽一定錫到你燶了

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ophelia:
      ~哈哈!! 係食方面, 同Brian 媽, 真係好好玩!!

      Delete
  17. Vicky, 近月我都忙了, 少了上來看妳的 blog...
    唉...在加拿大,真係有小朋友會按門鐘來攞糖果..? 真係傳統啦 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~唔緊要, 每個人都有自己生活嗎!!
      ~你以前唔係喺英國居住過咩??英國個邊都興小朋友會按門鐘攞糖果. 每年依個時候, 啲人會買糖果比小朋友.

      Delete