December 16,2014 (Tuesday)

這排要返好早.

但放工時間無轉變.

雖然係好早. 早到咩都無食, 咩都無飲, 就要衝出門.

但就係早, 比我見到Brian另一面.

原來, 他會塞啲食物入我個返工袋.

買定外賣早餐比我. 仲要係中式早餐!!

雖然我有時, 都食唔切, 原封不動帶返歸. 但佢完全無介意.

只要, 我想吃時, 有些小點係身,  Brian 話會感安樂啲.

.
.
.

突然記得, 係香港讀小學, 小息時, 我大多數, 無帶任何食物回校.

可能, 以前我個代, 流行返半晝學. 學校分為, 上午部和下午部.

我是下午部, 食完lunch 先返學. 放學之後, 就食dinner.

照理句, lunch 與 dinner 中途應該不會餓.

但以前讀小學時, 多麼想, 在小息時, 可以食些小點. or 家人帶點食物給我 (因我見其他同學啲家長, 會在小息時段帶點食物給自己小朋友)

估唔到小時候嘅盼望的小點. 長大成人之後, 我的另一半, 幫我實現.



↓Brian竟然pack咗豬肉鬆卷比我, 還有涼粉飲品. 全都塞咗入我個返工袋....而有日, Brian 外賣咗啲中式早餐比我
 


續繼有蠟腸卷, 馬拉糕, 做早餐.......另外一日, 有港式雞尾包和零食
 


早餐系例, 有煎肉包, 另一日, 有朱古力威化餅& 朱古力
 




-----------------------------------------------------

捱完一倫早.

開始又正常返!!

但都照早少少起身,

一來, 近排啲鋪頭好早開門營業. 所以, 晨咁早去啲鋪頭買聖誕禮物送比人.

二來, 可以同Brian 食個早餐, 先開始, 我哋嘅一日.


真係食點東西落肚, 做嘢--真係有拍力啲.



去食咗Burger king 早餐, and Triple O 早餐. 雖然全是快餐店. 但依兩間快餐店, 都係因為買聖誕禮物比人時, 咁啱見到. 所以, 就去食, 這兩間快餐店, 我哋完全未去過, 但地方好舒服, 應該會成為我哋將來個蒲點
 


↓終到, 星期六下晝, 同Brian 嘆台式菜. 飲咗綠茶雪苞 & 紅豆牛奶雪苞, 杯紅豆牛奶雪苞, 似雪糕紅豆冰, 但所有材料,就渣到碎晒, 飲起上黎好滑, 但感覺到雪糕紅豆冰嘅味道....好好飲. 而去食台式菜, 我們最喜愛食鹵肉飯. 
 





14 comments:

  1. Replies
    1. samwei:
      ~Thank you.
      ~有人肯關心自己, 真係開心好多

      Delete
  2. 我以前塞麵包之類我輕食,原來塞D咁豐富早晨俾妳丫,好感動丫

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我都估唔到,d早餐, 一日豐富過一日, 直情要個額外袋仔帶住

      Delete
  3. brain 對你真好,好sweet 的感覺呀 ^^
    好早即係幾點啊?

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~7am 到達. 對我黎講好早!! 平時, 返9am.

      Delete
  4. 好細心體貼呢! :)

    中式早點,咪要更加早就出去買囉!

    我細個時無恨屋企人嚟學校"探"我架,因為全日得嗰幾個鐘唔駛見佢哋之嘛,哈哈! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~Brian 慣了早起身, 所以, prepare 早餐. 但估唔到會出街買!!
      ~其實, 我細個好想"痴"住屋企人, 好想Share 我學校所發生嘅事比他們知. 但父母無興趣

      Delete
  5. Replies
    1. Frank and Lois plus 2:
      ~他早到起身, 我依家真係要瞓好耐先夠.
      ~他真係好識關心人

      Delete
  6. Vicky,我好鐘意食triple o 的早餐包,個醬汁好好味。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~Triple o 啲包, 真係令捨唔同. 真係好強烈想Triple o 開多啲分店!!

      Delete
  7. Vicky, Brian 好窩心呀,有神秘早餐去令你有動力的一天

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~有神秘食物在身, 真係好歡喜.

      Delete