Ball 場,大豐收

December 31,2014 (Wednesday)


又到一年一度,除夕倒數Ball.

今年, 趕去個ball, 趕得好急.

Brian 直情係架車裡面換衫, 變身.

但就係因為趕, 反而唔太洗social.

而且, 又因為趕, 個Ball 場個主辦單位, 見到我哋.

問我同Brian 有無興趣, 加$10 買多張ticket 抽獎.

其實, 每人去到個ball 場, 手上張入場卷, 已經附上一張抽獎卷.

而家, 加$10, 有多張抽獎卷. 那就買啦!!

因此, 我和Brian, 兩個人, 持有三張抽獎卷

Ball 場大概250 人, 得20份禮物抽獎.

講真, 抽獎只是搞氣氛.

段估唔會, 三張抽獎卷, 中足兩份禮物卦

點知, 真係!!!

我中咗兩份禮物.

今年, 大豐收啦!!


↓Brian 個煲呔, 都係打咗無幾耐, 就衝入去Ball 場, 今年,真係好趕, 好彩趕到........黎一張一年一度嘅合照
 


↓坐一陣, 開始用餐, 有南瓜湯, 沙律, 個沙律啲汁, 係晒啲菜葉度, 唔錯!!
 


↓當然, 有酒飲. 香賓和紅酒
 


↓主菜, 魚肉牛扒.  甜品, creme brulee.
 




↓就係依啲抽獎tickets!!





















↓第一份禮物, 係全場都唔鐘意嘅禮物. 因為Hello kitty 嗎!! 點知就係呼叫我手上個number. 即影即有Hello kitty 相機
 


↓第二份禮物, 場會再呼叫, 我手上number, 我即刻尖叫, 成大盒L'Occitane 用品, 仲係當日重點禮物之一. 真係咩L'Occitane 用品都有啲, 盒L'Occitane, 計重量, 真係好重. 還有堆輕氣球"cool"住份禮物. 好開心,有咁多輕氣球帶返歸.
 


↓幾開心,  一踏入2015年, 我一個人搬走, 兩大份禮物, 返歸啦!!
 


Happy 2015!!

43 comments:

  1. Off to a good start!! Vicky這兩年也很有抽獎運呢!!

    點解咁趕嘅,Brian連除夕夜都要OT呀? 咁今年仲有無補番張以廳做背景嘅四人照呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~你好有記醒呀!! 2015年開始, 有啲意外禮物, 令我新一年打開, 好好嘅序幕
      ~當日, Brian 係正常放5pm. 但無啦啦, 4:30pm 上司話要開會, 攪到Brian 6pm 先走得. 所以, 就好趕 囉!! 連客廳相, 都要去完個ball 先影

      Delete
  2. 犀利呀~抽到2份禮物!滿載而歸呢!!當中仲你最中意既KITTY!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~最估唔到,依啲場合, 會有Hello kitty 作禮物!!
      ~其實,都無預計有獎品,依家仲係兩份, 真係好開心!!

      Delete
  3. 好嘢呀!!! 一踏入2015年就中獎兩份禮物, 好開心嘅新開始呀!!! 祝你開心事繼續來^^
    兩份禮物都好合用呀, 同埋我覺得個相機好cute呀, 又實用 幾好呀 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie Lee:
      ~多謝你呀!! 我也希望新一年, 日日開心, 祝願你都係:日日開心!
      ~個相機,唔捨得用啦!! 啲護膚品又好多, 真係啱晒我.

      Delete
  4. 你好好運呀!連中兩元,最緊要係有你中意嘅hello kitty~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~新一年一開始, 就是開心,好有意外收獲!! 由其是Hello kitty 相機, 真係估唔到會有.

      Delete
  5. 好開心呀)))))
    有輕氣球就靚好多,兩份禮物都係為你而設,好啱用

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺
      ~我初頭諗住, 散席時, 攞啲輕氣球走. 點知, 其中一分禮物, 包埋輕氣球. 而家, 啲輕氣球仲係我間房個天花板. 好有party 氣氛!
      ~Anyway, 有意外禮物比我帶走, 又係實用品又自己鐘意, 真係好開心!

      Delete
  6. Woow! Vicky,
    果真Happy New Year 2015,
    三中其二, 好好運呀!
    仲係妳鍾意和合用的禮物!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~Happy new year
      ~好耐無見你, 你仲係香港?
      ~真係估唔到, 帶住兩份返歸,好開心!! 還要是我用得着嘅禮物!!

      Delete
    2. 回來了, 很忙, 少上BLOG!

      Delete
  7. 勁呀,二份禮物都啱哂你啦!☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~兩份禮物,我都用得着. 其實, 仲有堆輕氣球, 我覺自己有三份禮物啦!!

      Delete
  8. LUCKY YOU VICKY,個KITTY相機萌爆。
    新一年事事順境。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~Thanks. 真係估唔到,依啲場合,都有Hello kitty 做禮物. 而且, 仲有護膚品, 好開心!!
      ~我也祝你新年快樂, 身體健康!

      Delete
  9. Replies
    1. Mabel:
      ~我也希望. 多謝你祝福
      ~祝你新年快樂, 事事順利, 身體健康

      Delete
  10. 嘩 收獲豐富喔 !! 2015年實行大運呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wing yi mo:
      ~Thank you 呀! 唔敢想太遠, 但也希望一切都是好!!
      ~祝你新年快樂, 身體健康

      Delete
  11. 點解咁趕呀?因為放左工先去?
    KT相影真係岩晒妳啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oil:
      ~Brian 嗰日,原本放5pm, 但突然間4:30pm要開會, 所以, 攪埋啲手尾, 整到6pm先走得. 所以, 令到成件事, 就好趕囉!!
      ~估唔到依啲場合,都有hello kitty 物品做禮物. 真係好開心!!

      Delete
  12. You have a good start for 2015. Congratulations !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Girl:
      ~Thank you
      ~新年快樂, 身體健康

      Delete
  13. 似乎近排你好有抽獎運!祝好事繼續來!新年快樂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~你點呀!! 木子點呀?? 快啲update!!
      ~係舊年起, 我真係多咗啲意外禮物. 但都係唔好想太遠, 總之, 希望一切都係好!!
      ~Happy new year, 心想事成!

      Delete
  14. 真係有抽獎運呢樣嘢架,VICKY就有。快啲買多啲LOTTERY。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~你知我為人啦!! 去食飯, 邊估到有禮物. 所以, 有兩份禮物,連埋堆輕氣球, 開心到傻.
      ~係舊年起, 我真係有啲意外禮物. 好感恩. 但唔敢想太遙遠, 總之, 希望以後嘅一切都係好. Happy 架啦!
      ~Lottery 話咁易咩!!

      Delete
  15. 好幸運呢。Brian 咪好似超人咁,識變身!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samwei:
      ~Brian 真係做到超人, 話變身就變!! 不過, 男士係容易變身啲.

      Delete
  16. Vicky, so happy to have Hello kitty 相機.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~我都好surprise,會係依啲場合,有hello kitty 物品做抽獎禮物. 仲要比我帶埋返歸. 哈哈~~

      Delete
  17. 嘩嘩嘩,都話你好有抽獎運啦,今次連中兩個呀,快d 去買六合彩....^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~哎吔, 六合彩唔敢諗啦!! 邊有咁容易. 但有兩份禮物比我帶走. 兼埋有堆輕氣球. 好開心啦!

      Delete
  18. Vicky....原來妳真是幸運女神 !
    抽到心頭好的 hello kitty 相機, 咁要多些影相, 寫 blog 放相 給我們看啦 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~唔敢當!!
      ~但有兩份禮物比我帶走, 好開心啦!

      Delete
  19. Replies
    1. Cherrie 農夫:
      ~Lions Clubs international

      Delete
  20. 2015年的好開始呀! 祝新一年一齊順順利行!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~多謝你呀!!
      ~祝你新年快樂, 身體健康, 事事順利

      Delete
  21. Vicky :
    踏入新一年就抽到兩份奬品 , 今年你們一定事事如意好好運 , 我印象中Hello kitty好似是妳的至愛 , 更加喜上加喜啊 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~真係估唔到,依啲場合都有hello kitty物品, 所以, 收到好happy!!

      Delete