默契

January 31,2015 (Saturday)

其實, 我同Brian 一齊咁耐,

生活上, 好似產生咗一種默契.

見天氣好, 就過咗海.

其實, 過海嘅原因都是去---找食.

但最特別係, 大家同時, 都好想食中餐. 仲同樣, 好想食碗熱辣辣麵.

依種感覺好自然, 大家時時在同一時間, 想着同一樣嘢.


↓溫哥華太近海, 去邊都要, 過海, 過橋.....Anyway, 有海嘅地方, 真係好舒服
 


↓泊咗架車, 去海邊行一行, 依啲情景, 真係咩都唔想講, 好舒服呀!
 


↓大家想食中餐, 就去咗馳名食牛肉麵嘅台灣鋪. 食午餐. 頭盤肉鬆皮蛋豆腐, 之後一人一碗麵, Brian 食咗牛腩粗條麵, 我哋都鐘意啲麵夠粗身, 而且夠煙銀.
 


↓我食咗牛筋牛腩粗條麵. 還有飲咗杯, 好好飲嘅台式飲品, 食完去咗行街.
 


↓黃昏就過返橋, 過返海, 返歸!! ....好簡單. 但我哋個心, 齊齊都覺好好玩, 好舒服. 
 




------------------------------------------------------------------------

默契---thinking what I'm thinking

係真
, 我們真的, 在取向和思想, 都是好一樣.

就好像, 我近排是返早班, Brian 車完我返工, 就會坐在咖啡店, 飲杯咖啡, 他才上班.

那我早班, 放工自然早放啲.

我放咗工,會坐在咖啡店等Brian黎接返我.

最好笑, 原來大家在咖啡店內, 是選擇同一桌子, 享受咖啡.

大家還齊齊飲着同一款飲品.

另一天, 我轉了飲凍飲, 原來, Brian 也是飲了凍飲.

雖然大家不同時段坐在咖啡店,

但選擇座位和飲品, 是一樣的.

當然啦, 事前, 是沒有夾定.

會唔會, 就是因為大家時時對住大家.

跟本生活習慣和取向. 變得一樣?



↓大家不同時段去咖啡店, 但坐的位置和選擇嘅飲品, 是同一樣.
 



↓有時, 連一起身, 想食嘅早餐, 也是same idea.
 



還有,一個例子, 

我們竟然想法, 都是同一樣. 同一答案.

某日, 就係我們食飽飯之後, 無意中係啲媒體上,

聽到一個作家嘅演講.

作家話: 「如果世上是可以, 你想去邊一個歲數?」

作家繼續講:「我想返去十五歲, 因為當年...點點點.....如果當年, 沒有這樣做, 現在生活就能改寫」

但我同Brian, 齊齊都沖口說 :「如果世上是可以, 我想去未來.」

唔洗遠, 五年之後, 都已經夠.

因為我同Brian, 齊齊都講:「因為我知道, 我們未來嘅生活, 一定會更加好.」


--------------------------------------------

這些默契, 原來在大家生活下, 無意中產生出黎.

雖然, 我知我每篇blog, 都是公開. 但我點都想講.

「我很感恩. 可以遇到他.」





34 comments:

  1. 兩個人一起相處十幾年,互相影響,價值觀、思想、習慣都變得越來越似,好甜呢!

    真係覺得妳同Brian相處得好好啊! 由讀書、畢業、工作、到搬去溫哥華,當中的甜酸甜苦辣,只有你們才最清楚、明白。而這些點滴好像讓你們靠得更近。像你們的說法,將來定必更好。 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~有時, 真係相似到, 自己都相信唔到.
      ~但我相信你同海豚先生,. 都是一樣. 因為你哋都一齊經歷咗好多不同嘅階段.

      Delete
  2. 恭喜!恭喜妳們愈來愈夾!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~而家更着重,彼此嘅感情. 由其是搬咗黎溫哥華之後, 大家都經歷好多

      Delete
  3. 你地真係好sweet~~恨死人啦^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~我自己都估唔到自己會同一個人, 係埋一齊咁耐, 而且個感覺仲係好舒服. 時間和經歷, 真係浸得出, 默契出黎. 感恩

      Delete
  4. 默契真的時間!我同我老公都成日心有靈犀,每次諗去邊度食飯,都習慣數三聲後一齊講,10次有8次都會講一樣,我兩個囡每次都會話:[我頂你地唔順.....}

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~就係咁啦!! 就係心有靈犀. 大家同一時間知道大家想什麼!! 越來越覺這感覺, 不可思議啦!! 哈哈~~

      Delete
  5. 你地已經去到心靈相通,融為一體........永不分離的境界

    ReplyDelete
    Replies

    1. 殷師奶與大爺:
      ~我相信你同大爺, 也是一樣合拍!! 係你寫嘅blog, 我感覺到,你和大爺嘅生活,都好寫意

      Delete
  6. Replies
    1. samwei:
      ~而家大家, 越來越着重大家嘅感情. 這幾年, 大家經歷, 真是多了. 更懂互相扶持

      Delete
  7. 絕對係架!一pair人相處耐左真係有心有靈犀架!所以你同Brian 越黎越合拍係好事!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylvia:
      ~我相信你同你先生都是一樣. 大家在不自覺中產生默契.
      ~生活上, 有一個人,係我唔洗多講下,都好了解我, 我覺生活得好舒服

      Delete
  8. 我同我老公結婚咗就嚟廿年,大家雖然都有份點契
    不過就冇妳同Brian咁,取向同思想一樣

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~都係依幾年, 我們大家嘅取向和思想, 越來越接近. 可能, 我們這幾年, 一齊嘅經歷史多咗好多. 更懂互相伕持. 感恩

      Delete
  9. With a partner like Brian, what else can you ask for?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois plus 2:
      ~你同你husband 都可以架!! 我相信你同你husband 都係好合拍

      Delete
  10. He can read your mind and you can read his mind at the same time : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~而家, 我放工, 一見到Brian 接我, 真係咩都放開晒. 生活上, 有一個人,係我唔洗多講下,都好了解我, 感覺生活是好舒服和有意義. 所以, 我好感恩.

      Delete
  11. Vicky, 你和Brian 是上天給予對方最好及最適合的禮物! So sweet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky Shum:
      ~所以,好感恩上天對我嘅安排, 會繼續一步一步行落去.

      Delete
  12. Vicky ...生活好寫意,
    舒服, 有默契就是最好的生活

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~生活上, 唔需要講太多, 身邊自然有人明白, 感覺生活, 原來都可以好舒服.

      Delete
  13. 我又要講喇。。。VICKY好幸福。
    我只有同細佬先有默契。DONDON好了解我,但始終兩個世界的人。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我真係好感恩. 講真, 我自己都估唔到自己會識到一個人, 會同我一齊行咁耐嘅人. 而且, 到現在個感覺仲係好舒服.
      ~比多啲時間Dondon, 我相信, 時間和經歷, 你都會同Dondon 浸出默契出來的.

      Delete
  14. 好sweet呀!!! 睇完成篇blog 個腦就即刻有個甜字走咗出嚟 :)
    我相信Brian同你嘅想法都係一樣 都係感恩可以遇到你 因為一直都有你喺佢身邊支持佢~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~有人肯同我一齊行, 真係容易行好多. 感恩.

      Delete
  15. Vicky :
    你們心靈相通好甜蜜啊 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~真係講都無人相信, 大家真係常常想着同一東西!!

      Delete
  16. Replies
    1. Happy girl:
      ~我相信你和你先生都是一樣!!

      Delete
  17. Replies
    1. Tintin morita:
      ~我都估唔到我哋可以咁, 有啲不可思議, 所以, 我很感恩!!

      Delete