去一間新餐廳

January 10,2015 (Saturday)

十二月尾, 真係一星期裡面, 返下幾日, 就有公眾假期. 啲時間好易過.

新年過後, 就開始要, 返足全個禮拜, 真係好似好耐下. 好難捱



Anyway, 終等待到周末來臨, 我而家, 真係好期待周末.

因為或多或少可以休息耐啲.

以及可以優閒啲, 出下街,

而我知, 有間餐廳新開.


而且, 間新餐廳, 都幾多回響.

我又揾到discount code.

那就過橋食餐lunch啦!!

食完順便去附近行下街.


之後, 即刻返歸, 再休息下.


↓星期六, Lunch 時間, 去到新餐廳, 以為會人頭湧湧, 點知得幾丁人. 仲即刻有位坐. 但當我點完菜, 再望望, 竟是全場滿客. 這餐廳, 原來走, 日本及台灣個種,優閒風格. 餐廳嘅環境和座位都比較舒服. 但這天好肚餓, 我追求係 ,食得飽, 所以, 無叫afternoon tea 啲茶點小食, 一食就食啲大大蝶頭嘅食物, 叫咗黑胡椒蛋包飯. (好彩, 都幾大個)



↓還食咗個海鮮華夫pizza. 還有甜品. 朱古力厚多士雪糕. 飽晒!! 



↓我行街收獲, 就是一大堆零食.




















這是,星期六嘅上半場,

入夜, 還有節目!!

所以, 中段時間, 要休息下.

玩都要enengy嗎!!




28 comments:

  1. 嘩,你好叻呀,竟然找到discount code, 我都唔知有這樣野。

    ReplyDelete
    Replies
    1. TaTa Source:
      ~其實, 我當日都未講discount code. 他們都主動比我discount 啦!! 唔知點解!!
      ~我慳嗎!! 咪上網search 下, 有無discount code囉!!

      Delete
  2. 嘩,熱浪呀,我都鐘意食,見到就好想食了.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都係"熱浪"係兒時喜愛零食, 而家大咗, 間唔中要買黎食,comfort 自己.

      Delete
  3. Replies
    1. Angela:
      ~你講得無錯!! 正餐係最舒服個環境.
      ~啲零食, 我一經就會入!!!

      Delete
  4. 你地d零食都好多款喎~~唔洗兩日食晒啦~~^^哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~零食, 真係一入完, 好快食晒. 但一次過唔敢入太多, 越入得快, 就越食得快, 好得人驚.

      Delete
  5. 我由12月下旬清假到依家,個人都放懶哂呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~就係因為十二月啲happy 公眾假期, 相比現在嘅一月, 就覺時間好長好長!! 日日都計緊,幾時到周末.

      Delete
  6. 間餐廳嘅環境真係好舒服呀!!!
    鍾意你句: "玩都要enengy嗎!!" 真嘅 夠精神同體力 玩都玩得盡興啲啦 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~間餐廳就是得環境舒服. 食物選擇唔多, 但就好多人去!!
      ~玩都要出力, 所以, 我而家夜晚有節目, 係之前都會休息下, 唔會直不甩, 由朝去街去到晚!!

      Delete
  7. 我都有同感呀,放完新年假要等到二月至有長週末,好唔慣呀!

    呢排成日見妳食童星點心麵,呢個都係兒時鍾意嘅零食,仲有福麵都係呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~好彩, 而家二月有假期咋!!! 哈哈~~
      ~食開明星點心麵, 就好想食, 一經開就買. 但又唔敢買太多, 怕一下過, 食得太多.

      Delete
  8. 你果邊買香港嘢都好易!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~你觀察得好好呀!! 我依邊真係好容易買到香港嘢,仲係reasonable price.

      Delete
  9. Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~我就係鐘意食埋依啲食物. 而家一經開, 就會買!!

      Delete
  10. 我都愛買和愛吃零食。...

    ReplyDelete
  11. Vicky :
    我都好鍾意食熱浪薯片。

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~me 2. 熱浪仲食到我嘅兒時回憶

      Delete
  12. Vicky , Sugar Holic Cafe 的蛋包飯好味嗎?
    雪山下的金磚還脆不脆!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~蛋包飯, ok啦!! 但比我想像中, 大蝶頭!!
      ~最好味, 就係甜品, 啲金磚都脆,又甜甜哋!! 甜品, 做得幾有心機

      Delete
    2. 唔該妳!
      暖天才去試!
      蛋包飯,天皇餐廳做得幾好食!

      Delete
    3. 愛Shi 家庭:
      ~依排都已經暖咗!! 係落雨多!!
      ~Sugarholic 甜品是較為好!! 閒日去有lunch set. 我覺會抵啲!! Also, 如果你係facebook" like "Sugarholic 埋單時show 比啲店員睇,會有10% off.
      ~天皇餐廳,----蛋包飯...好食, 我mark 抵先. 多謝你話我知!!

      Delete
  13. 朱古力厚多士雪糕好吸引呀~好想食~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin Morita:
      ~依個甜品,我都覺得唔錯!! 但食完好飽肚

      Delete