2015 第一個周末

January 3,2015 (Saturday)

新一年, 第一個周末.

好自由, 瞓到飽, 周街去, 周圍食. Happy~

而家, 我同Brian, 上咗車仔麵癮.

大家齊齊free 嘅日子, 就會去食. 


↓一出街, 就即刻食車仔麵先, 食完個感覺, 好滿足.  之後, 就去行下街, 點知一行, 就買咗啲Hello kitty 產品. 而家黎咗溫哥華住, 真係買hello kitty 產品容易咗好多!!

 



↓由於, 食車仔麵附近, 係比較多港式食鋪喺左緊, 所以, 掃咗啲港式零食,  之後, 去一間blog 友介紹嘅新麵包店, 原來間麵包店, 係專賣自然酵母嘅麵包, 其實, 唔知係咩東東,  但啲麵包咬落去好"煙銀". 我喜歡芋頭, 見有芋頭包, 芋頭酥, 就買黎試下. 啲芋頭, 真係好足料!! 
 



↓還掂去開, 港式鋪頭, 就特登去埋中式超級市場, 買條新鮮魚, 因為想試下個新買嘅Le creuset盤, 用黎蒸魚嘅效果係點. (但由於Brian爸,他唔喜歡, 他煮飯時, 有其他人一齊企係廚房, 所以, 晚飯前, 要額外整多條魚, 好似整亂咗Brian 爸嘅時間表. 先開到飯!!) 但個新綠色盤, 用黎蒸魚好好睇
 




-------------------------------------------------------------------

January 4,2015 (Sunday)


其實, 去完一日街,

第二日, 已經唔願再郁. (而家, 我只可以有活力, 係全周末出一日街咁.)

星期日, 我只係等待去望彌撒.


但Brian 屋企, 真係太多朋友.

望完彌撒, 即刻就有約.

仲即刻衝去食晚餐嘅地方.

我哋打邊爐呀!! 



↓星期日晚餐, 去咗打邊爐!! 由於, 同啲Auntie & Uncle 食飯, 影咗幾張相, 就算數.
 


最鐘意打邊爐, 打到個爐, 係咁滾起, 啖啖食物熱辣辣, 甜品, 有雪糕!!
 


26 comments:

  1. 蒸魚好靚呀,外國好難得有原條蒸魚呢~~
    天氣凍打邊爐最好,諗起又想打XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯
      ~溫哥華近海, 買新鮮海鮮比較容易, 所以, 要買原條新鮮魚,唔困難, 撞啱特價, 還超抵食!!
      ~香港近來都好凍下,你都快啲行動,打邊爐啦!! 我一打完邊爐, 成身會特別暖!!

      Delete
  2. 見你打邊爐我又想打埋一份,哈哈,你係個邊住得慣嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~打邊爐,其實仲方便過煮飯. 想打邊爐就快啲行動!!
      ~慣呀!! 如果揾到地方搬埋出去, 仲更加慣!!

      Delete
  3. 自然酵母麵包好野呀~~
    LC另條魚更高貴^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~間麵包鋪店員, 大力表明啲麵包係自然酵母. 我覺自然酵母啲麵包, 食起上黎, 係比較"煙銀". 加埋你話自然酵母係好野, 我真榮幸, 無啦啦食到好野!!
      ~終於, 揾到個適合嘅器皿黎蒸魚啦!!

      Delete
  4. Vicky終於買到天然酵母麵包, 極濃芝士夠芝味嗎?
    隻碟好靚, 如果我有, 都會蒸多D鰂魚食呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛shi 家庭:
      ~件極濃芝士火腿包, 我覺唔夠芝士味!! 但我反而好欣賞, 這間麵包店嘅芋頭包and 芋頭酥. 好足料. 而且啲芋頭好香!!
      ~蒸魚隻器皿, 我係Bay department store 買. 你可以去睇睇

      Delete
    2. Bay department store , OK, 唔該妳!
      芋頭包and 芋頭酥, 等我又去買來食吓先!

      Delete
    3. 愛Shi 家庭:
      ~都係得你介紹, 我先知道, 有依一間麵包店, Thanks!!

      Delete
  5. 想請問你蒸個條係什麼魚?我唔係好鍾意食魚,但成日食炸個D又無益,成日食COD個D又太悶,買左蒸爐又想蒸多D。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ka:
      ~條魚係黑鰂魚(tilapia). 游水新鮮魚, 用黎蒸, 會好好食.

      Delete
  6. 嘩!買左好多KT喎,咁妳依家D收藏品咪多左好多囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~而家我啲Hello kitty收藏,真係多咗好多!! 真係間中就會買, 好happy!!
      ~你反而,無晒hello kitty 棕影. 你移情別戀, 去LC 懷抱? 哈哈~

      Delete
  7. vicky
    新的一年又飲飲食食 太開心呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~我啲節目,都係離不開飲飲食食,嘻

      Delete
  8. 但由於Brian爸,他唔喜歡, 他煮飯時, 有其他人一齊企係廚房 <--- a little control freak?! Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~其實,我都明嘅!!! 我溫書時,都唔想其他人係身邊"咗"住啦!! 正如Brian爸煮飯一樣. 都唔可以話Brian 係怪!!! 後尾, 條魚,都係他整. 我等食!!

      Delete
  9. 將來搬咗出去就可以任你煮了。
    呢度無車仔麵食架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~我都好想快啲, 我可以任意煮. 用自己喜愛廚具!!! 好享受依啲moment!!
      ~溫哥華, 真係近似香港啲. 依樹都有幾多車仔麵鋪. 你仲有兩個月, 都可以時時想食,就去食!!

      Delete
  10. 我覺得用LC stoneware 蒸魚要用多左時間,最好用 bone china 或者不銹鋼碟。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~我都係為咗LC 個盤, 所以, 先買條魚去蒸. 事前都無留意bone china or 不銹鋼碟. 但我覺裝魚器皿黎講, 依隻Lc 盤. 比較適合, 上枱好美觀!!

      Delete
  11. 我覺得Aberdeen Ctr應該搵妳同Brian做代言人,行街、買嘢、食嘢,嗰種enjoy嘅心情絕對係自然流露呀!

    我好鍾意妳條蒸鰂魚呀,好想好想食呢! 嘻嘻,好攪笑,阻住大醫生喺廚房大展廚藝! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~哈哈~~ 你好好笑呀!! 其實, 我都係改唔到香港啲性格, 係要間唔中, 去下啲chinese mall玩, 先開心!! 好彩, 依度啲chinese mall 規模比較時尚啲.
      ~我係多倫多時, 都有食游水鰂魚, 你想食, 可以去T&T買條. 而且, 你有個LC係可以無水蒸魚仲方便!!
      ~Brian 爸做咩都太專注, 所以, 相中條魚, 全是他整, 我等食!! 只係要他用LC 綠色盤做裝魚嘅器皿.

      Delete
  12. 打完邊爐仲有雪條食,.正....

    ReplyDelete