新年Brunch

January 1, 2015 (Thursday)

一月一號嘅第一餐

通常都好例牌, 去一間西式餐廳食個Brunch.

這一餐新年Brunch, 我同Brian 一齊已經開始食, 搬咗黎溫哥華, 更加會連續.

但Brian 食開一間, 就要年年都去返同一間食, 新年Brunch.

真係邊個想撞我, 係新年時, 黎依間西式餐廳, 實見到我!! 哈哈~


↓新年Brunch, 首先飲咗杯奶昔, 之後, Brian 嘅all day breakfast 到咗
 


↓我今年食三文魚Egg Benedict. 隻蛋汁顏色好靚
 




因為間食brunch 嘅西餐廳, 係商場裡面

所以, 食完Brunch, 當然, 同Brian 一家, 順便行埋商場啦!!

而家, 加拿大開始好進取啦!! 1月1號 (公眾假期), 商場啲鋪頭都肯開門.

以前, 啲鋪頭, 唔會開門㗎. 開咗反而比政府罰錢. 收告票. (我剛移民黎聽到, 都覺"咁都得"!!)

而我係依日行商場, 我竟然買到嘢!!

仲要連平時行商場, 很少出聲嘅Brian 爸, 都主動叫我買!!

換言之, 我買嘅戰利品, 真係好抵買!!

新一年嘅第一天, 比我買到件, 好合適嘅新褸穿着. 真係好好嘅開始



↓我就係買咗件褸, 仲要係全人類,都好想我買, 因為件褸嘅物料, Brian爸話, 係好暖嘅物料, 而且夠薄身, 仲係意大利貨㖭!! 價錢仲要減完再減. 好抵着. 我鐘意件褸, 着完有啲似着咗裙咁. 設計有啲特式!!
 



Shopping 依個活動,

我唔係好主動,

係Brian 家裡面, 最活躍Shopping, 就係Brian 媽!!

她去到邊,都可以買到一大堆. 今次, 都唔例外.

所以, 一同Brian 家人, 行商場. 可以行好耐.

真係, 由食完晏, 行到黃昏. 


行到, 可以去食dinner 啦!!


↓最後, 行到口乾, 買咗杯Godiva 朱古力冰飲. 之後, 去咗食小炒, 當晚餐.
 






*依日, 行商場時, 仲見到幾堆五星人, 他們無論, 買貴價物品or 普通物品, 都總是, 喜歡成塔銀紙, 一塔塔咁比錢. 但點解他們個身, 可以儲藏到咁多, 一塔塔嘅銀紙呢??

但依堆五星人,都ok. 好肯排隊.

同埋, 有個五星人, 叫我和Brian 幫佢揀衣物, 來送禮. 五星人問我哋, 他手上, 邊樣物品, 那一件, 是有風格啲. 其實, 他手上揀個啲, 真的唔太好. 我們指商店上另一款衣物, 是會有風格和新款啲. 他真是即時去買. 仲一買, 就買幾件, 還多謝我們幫忙. 算是有禮貌

而家, 啲五星人, 真是很捨得購物



26 comments:

  1. 可以和另一半的一家人時常一起都咁快樂, 真係好難得!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~可能, 我的另一半嘅家人, 好活躍. 他們很喜歡周處去. 好似年青人一樣.

      Delete
  2. 有時見到有禮貌嘅五星人我真係想攬住錫。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~依邊有啲五星人, 幾有禮貌. 但有啲就........不過, 是但啦!! 都無辦法, 去control. 文化唔同

      Delete
  3. 五星人肯花錢都唔係最近的事。依家大陸捉貪,已經少左人出國了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~依邊有啲五星人, 花錢嘅程度,係會嚇親人. 雖然, 時時話捉貪, 但好似捉完一批,又有另一批

      Delete
  4. 個all day breakfast好吸引呀~~新年好口福啊^^
    件褸好襯你,仲要又薄又暖,非常好呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~每年一月一號,都去依間鋪頭食all day breakfast. 食到變咗傳統咁. 但All day breakfast 嘅材料,實岩我胃口. 美味!!
      ~我就係想揾件,又薄又暖嘅褸. 嗰日食完brunch, 全人類見到件褸都話好岩我, 而且又特價, 真係買得更開心. 而家日日着住啦!

      Delete
  5. 嗰兩隻egg benedicts好巨型,好正呀!

    件新褸好feminine,我覺得好啱妳呀!

    我近年好bias,差不多完全接受唔到大陸人,當然唔包括我嘅朋友啦! ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~依兩年, 嗰兩隻egg benedicts已經縮細咗, 以前蝶頭更大, 有埋水果係旁邊. 依家, 得埋薯仔在egg beneedict 旁邊咋!! 不過,嗰兩隻 egg benedicts 啲蛋黃顏色好靚仔!!
      ~我而家返工, 需要着得莊重啲, 所以, 而家買啲衫褲,都係比較斯文啲
      ~無得話偏唔偏見, 因為唔係全部大陸人都係not good. 點講好呢, 大家文化唔同囉.

      Delete
  6. Brian 食開一間, 就要年年都去返同一間食>>>佢真係好長情喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~Brian 如果唔同我一齊,他時時都會去同一個地點,食埋同一樣食物. 好好笑!!
      ~不過, 一月一號新年, 間食brunch嘅餐廳, 個氣氛都幾好, 而且, 一年一次, ok 啦!!

      Delete
  7. Vicky :
    新年和家人一齊行街食嘢很好節目呀 ! 妳接觸到的五星人咁好禮貌好難得 , 香港就很少有了 .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy ak:
      ~新年,食下野,行下街, 真係好好嘅節目!! 令到新年個氣氛都好啲.
      ~你都黎過, 我依邊啦!! 其實,啲五星人, 唔係個個都係同一態度, 此終, 大家文化唔同.

      Delete
  8. Vicky, 新年一家人行街, 食東西好溫馨....!
    年年 1/1 都去同一間餐館食 brunch, 咁平日, 放假又會不會去這間 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~平日, 間中都會去食Brunch 間餐廳, 但食其他食物.

      Delete
  9. Godiva 朱古力冰好味啊,好想飲...好想飲啊.....
    其實什麼是五星人啊?? 國內同胞 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~你都好快,好快可以飲凍飲.
      ~我形容國內同胞係五星人, 因為國旗有五粒星

      Delete
  10. 我對強國人嘅態度比較開放,當然都有一啲既定諗法,但真係遇到差嘅情況時,我會俾多啲allowance佢哋,強國人嘅成長同經歷,如何喺大陸生存得到,唔係我哋呢啲幸福嘅香港美加人可以想像得到。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~無錯!! 你想法好好!! 經歷和文化. 真係好影響一個嘅成長態度. 好慶幸,我是係香港長大.

      Delete
  11. Replies
    1. Happy Girl:
      ~就係因為我覺件褸,似着裙, 而且着上身又暖. 所以, 買下來. 而家日日着住啦!!

      Delete
  12. Most of the 五星人 that I met at work come from academia, and they "seem" to be pretty polite.

    But they might be the exception.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois plus 2:
      ~都係一啲啲五星人啦!! 我有時遇見啲五星人,我都唔係好理解,他們會有如此出眾嘅行為. 大家成長時嘅文化唔同. 好難講.

      Delete
  13. 而家去到邊都係五星人最豪氣買野

    ReplyDelete