對待

January 25,2015 (Sunday)

近排, 我又需要溫習和考試啦!!

照理據, 憂慮嗰個, 應該係我!!

但事實係, Brian 仲憂慮過我, ....他時常, 怕我溫習會辛苦, 會操勞.

當我溫習時, Brian 一見我行出書房門口, 就已經幫我 "針茶第水"啦! 

考完試, 就即刻帶我去, 我鐘意嘅餐廳. 食飯, 食甜品. Relax and Relax.

好感恩, Brian 真係對待得我好好. 



考完啦, 咩都唔理. 去咗食鰻魚飯和日式層層雪糕杯 (個名係我作, 英文係Ice cream parfait). 因杯雪糕, 真係層層都有驚喜. 有爆炸糖, 棉花糖, Mochi, 啫喱, 芝麻蒟弱, 椰果,脆脆片....) Yummy.
 



但調返轉, 

我連Brian 考咗試, 我都唔知.傻更更.

Brian 待我好嘅程度, 明顯比我深  




↓近日, Brian 為咗想我心情舒緩啲, 周末擺明唔洗食他屋企啲健康早餐, 帶我去食, 我喜歡嘅食物. 我早餐揀咗食越南粉. 好似好誇張, 但我真係好想食!!
 


↓仲食咗啲無益, 但實好味嘅快餐店----早餐
 




講返對待.

而家我同Brian 父母住咗一段時間.

我覺Brian 父母, 對Brian, 其實, 都幾忍心.

Brian 父母, 就算有充份資源. 幾要面子.

但他們都唔會供給任何一樣獎賞比Brian.

要Brian 自己做, 自己賺.

所以而家, Brian 所擁有, 全是Brian 自己在辛勤下, 自己賺回來

但Brian 父母又唔會要Brian 提供什麼什麼. 只是提供, 一流教育比Brian.

之後, 係點, 真係睇Brian 嘅做化.

所以, 我發覺, Brian 其實都幾慘, 自少讀書壓力, 其實唔少.  而且, Brian身邊啲親戚又是專業人士, 生活環境非常良好.  比較長短嘅說話, 自然更犀利.

而且, Brian 又同咗一個傻更更嘅我,係埋一齊.

我好似成日令他好擔心!!


有時, 我見Brian係工餘, 走去買啲電子用品比自己玩.

我都唔會阻止. 因為, 這是他應得的.




↓星期日, 望彌撒之後, 出咗街食dinner. 去飲燉盅湯, 食石窩菜
 



有一日, Brian's daddy 煮西餐. 燒肉排骨配意粉, 還有杯酒on the side. 甜品, 有龍眼. 估唔到而家有龍眼賣, 都幾清甜.



近排, 啲電子產品, 做特價下, Brian 買咗部Tablet and 一部電話比自己. 雖然依啲電子產品, Brian 已經有. 但男士對新嘅電子產品嘅鐘愛, 我係唔會明. 我只知Brian 工作, 其實都唔容易, 這些當是他讚賞嘅禮物. 我覺一啲都唔過份
 



30 comments:

  1. 妳考咩事呀?
    努力、加油!
    Brian對妳好似女咁嘅:p
    Brian 父母幾好,好欣賞佢做法,唔似依家香港D家長

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~例行考試, 現在嘅公司, 隔幾個月會有考試. 要update 返啲專有嘅knowledge.
      ~而家考完啦!! 成果係點, 唔會理, 唔會好似以前心掛掛個result, 出去玩咗先算.
      ~Brian 真係好擔心我. 真係仲嚴重過女咁!! 但有人咁take care, 真係心靈上, 都會好啲.
      ~但Brian 父母好講氣派及名氣. 依個行為, 唔係工作勤力就會有.

      Delete
  2. 雖然Brian父母要佢自己支持自己,但起碼讀書時期同搵工時無迫佢一定要做醫生乜師物師,由得佢揀想做乜嘢工作,對於佢哋呢啲家庭背景又得一粒仔嘅人嚟講,可能已經係好大妥協。最緊要係Brian自己唔覺得有愉缺失,選擇咗一定程度嘅自由自主性,代價係自己供養自己都好應該。呢個世界仲有好多父母,唔供書教學之類,仲老俸要仔女供養的。

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Ceci:
      ~他讀書時代, 都是被帶領傾向全物理科, 真係行緊去醫生之路. 所以, 依家很多醫學和藥物常識, 都略知一二. 但臨畢業時, Brian賞試去投考國際商業公司, 點知一考就考到. Brian 父母講面子和氣派嘅人. 知係國際商業公司, 先無出聲. 但有時我都聽到Brian 爸講, 仍好想好想Brian 從醫.
      ~點講好呢, 一對成長環境非常良好和充富嘅父母, 期望和輸出嘅壓力, 其實不少. 而且氣派和名氣, 唔係真係努力工作, 話有就有. 但好難取越全世界. 但此於我心態都係主重我同brian 嘅感情多於其他一切. 講真, 如果無他們輸出嘅壓力, 我相信,我同Brian 好早已經結咗婚
      ~不過, 你有個point 係好好, 這對父母無老俸要仔女供養. 我覺已經幫咗好大忙. 因為我知, 依個世上, 好多父母都覺自己嘅仔女, 欠咗佢哋.

      Delete
  3. 我會贊成BRIAN父母做法。你睇吓BRIAN依家幾叻。
    VICKY真係好幸福(我講過十萬次了)。一個好男人會照顧得另一半,物質少事,心靈上咁關心你好難得。
    你個層層大雜匯雪糕杯好誇呀, 點食得哂呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~一對成長環境非常良好和充富嘅父母, 眼光是同一般普羅大眾, 有所不同. 他們好想我們生活水平係會高一啲. 更有氣派和名氣. 其實,邊個唔想. 住要好地方, 食要食得好. 高高在上. 但我同Brian 一齊, 好簡單. 因為我哋主重大家嘅感情. 多過其他一切. 所以, 我見Brian 好多時都好好保護我. 這方面, 我真係由細到大, 都估唔到自己, 係會有人重視嘅感覺. 我放工時, 一見到Brian 成個人都會鬆晒.
      ~個層層大雪糕, 得我一個食, 不不下, 我一個人食晒. 而且杯雪糕啖啖唔同味道咁濟. 食到好happy

      Delete
  4. Getting money from parents usually doesn't mean no string attached.

    See, now Brian has the freedom to make his own decisions.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~Brian 父母唔會講太多關於錢. 但他們主重氣派和名氣比較多啲!!
      ~當年, Brian 爭幾步就會同他daddy的職業一樣. 雖然, 而家Brian 工作崗位都唔差. 但我有時, 還會聽到, 他父母對Brian 工作環境嘅質疑. 但我知Brian 力爭上游緊. 我已經覺Brian 好有責任感.

      Delete
  5. Brian 待我好嘅程度, 明顯比我深: you have sacrificed a lot too. You left your home town Toronto and you are living with the in-laws.
    I wonder how your in-laws feel about living with you and Brian? My parents love me but would not want i live in their house (just different habits and generation).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Tin Tin:
      ~我都唔可以話曦性, 因為我都想逃離多倫多. 改善自己應有嘅生活.
      ~Good question, 其實, Brian 父母, 成長環境非常良好及充餘. 所以, 重視名氣和氣派會多一點. 我加入他們間屋, 我知初頭, 他們是不太喜歡. 要時間先找到個適合大家個point. 不過, 就係這一次我同Brian 決定在他父母家暫住, 我同Brian 係這一個過程中, 令大家更珍惜大家. 唔覺意, 上咗一堂好好嘅一課

      Delete
  6. VICKY, 唔好顧慮咁多, 感覺衣食不缺, 還有個互相了解和遷就的伴侶就幸福了!
    日式層層雪糕好吸引啊! 食完, 一定充滿能量啦!!!
    我去時代坊麵包芝語.買了芋頭包和酥餅了, 真的很多芋茸, 個仔連吃兩個!多謝介紹!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~我無顧慮呀! 我只係觀察到. 我同Brian 一齊, 已經好開心.
      ~個層層雪糕, 層層都食到唔同配料, 食完真係好開心!!
      ~其實, 麵包芝語,係你介紹比我,我先識去. 我多謝你介紹先真
      ~係呀!! 我覺麵包芝語啲芋頭包和酥餅好出色.....你仔仔好鐘意食喎, 一連食兩個. 如果我近麵包芝語多啲, 我會去多啲幫襯.

      Delete
    2. Vicky, 我之所以覺得妳有顧慮, 是從妳字裡行間感受到, 因為他的父母好講氣派及名氣, 如果不考慮要符合他們的期望, 妳們已經可以享受溫馨的小家庭樂......閒來入厨弄幾味, 裝在心愛的碟子, 擺設靚靚的吃個晚餐,...... 有兩個活潑可愛的小寶寶......
      我多謝妳介紹芋茸餡包和酥餅呢!

      Delete
  7. 鰻魚同parfait都好好味喎,yummy!!

    兩個人一齊,能夠互相欣賞、互補長短,就最C服。Brian真係好錫妳,但同樣地,或者妳對佢嘅依賴、仰慕都係令佢好C服嘅地方呢! 尤其喺佢家族入面咁多比較,妳帶比佢嘅平和、寧靜,都係千金難買啊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~依間鰻魚同parfait嘅餐廳, 原來同時, 有購poke 嘅地方, 我都係依日去先知. 下次會食. 而家, 唔洗去夏威夷都食到poke. 而杯Parfait, 真係食到好滿足
      ~我唔知, 我帶唔帶到平和. 寧靜, 比Brian. 但我哋見到大家都好舒服
      ~至於, 我都係, 同Brian 父母住咗一段時候, 我先觀察到Brian父母點對待Brian. 就因為咁, 我會同Brian 更加努力, 去面對我們未來.

      Delete
  8. Brian 的性格和努力去那裡都能生存
    有你陪Brian 吃喝玩樂已經好滿足

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~無錯, Brian真係唔好洗適應就好容習慣到嘅人.
      ~依家生活, 可以同Brian 一齊, 已經係我嘅bonus.

      Delete
  9. 你說"但他們都唔會供給任何一樣獎賞比Brian. 要Brian 自己做, 自己賺."
    Actually above is good for Brian !!
    否則成為二世祖或寵壞或依賴仲慘!獨立好重要!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~依個方法係好, 但點講好呢, 由於, Brian 父母成長和生活環境, 太充餘. 比較講氣派,講名氣. Brian 要額外勤力, 先做到一件事. 況且, 氣派和名氣, 唔係話努力就會有. 但現今, 就算做咩都取遇唔到全世界嘅人
      ~我同Brian 生活簡簡單單就好舒服, 而且,我知條路係自己走, 一定行到一條適合大家嘅路.

      Delete
  10. 其實而家成日都有龍眼食。...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mabel:
      ~係咩? 我以為夏天先有龍眼食. 哈哈~~

      Delete
  11. 大家扶持下, support each other, Brian 有佢優點,你有你優點。 至於家庭背景, 都不用比較啦, 有Brian 錫你便足夠。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~就係黎咗溫哥華之後, 大家體驗多咗, 而家, 真係大家主重大家嘅感情,多過其他嘅一切.

      Delete
  12. Hi Vicky,做事容易做人難! U & Brian 彼此鼓勵,好事會發生。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vicky shum:
      ~你這一句「做事容易做人難」--->好到points.
      ~而家, 有一個時常同我一齊走. 真係行都行得唔孤單.

      Delete
  13. Vicky, 好理解 brian 父母的期望 !
    對仔女的期望會遠大一點, 要求高一點係好正常, 但就不會強迫仔女要一定跟足去做......
    嗰 日式層層雪糕杯 好靚....都好想食呀 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~只是住埋一齊,所以觀察到, 有些期望, 唔係話努力工作, 就會實現. 但我和Brian 知道,大家都是努力一齊行, 我就行得好開懷.
      ~杯層層雪糕杯, 真係好好味, 每一啖,都好似食緊不同味道, 好驚喜.

      Delete
  14. 杯雪糕好吸引呀~!
    聽落受到唔少壓力呀...好在你地大家都互相扶持,有共識同珍惜對方,咩問題都難唔到既,加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. TinTin Morita:
      ~我都很喜歡杯雪糕, 因為材料夠多, 真係啖啖都食到唔同味道!!
      ~搬了去一個熟識嘅地方, 由頭開始, 真是唔容易!!我哋搬咗黎溫哥華, 真係珍惜大家多咗好多!!

      Delete