他們..很忙

January 17,2015 (Saturday)

好忙呀!!


唔係我, 又唔係Brian

好忙嗰個係.....Brian's parents!!

我同Brian 依兩個在職人士, 都無退咗休嘅Brian 父母咁忙.

他們, 真係日日節目多蘿蘿. 今日依個朋友, 聽日就約咗另一堆朋友.

又要去上堂, 又要做運動. 日日都係街咁齋.

到夜晚, 他們部電話又係咁響.  接電話都唔得閒.

可以連"飯"都可以無乜時間食.

由其是weekend, 我一早已經唔見咗Brian父母嘅綜影
!!

原來, 同Brian父母同住,

我和Brian 都可以擁有二人世界.



↓近排, Brian 啲工作時間, 好正常. 周末, 就同Brian父母一齊, 去飲茶. 之後, Brian 父母有節目, 我同Brian,走咗去行街!! 買咗啲濕星野, 但全是特價. 又實用. 
 


↓得我同Brian 行街, 行街過後嘅coffee break!!
 


↓周末, 得我同Brian 食, 所以, 可以食啲惡毒食物, 炸雞 and pizza, 其實, 甜品係卷蛋, 但我唔記得影.
 





↓周末, 見同Brian 父母差唔多地方食飯, 所以, 約埋一齊, 去咗食中餐, 鹵水鴨, 皮蛋蠔豉粥, and 飲粉葛湯
 


↓仲食咗咕嚕肉, 椒鹽鮮魷
 


↓仲有窩仔牛肉, 送紅豆沙
 


↓通常, 食飯時間, 先見到Brian 父母, 周末有一餐去咗食茶餐, 飲咗羅宋湯, 食咗雜扒配黑椒汁意粉
 


↓在茶餐廳, 食咗羊肉咖哩飯和焗肉醬意粉
 


↓食飯時, 大家飲咗熱袖子蜜(好潤), 有一餐, 食完飯, 我同去咗飲bubble tea. 通常同Brian 父母, 食完飯, 都得我同Brian兩個人咋!!  嘻
 






22 comments:

  1. 咁未好囉,佢日日係屋企你眼望我眼未仲悶!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ms Big Chan:
      ~有時,我放工返到歸,都望唔到Brian 父母, 因為他們都未返!!
      ~你點呀!! 坐完月, 帶阿B 返英國嗎?

      Delete
  2. 咁都唔錯呀~
    可以有二人世界時間!!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily Bubi:
      ~依一點, 我估唔到㗎!! 自同Brian父母一齊住之後, 而家好鐘意同Brian二人世界!!

      Delete
  3. 我爸媽又係咁,不過我好羨慕佢地,退左休可以去呢度去個度

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~咁你揾阿爸阿媽,咪要提早預約囉!!哈哈~~

      Delete
  4. 同我父母一樣。朝9晚10都唔使方屋企電話有人接。佢哋啲朋友同節目多過我好多。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~原來依一代父母, 全都早出晚歸, 仲活躍過啲年青人!! 你返香港前, 洗唔洗同他們預約定先??哈哈~~

      Delete
  5. 見你地咁好食用,我一定會變左大大大肥婆呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~啲食物,通常都share食, 所以, 都唔係食太多!! 不過,我黎到溫哥華都肥咗!!!

      Delete
  6. Brian 父母真係好活躍 , 生活又充實. 雖然你哋一齊住, 但係又可以有二人世界嘅時間 很好呀, 兩pair人 各自精彩 :)~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie
      ~依家係weekend, 我哋真係各有各精彩, 有時, 係食飯大家係同區食,先約埋, 如果唔係, 成個weekend 都可以無乜點見到大家!!

      Delete
  7. 節目多, 快樂多....時間好快過...!
    從 blog 中, 見妳地食中菜多過食西餐...又豐富又精美.....我都流晒口水啊

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~今個月,唔覺唔覺已經差唔多完, Happy~~
      ~依邊餐廳選擇多, 所以, 都食到好多中西餐

      Delete
  8. 嘻嘻....咁咪仲好,多d 時間二人世界,但有時又可以同埋brain 父母一齊,so good 呀 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~以前同Brian一齊住,日日都二人世界,反而想自己出下街約朋友玩, 而家, 二人世界唔係日日有,就好珍惜. 不過, Brian 父母算多節目, 所以, 我同Brian 間中都可以係屋企二人世界. 因為留係屋企係最舒服!

      Delete
  9. 好多美食呀~~
    可以多D二人世界SO SWEET呀XD~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin Morita:
      ~都係一般餐廳嘅食物!! 但出街食,會開心啲.
      ~二人世界, 係最舒服!!

      Delete
  10. Brian's parents are very energetic !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~太活躍, 有時食飯都難約. 哈哈~~

      Delete
  11. 我都發現近年個個退咗休嘅都忙過我哋返工,不過最緊要都係夫婦都係想法一致,大家都想出去玩。

    近年多咗好多退休人仕離婚,都係因為一個退咗休想喺屋企休息多D,而另一半就做咗大半世家庭主婦,覺得係時候出去玩而唔協調。呢個世界真係每天都變緊! ^^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我都聽過依啲case. 所以,做一對夫妻,都要終身學習. 終身顧及大家感受

      Delete