一邊食飯 一邊品酒

January 10,2014 (Saturday)


星期六嘅下半場, 就係出街食夜飯,兼賞酒.

自我黎咗溫哥華, 


識到一班Uncle & Auntie. 

我有啲感覺, 某位Uncle & Auntie, 係幾錫我& Brian.

對我 & Brian 是較為偏愛.

有時, 我們在商鋪上, 買唔到某些貨品. 

這位Uncle & Auntie 見到, 就會幫我& Brian買回來. 非常有心.

不只, 幫我們買東西, 就是好人.  當然, 還有很多其他例子.......


總之, 我感覺這位Uncle & Auntie 係交出真心出來. 黎對待我和Brian

識到他們, 當然是樂事.

由其是, 我和Brian 是較為喜歡賞酒.

這位Uncle & Aunite, 手上一有特別嘅酒, 便一定, 約我and Brian 一邊食飯, 一邊品酒. 


每次, 同這位Uncle & Auntie  在餐枱上, 都能食到和飲到, 啱口味嘅食物和酒.

可能, 就係因為口味近似, 大家就容易傾得上.


↓去咗間裝修幾舒服嘅中餐廳食晚飯及品酒, 去中餐廳, 一坐低實會逢上茶, 啲茶係叫做陳皮普利 (真係飲到啲啲陳皮味)

 


中餐廳, 有兩對筷子. 一對係公筷, 一對係自己用. (我好鐘意用公筷㗎).  還有, 這中餐廳的menu 是存放在ipad 內.
 


頭盤海哲及木耳
 


頭盤, 拍青瓜及烤麩(整得好入味)
 



話就話, 食晚飯, 但重點, 就是品酒, 今次, 可以算是意大利酒之夜, 因全是意大利酒
 


↓食咗隻燒鴨, 黑松露龍蝦
 


魚尾煲, 炒雜菜
 


薑汁菜心, 紅酒牛尾煲
 


甜品有古法馬拉糕及黑糖糕. 這天, 我的品酒樣子!
 



星期六, 夜晚要食飯, 傾計, 賞酒. ....係好好玩.

但現在, 我一日, 要走兩個節目, 我已經好攰.

比以前嘅我, 水皮咗好多!! 哈~




30 comments:

  1. ipad menu對西人點菜更方便吧

    ReplyDelete
    Replies
    1. hk Gael:
      ~圖文並茂, 真係咩人,都容易點菜啲.

      Delete
  2. 有同一興趣的人一齊交談, 係最舒暢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小咪咪:
      ~忘忘人海, 好難得識到智趣相投嘅人. 所以, 一有飯局,就一定會出席.

      Delete
  3. 嘩....黑松露龍蝦, 這菜式就夠經貴, 必定又香又好味 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~依個菜, 真係比較香.

      Delete
  4. One thing I found interseting is that Brian's father is very healthy, but he also likes to drink.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~其實, 飲酒唔代表唔健康. 品酒時, 都唔係飲好多. 又唔係要飲到醉. 而且, 紅白酒黎講, 係比較健康啲嘅酒. 我哋平時係屋企dinner, 如果係煮西餐, 都會飲點紅酒or 白酒.

      Delete
  5. 你問我我就覺得Brian爸爸其實充滿矛盾,講要食得健康,但又煮飯煮到9點10點都未有得食,覺得好夜食晚飯無問題......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceci:
      ~一個由細到大,都係工人煮開飯,就有飯食嘅Brian 爸, 而家退咗休, 感覺煮飯係一件新課程. 所以, 由切, 洗,煮開始, 煮成一餐飯. 對Brian 爸黎講, 係一件不容易嘅事. 他煮飯前, 要讀熟好多食譜, 先入到廚房. 他自己都知道,9pm ,10pm 食飯係一件唔健康嘅事, 但煮飯都係一門學問. 唔係話一入廚房,就上到手. 煮飯有時, 都是講天份, 但我知Brian 爸, 由錯誤中學習緊.
      ~但我知, Brian 爸, 係近期已經盡量早啲入廚房, 起碼, 唔成功,都可以有時間再整. 同埋睇得出, 他都盡量快手啲. 而家, 到Brian 爸煮嗰日, on average 8pm 都有得開飯. 進步好多啦!!其實, Brian爸有返咁上下年紀, 肯煮比我哋食, 我哋應該欣賞先係.

      Delete
  6. 比著我係uncle、auntie,我都會特別鍚妳同Brian,原因好簡單,因為你倆返嚟溫哥華咁耐都同Brian's父母咁close,就算一齊住,都會同佢哋一齊出席佢哋同其他uncles & aunties嘅飯局,所以呢對uncle、auntie應該係好羨慕Brian's父母! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~其實, 依啲聚會, 有啲Auntie Uncle,都會帶佢哋自己嘅仔/女出席.
      ~但真係要睇人啦!! 有啲人, 覺我& Brian 而家咁大個,仲痴住Brian's 父母出街, 仲同Brian's 父母咁close, 有啲唔似樣!! (好似未長大咁).
      ~好彩, 有啲Uncle Auntie 好support 我和Brian.

      Delete
  7. 多人錫咪好囉。 飲酒都要搵同道中人架,搵著我就無癮啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~好多時, 做朋友又好, 做兄弟姐妹又好, 好多時,都係睇, 個channel 係咪一至. 唔一至, 好難溝通到.

      Delete
  8. 其實成日同埋D Uncle & Auntie 食飯,悶唔悶架,妳地最後生...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~都唔止Uncle & Auntie 去食飯, 他們啲仔/女都有同時出席. 所以, 我都唔係最後生. 哈哈~~

      Delete
  9. 實無我份.....聞下都暈暈地,飲一口已經掛了......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~我識有啲人, 都好似你咁. 飲唔飲到都無咩所謂. 如果你去依啲Party, 你專注食野囉!!! 都好開心!!

      Delete
  10. Replies
    1. mabel:
      ~多一個人岩自己channel, 點都會好啲!!! 容易有共鳴

      Delete
  11. Vicky :
    約埋三五知己品酒 , 還有豐富餸菜 , 乃是人生樂事 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy ak:
      ~依啲party 真係好好玩!!

      Delete
  12. 拍青瓜啊,是我的大愛呢 ^V^
    "賞酒" <---好高尚的感覺啊,嘻.....^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~我都喜歡拍青瓜, 又清涼, 又好味!!
      ~而家, 賞酒好普遍. 我今次, 去食晚飯間餐廳, 差唔多, 每一枱, 都有支酒係枱. 酒會提升, 食物味道和氣氛添!! 所以, 好喜歡賞酒party

      Delete
  13. VICKY你哋啲朋友全部都係成孰型。
    你咁年輕,走多幾場都應該OK喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~其實Auntie and Uncle都帶埋他們嘅仔/女出席. 我係party 裡面, 都唔係最細嗰個. 哈哈~~ 但我體柏走唔到幾場啦!! 容易見攰!!

      Delete
  14. Vicky 你哋品酒好講究呀 又有意大利酒之夜主題 最好嘅就係可以同一班啱傾嘅人一齊分享 交流心得~~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jackie:
      ~係酒方面, 是有點研究. 所以, 很喜歡去這些賞酒party. 覺得份外好玩!!

      Delete
  15. 美酒佳餚~好正呀~
    用IPAD點菜好方便呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin Morita:
      ~依家啲新餐廳,真係連menu都特別啲

      Delete