拍醒, 去街

January 11,2015 (Sunday)

星期日, 原本就是,最好眠嘅一日.

但好多時, Brian 都會拍醒我, 因為夠鐘食Brunch啦!

講真, 如果唔洗食, Brian 又唔拍醒我.

我可以眠好耐.

這個星期日, Brian 如是拍醒我.

當我望到個鐘,.... 9am咋!!.... 做咩拍醒我.

但這時Brian 係我耳邊話, 帶我去溫哥華西部及downtown行街兼食野.....(嘩!! 咁好玩!!)

有得玩, 即刻彈起身.


↓去Downtown and West Vancouver 都需要過橋過海先去到. 當日, 天氣好好, 出到街更happy!
 



↓首先, 去咗快餐店食個早餐. 食咗箭咀指住嘅食物!! 我覺好好味!!
 




↓拍醒我, 又話帶我玩,  原來有目的, 因為West Vancouver 間酒鋪, 有大量甜酒做特價. 所以, 就去咗掃甜酒先. 之後, 先去行街, 估唔到, 比我見到Hello kitty 做特價. 即刻買!! Happy~ 
 




↓行到天黑, 返到歸, Brian's daddy 已經煮咗dinner. 今躺食西餐, 有火腿, 牛油果,哈蜜瓜, 做頭盤
 


↓仲有魚子醬, 主菜有蝦意粉. 我鐘意Brian's daddy 煮西餐, 需時唔多, 又可以好豐富!!! 
 









34 comments:

  1. 天氣好又可以去街~早D起身都抵晒啦!!^^
    Brian爸爸煮既晚餐好豐富好吸引呀~~~~!!!勁呀~~!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emily bubi:
      ~天氣好出街, 氣氛差好遠, 好玩啲!! 依日,又有hello kitty 收獲. 實開心啦!
      ~Brian 爸, 越來越喜歡煮野食, 以前真係咩都唔會煮, 一煮開就時常鑽研!!

      Delete
  2. Triple o's前日先食完,好耐無食喇~
    Brian真係好識逗你開心,有酒飲又有kitty

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~又會咁岩, 我哋大家近排都食過Triple o, 我依邊Triple o 都幾多地方有得食!!
      ~啲酒係Brian 架!! 他因為要買酒,先拍我醒, 但都買咗hello kitty 比我!! Yeah!!

      Delete
  3. 如果Brian唔叫醒妳,妳可以瞓到幾多粒鐘架? 我以前都好瞓得架,讀書時每日都瞓成個對,不過出嚟做嘢之後就唔得lu, 慣咗早醒。T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我估我無人拍醒, 都可以sleep 到成個對!! 但而家醒瞓咗, 有電話響都會醒, 以前仲瞓得仲淋. 但我又可以做野, 做到兩日無sleep 都得.我好極端

      Delete
  4. 好開心呀~~我以前假期都會得比較妟,但而家好多時最遲10點幾都會起身,因為唔想浪費咗一日呢!不過我妹就話假期瞓得夠最重要XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~要depend 有無野做, 如果weekend 無咩特別野做, 我就令願sleep more!!

      Delete
  5. 咁早起身,唔再瞓多陣,我放假一定要瞓耐 D 先起身的,瞓飽先有力氣玩,HEEHEE ^^
    哈蜜瓜好味啊,就咁食已經好吸引了,加埋火腿簡直無敵~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~早起身, 都要睇時候, 如果起咗身,都無咩野做, 我令願瞓耐啲.
      ~通常冬天啲生果都馬馬哋, 估唔到近排啲哈蜜瓜都好甜, 配埋火腿食,好夾!!

      Delete
  6. 我習慣早起,早起特別覺時間好夠用。
    食早餐又可做好多野才到中午。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~早起, 真係會多時間用!! 但如果當日無咩野做, 我令願休息多啲!!

      Delete
  7. 哈哈哈哈9點仲話早!
    早起身有咁多收穫, 抵呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~而家生活節奏唔同以前, 有時好難自己控制到, 而家一有時間, 都想休息多啲!!
      ~但依日, 早起係有野做, 又有收獲, 早起都值得. 哈哈~~

      Delete
  8. 星期日都要9點起身,咁好丫
    妳平時返工要幾點起身架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我平時返工, 6am 起, 因為有時要返7am. 但通常都8am 起身, 之後返工!!
      ~星期日無野做, 我想休息多啲, 但如果有街出, 當然ok 啦!! 哈哈~

      Delete
  9. Vicky, Brian's Daddy is very good to cook for the family !! Great food !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~Brian's daddy 以前連廚房都未入過, 係近幾年, 先開始有興趣煮, Nanny 休息,Brian爸就自己煮

      Delete
  10. triple O 都有? 你唔講我真係以為你在香港住架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      ~Triple O 係加拿大創立, 當然有Triple O 啦!!
      ~Triple O 係由加拿大開到去香港嘅快餐店.

      Delete
  11. 我和妳一樣, 以前九點怎會起床, 放假要瞓夠至舒服!
    現在瞓多了腰骨痛, 瞓六.七個鐘,自然要起床了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 愛Shi 家庭:
      ~0下!! 咁真係要襯而家瞓多啲先!!!
      ~你腰骨痛成咁, 有無辦法舒緩下?

      Delete
    2. 多謝關心, 過去一年,已經睇過針灸和脊醫, 發覺,最重要是自己做運動, 現在可以瞓到七八個鐘了! ^V^

      Delete
    3. 愛shi 家庭:
      ~你係正視自己嘅問題, 已經好好啦!!

      Delete
  12. 我習慣早起,早起特別覺時間好夠用。
    食早餐又可做好多野才到中午。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~以前,我都有段時間係早起身, 感覺時間會come 用啲. 但而家工作好攰呢, 所以, 一有時間就好想好想休息!!

      Delete
  13. 我都愛星期日眠多陣呢^^

    ReplyDelete
  14. 想問west van邊間酒舖買架? 係咪"16街"? 支酒個名係咩? 仲有無架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foodinyvr:
      ~West Vancouver Park Royal 間酒鋪.
      ~早排酒鋪做特價. 當時, 只有Park Royal 間酒鋪有貨, 所以走去買!!
      ~支酒, 係Late Harvest 甜酒, 依支唔係話好頂級嘅甜酒, 但飲得過!! 支酒$10.99 咋!! 因Late harvest 甜酒, 好少可以用依個價錢買到, 所以, 我哋大量入
      ~酒名: Sauvignon Blanc--Concha Y Toro Late Harvest (From Chile)

      Delete
    2. 謝謝! 等我買返支試下先. 呢排有無出去dineout? 另外之前係咪可以用yahoo/email sign in架?好似無左gei?

      Delete
    3. foodinyvr:
      ~無dine out 呀!! 我對dine out 無特別熱衝. 好多時間, 都係想休息多
      ~yahoo sign in 啲咩??

      Delete
  15. 星期日我都係訓好耐呀XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin Morita:
      ~yeah, 又有多一個都喜歡星期日sleep more!! 瞓得舒服, 真係成個人舒服晒

      Delete