打邊爐

February 1, 2015 (Sunday)

真是講都無人信.

原來, Brian 父母, 第一次係家中----打邊爐.

他們事前, 真係想都無想過, 坐在家中, 可以打邊爐.

他們認為, 打邊爐----要去火鍋店.

所以, 他們完全沒有坐在家, 能夠打邊爐嘅概念.

由於, 這一餐在家打邊爐, 是他們第一次.

所以, 連打邊爐個爐, 以及打邊爐嘅工具. 全都一下子, 要買回來.

這些任務, 當然是我同Brian 一齊完成啦!!

講真, 這些打邊爐工具, 全是係中式超級市場有購. 全個購買過程, 真是非常簡單.

但Brian 父母, 真係唔知, 原來中式超級市場, 有這些打邊爐東西賣.

而且, 我還買了一些打邊爐食品, 例如:包心丸, 小籠包, 台式香腸, 燒賣......黎打邊爐.

Brian 父母感覺好新奇.

還問我, 原來打邊爐, 可以食, 這些食物㗎?  其實, 打邊爐好隨意, 喜歡什麼, 就用來打邊爐囉!! 無話規定邊一種食物是用黎打邊爐的.

雖然充滿好奇, 但我知Brian 父母打得好開心! 因為他們, 食食下, 都自行講定下一次, 在家打邊爐嘅時間啦!!

同Brian 父母, 食這一餐, 在家打邊爐

我突然間, 想到一個故事.

故事講, 有一個女孩, 自少出外, 都有司機接送.

司機, 當然顧及安全, 女孩一上車, 便命女孩扣上安全帶. 一到達目的地,  司機觀察四周安全. 才讓女孩下車.

女孩, 真是下了車, 行兩步, 就到達目的地.

有一日, 女孩的朋友. 帶女孩坐巴士.

女孩上到巴士上, 不知幾歡喜, 因為可以在車上走動, 由車頭走到車尾. 完全不需要被安全帶綁着.

還可以按巴士上的鐘, 來提醒司機下車

下巴士後, 還要望紅綠燈, 環過馬路, 才到目的地.

這女孩, 感覺這一次, 巴士的經過, 新奇又刺激. 開心到, 將整件巴士之旅,掛着咀邊.

正如, Brian 父母, 今次打邊爐一樣. 他們, 真是感覺, 在家打邊爐新奇又刺激.

我就像故事中, 女孩的朋友, 帶Brian 父母去看, 普羅大眾嘅生活.


↓在Brian 屋企, 第一次坐在屋企內打邊爐
 




30 comments:

  1. 看來 Brian 父母一定是富有人家!Brian 是富三代!哈哈!
    買個電磁爐方便 d,唔洗換氣!火力都較強!香港大部份的火鍋店都改用電磁爐啦!
    而家香港出街打邊爐!稍為好一點的都要人均消費四百元以上!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 湯文維:
      ~而家啲家庭, 一家人, 用一兩個nanny. 就料理全家居所有工作. 但Brian 父母自幼, 係一人一個馬姐跟住大, 其他飲食, 出門, 都有別的工人跟進. 真係工人仲多過家庭成員嘅數目. 但輪到Brian依一代,就改寫咗啦!! 所以, 我進入Brian 家, Brian 父母覺我好特別. 不過, 自今次之後, Brian 父母會多啲係屋裡面打邊爐. Yeah!!
      ~我以前都用電磁爐, 但電磁爐要插蘇, 都係gas 爐算數. 無條電線嗎!! 不過, 我掛住以前細個用炭爐打邊爐, 更有風味
      ~香港要食餐好啲嘅邊爐, 我認為都唔會平, 但勝在香港有得選擇, 平有平食, 貴有貴食. 北美版圖大, 計運輸費, 好平嘅食物, 都變到好貴啦!! 我都係近年, 我搬咗黎溫哥華, 比較近海, 先食返啲新鮮啲嘅食物, 選擇又多咗啲!! 我近年, 食多咗新鮮魚.

      Delete
  2. 哈哈....看到brian 父母, 我常常想起 "名門望族" 的劉松仁 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大海冬日:
      ~我成日都覺Brian 爸, 就係"名門望族"嗰個劉松仁. 但就無咁多個老婆. 哈哈~

      Delete
  3. 在家十下十下也很開心呢 還可以慢慢坐喔

    ReplyDelete
    Replies
    1. wing yi mo:
      ~我都喜歡坐係屋內打邊爐, 感覺舒服好多, 最好就係食幾耐都得嗎!!

      Delete
  4. 嘩,我都不知打過NNNNN 次,哈哈哈! 佢地真係好名門,所以吾駛係屋企打,嘻嘻嘻,我自己反而中意屋企打,舒服D方便D同平D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrs. Wu:
      ~我都係, 我係屋企內打過無數次邊爐啦!! 我覺係屋企打邊爐, 真係食幾耐都得, 無人趕嗎!! 依樣最舒服.

      Delete
  5. Replies

    1. Frank and Lois Plus 2:
      ~倒返轉頭, Brian 父母覺我特別, 成日帶埋啲特別玩意比他們. 除咗打邊爐, 我帶他們去市集掃街. 第一檔食到最尾個檔. 哈~~ 不過, 他們肯參與我提議嘅活動, 又投入去玩, 好好架啦!! 最開心, 自今次之後, 第時可以在家, 再打邊爐啦!!

      Delete
  6. 真係估唔到喎
    之此之後一定成日都打啦,買包辣辣湯底仲正呀^^
    佢父母一定覺得你好犀利

    ReplyDelete
    Replies
    1. 殷師奶與大爺:
      ~真係講都無人信啦!! 未試過係屋內打邊爐. 不過, 打完依一次之後, 就會開始打落去. 但Brian 父母下次打邊爐, 想要清湯, 咁仲容易啦!!
      ~Brian 父母覺我有啲特別囉!! 哈哈~~

      Delete
  7. 從此以後,可以安安樂樂在家玩打邊爐啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. samwei:
      最開心就係從此之後, 可以在家打邊爐啦!! 我下次買埋海鮮打邊爐!! 哈

      Delete
  8. 喺屋企打邊爐開心好多,如果唔使洗喚的話。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Angela:
      ~其實打邊爐仲洗得少啦!! 平時, 食飯又飯碗, 飯碗蝶, 飲湯碗, 裝骨蝶, 筷子托......仲多野洗啦!! 而家, 他們肯在家打邊爐, 就玩多啲啦!!

      Delete
  9. Brian父母真係好有趣,最可愛嘅地方係佢哋會喺屋企煮法國餐、意大利餐... ...分分鐘仲試過喺屋企食芝士/古古力火窩,但對於"港式"嘅屋企打邊爐就唔認識,真係好得意呀!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒:
      ~我諗Brian 父母未試過, 由生嘅食物, 係餐枱上變熟. 所以, 芝士/古古力/及港式打邊爐, 完全未係屋家中試過. 但今次試咗一次打邊爐, 他們很歡喜, 下次話要食海鮮邊爐.

      Delete
  10. 反而我好少係屋企打,因為唔想洗:p
    小籠包打邊爐我又真係未試過喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli:
      ~我覺打邊爐仲少碗筷洗啦!! 我平時係Brian 屋企食飯, 有飯碗, 飯碗蝶, 飲湯碗, 裝骨蝶, 筷子托, 還有大量公筷, 公匙......仲洗得多.
      ~我鐘意用小籠包黎打邊爐, 因為食時, 啲肉汁"必"出黎, yummy !!

      Delete
  11. 咁搞笑?我地返而係屋企打邊爐多D呢~以後你地都多個選擇啦:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 艾華斯:
      ~可能同Brian 父母成長有關啦!! 他們是馬姐/工人照顧成長, 工人邊夠膽唔煮, 將啲生嘅食物放上餐枱. 咁樣, 好似攪到啲工人好似慳咗重工夫. 所以, 他們從未試過在家打邊爐.
      ~而家, Brian 父母有晒打邊爐架餐, 而且,他們打過一次之後又鐘意! 我以後可以再玩在家打邊爐啦!!

      Delete
  12. 哈哈,BRAIN 父母細個已經在外國嗎?
    香港地真的好流行打邊爐,不論在家還是在外面啊 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. samsamdandan:
      ~首先, 好感動, 你誕了twins.
      ~可能又因為外國大啦!! 不過, 都好大理由, Brian 父母比工人帶大, 啲工人點敢擺啲未熟食物係枱. 所以Brian 父母沒有在家打邊爐嘅觀念
      ~我就算, 唔係香港居住, 我也很喜歡打邊爐, 我覺這個方式進食, 好好玩!!

      Delete
  13. 一家人打邊爐最好玩呀XD
    我家成日都係XDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tintin Morita:
      ~我都覺打邊爐, 真係好好玩. 由其是在冬天.對住個爐特別暖

      Delete
  14. I love hotpot very much !I think you will have more hotpot in future in Brian's home!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy girl:
      ~我都喜歡打邊爐, 由其是冬天, 對住個爐一邊食, 真係特別溫暖!!
      ~而家, 同Brian 父母在那家打咗一次邊爐, 我相信之後, 就會有更多機會再打邊爐. 因為他們都喜歡.

      Delete
  15. 以後陸續有好多次打邊爐啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabel:
      ~最開心, 從此之後, 可以在屋裡面, 打多啲邊爐

      Delete